Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Král praktičnosti poráží MPV: rodinný autobus Nissan Evalia

Sháníte auto pro odvoz rodiny a spousty nákladu? Zapomeňte na módní MPV a kupte si dodávku. Dnes už to nemusí být bílá hranatá plechová krabice funící pravým pruhem dálnice. Kouzlo Nissanu NV200 začnou odhalovat newyorští taxikáři a pokukují po něm i londýnští.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SPERO

Evalia = NV200

Zajímalo by mne, kolik z Vás kritiků to auto vůbec vidělo na vlastní oči. Najel jsem v modelu NV200 (což je pracovní verze) cca 5tis.km (cca 60% město) a musím říci že jsem byl víceméně spokojen. Motorizace 1,5dci+5kvalt -slušný zátah  tak do 80km/hod, maximálka 130-140km/h výše se už motor trápí, spotřeba okolo 6l, interiér je strohý ale praktický s výjimkou odkládací schránky před spolujezdcem která je otevřená. Posez v autě je paráda i při mé výšce 190cm a navíc je z auta velmi dobrý výhled. V případě, že v autě je jen řidič, připomíná  jízda po nerovnostech (díky listovému pérování) jízdu na splašeném koni. Auto vidím spíše jako pracovní (naložíte 5 osob + europaletu vybaveni), rodinný vůz pouze v případě že svépomocí renovujete dům nebo chatu.

0/0
27.9.2012 10:15

Lupos

Pěkný

ale drahý jistě, něco podobnýho sháním, zatím je nejlepší Transporter :-)

Jinak jsem nalezl zajímavý průzkum.

http://www.sanep.cz/pruzkumy/autobazary-cr-publikovano-25-9-2012/

0/0
27.9.2012 10:14

Tajemný Etrusk

Re: Pěkný

Ano, pokud auto pro práci, dovolenou a velkou rodinu tak jedině transporter..třeba z těch áček, ale chce to fakt dobře vybírat..

0/0
28.9.2012 14:16

Genett II.

To se mi líbí

kdo jezdí s rodinou nebo partou a je mu kombík malej, potřebuje přesně něco takovýho.

0/0
27.9.2012 9:56

mimouch

Plnotučné MPV

Plnotučné MPV potřebuje plnotučný motor a ne diselovou 1,5 a ještě od Francouzů... Tím to auto zabili...

0/0
27.9.2012 0:18

katano

jak Nissan Evalia = vždyť je to RENAULT TRAFIC >>>>>

>>>>>>> i motor to má Renault.

                             PS : to je REALITA, tečka.:-P

0/0
27.9.2012 0:14

kešav

Vyhoršená Serena

Vypadá to na vyhoršenou Serenu

0/0
26.9.2012 21:53

dikobraz

Kočkopes

Městská dodávka za půl mega - to je vtip? Jako "rodinné auto pro chudé" bych to bral, jenže ta cena je úplně mimo. Chudák si za  polovinu těch peněz může koupit grand megane - a cestování v něm bude podstatně pohodlnější.  Nebo za stejnou cenu sedmimístný grand scenic - stejně prostorný, variabilnější a s podvozkem a dynamikou osobního auta.

0/0
26.9.2012 20:43

Lotus III.

Nissanem tam VLAKEM zpátky >>>>>>>>>

>>>>>>>> od té doby, co Nissan spolupracuje s RENAULTEM bych si od nich nekoupil ani kotouč!

PS. To je - REALITA :-P

Zaskakuji za Katana - ODBORNÍKA na slovo vsatého

+1/0
26.9.2012 20:34

ježo

Jen tak kolem

Kdy viděl autor naposled dodávku supící pravým pruhem?

0/0
26.9.2012 20:05

Dewils1

!?

Proč se Nissan musel spojit zrovna s Renaultem:-(;-(

0/0
26.9.2012 17:49

Huckleberry Švédd 9

hnus !!!

RvRv

0/0
26.9.2012 16:06

Petr Kulhaiz

praktičnost

praktičnost a funkčnost je na 1 místě před vzhledem, pro mě je teď koupě praktického vozu aktuální. Rozhoduji se kde pořídit, na nové totiž nemám, ale koukal jsem na http://www.sanep.cz/pruzkumy/autobazary-cr-publikovano-25-9-2012/ a říkám si že zajdu do těch áček a něco tam najdu

0/0
26.9.2012 15:24

pettyo

Re: praktičnost

To jde vidět jak se dá lidi zblbnout reklamou.

+1/0
26.9.2012 15:41

Huckleberry Švédd 9

Re: praktičnost

do áček ?? 8-o8-o8-o8-o .... tak to upřímnou soustrast ;-D;-D

+1/0
26.9.2012 16:05

No3130

Re: praktičnost

to skoro vypadá na nějakou formu skryté reklamy, ale jeslti to myslíte vážně, tak si nechte poradit a do áček vůbec nechoďte. Celkově bych žádný bazar nedoporučoval, auto bych koupil přes inzerát přímo od majitele. Mějte na paměti, že ty áčka na tom prodeji hodně vydělávaji, takže to auto, který tam koupíte, jim někdo prodal o X tisíc levněji (většinou o desítky tisíc) a to je částka, kterou můžete ušetřit.

0/0
27.9.2012 11:18

No3130

mě se to teda vůbec nelíbí

pohled zado-bok je jak kdyby to designovali u Ssang Yongu, boční okna od druhých dveří dozadu jsou naprosto miniaturní, čímž se docílilo dvou věcí - ze zadních sedaček bude pěkně blbě vidět ven a pocitově bude nepříjemné tam sedět a zvenku tím jak zůstala masa plechu pod okny to vypadá, že to auto stojí na miniaturních kolečkách a celkově je takový neproporcionální

0/0
26.9.2012 14:32

mahony3307

Re: mě se to teda vůbec nelíbí

Šikovný to asi bude,ale hezký teda určitě ne.Můj otec má dnes už letitý Peugeot 806 a ten mi teda přijde mnohem hezčí.

0/0
26.9.2012 17:13

cckk

ty malinky kolecka

fuj je hnusny z venku i zevnitr motor z renaulta to fakt radsi tu dacii za polovic tohle neni o nic lepsi, ale stoji to 2x tolik

0/0
26.9.2012 14:20

Deph

Dodge Grand Caravan

Dodge Grand Caravan potažmo jeho bratr Chrysler Town and County jsou auta, která bych pro rodinu a náklad doporučil. Na dovolené nás tím jezdilo 5 dospělých, 5 kufrů a pár drobnějších zavazadel a bylo to naprosto skvělé svezení. Evropa nic takového nevyrábí, asi zde pro to taková auta není trh a poptávku stihne uspokojit import z USA.

+1/0
26.9.2012 14:00

JeFFik

Re: Dodge Grand Caravan

rodinné auto je odvozeno od slova rodina a jeho potřebná velikost je odvozena od velikosti rodiny. Pět a více členů má cca 10% českých rodin, 4 a méně členů má 90% českých rodin. Proto taková Fabia combi vyhovuje coby rodinné auto mnohem většímu počtu českých rodin než tebou jmenované "autobusy" nebo předmět tohoto článku. Jo bohužel rodina (v západní Evropě) dnes není rozhodně to, co bývala rodina před 50 a více lety, bohužel... ;-)

0/0
26.9.2012 14:29

mimouch

Re: Dodge Grand Caravan

Moje rodina čítá 4 osoby a jednoho velkého psa. Ale také kola, zavazadla, občas kamarády na víkend a s nimi jejich děti, jejich kola sud piva atd. S Fabií comi bych moc parády nenadělal, takže mám plnohodnotné MPV, do kterého by se Fabia combi s trochou nadsázky dala naložit. A tak říkám, je lepší prostor mít a nepotřebovat ho, než ho nemít a potřebovat ho...

0/0
27.9.2012 0:23

pavelthelong

Re: Dodge Grand Caravan

podle specifikace je Dodge/Chrysler prakticky to same co Kia Carnival. Cili proc dovazet jeste neco, co zere i travu okolo silnice-jel jsem s tom po dalnici za 15-20 l/100, kdyz je hejno vyrobcu v Evrope ( VW Sharan, Ford Galaxy, Renault Espace, Peugeot 806, stejne tak jako odpovidajici modely od Fiatu, Seatu, Opela a dalsich firem)

0/0
26.9.2012 14:29

mimouch

Re: Dodge Grand Caravan

Porovnej si vnitřní prostor Chrysleru Town&Country nebo Kia Carnival s prostorem Sharanu, Galaxy nebo Espace. Ta Evropská auta jsou znatelně menší.

0/0
27.9.2012 0:26

Hroznej.puberťák

Re: Dodge Grand Caravan

Espace existuje i v prodloužené verzi s názvem Grand. SAG jsou nejmenší, to je pravda, hlavně jsou dost úzké, což ale může být výhoda pro parkování, jak si tu někteří stěžovali. No a pokud nestač např. ten Grand Espace, už je to na Vito či Caravellu.

0/0
27.9.2012 8:49

Hroznej.puberťák

Re: Dodge Grand Caravan

Tenhle otřesný krám jsme měli v USA půjčený. Ani omylem bych něco takového u nás provozovat nechtěl.

0/0
26.9.2012 15:56

LaHa1

jedině tu dácii,co se do ní vejde celá rodina.

+2/0
26.9.2012 12:58

Frantizsekk

Re: jedině tu dácii,co se do ní vejde celá rodina.

Nissan je v zakladu o 100 tisic drazsi, pro rodinu neni co resit

0/0
26.9.2012 14:25

pettyo

Re: jedině tu dácii,co se do ní vejde celá rodina.

Jistě. Už vidím chlapa který vymění TVR Cerberu za Dacii Lodgy.

+1/0
26.9.2012 15:39

mimouch

Re: jedině tu dácii,co se do ní vejde celá rodina.

To není o chlapovi. To je spíš o jeho manželce ;-)

+1/0
27.9.2012 0:27

kuřák

shrnutí

design - špatný, motory - špatný, interiér - špatný, cena 500tis - dobrá. Takže to shrnu za dobrou cenu 500tis dostanu kopec špatností:-)

0/0
26.9.2012 12:43

ten_co_leha_s_ovci

Proč ne...

nesnáším auta do kterých se leze jako do sklepa.

0/0
26.9.2012 12:30

chudejklukzvesnice

Re: Proč ne...

ale třeba Lambo má také svoje kouzlo, to nepopřeš :-)

0/0
26.9.2012 12:36

truthspeaker

ti co tady píšou o WV Transitu

ho zřejmě nikdy nezkoušeli zaparkovat be standardním parkovacím místě.

0/0
26.9.2012 12:06

TonyPetras

Re: ti co tady píšou o WV Transitu

Velmi trefné. Transporter (ten jste zřejmě myslel) zvlášť v prodloužené verzi je ve městě takový sado maso, že si to nikdo neumí představit. BTW, když jsem byl na jaře na nissansrazu, tak tam tuhle NV200 zastoupení Nissanu přivezlo a neztratili se ani ve slalomu s couváním na přesnost.

Na druhou stranu, interiér je skutečně hodně "plastový". Užitkáč se nezapře ani ve vyšší verzi, ale to je třeba i případ Caddy Life nebo Transit Connect. A prostornost? Perfektní. Za ty prachy, hodně muziky. R^

+1/0
26.9.2012 12:13

Darce dukatu

Re: ti co tady píšou o WV Transitu

Ja bych tohodle NIssana spise radil do kategorie Sharan nez Multivan (Transporter)... A SAG me rijde mnohem lepsi nez toto... Vetsi variabilita sedadel, zadna lavice...

0/0
26.9.2012 12:28

chudejklukzvesnice

Re: ti co tady píšou o WV Transitu

Sharan je klasické MPV, tohle má základ v dodávce. Pominu interiér a největší rozdíl mezi těmi třídami jsou jízdní vlastnosti. Dodávka se v tom prostě nezapře

0/0
26.9.2012 12:35

TonyPetras

Re: ti co tady píšou o WV Transitu

Jasně. To by člověk srovnával nesrovnatelný. Ale je fakt, že to tu pár lidí zmínilo. Spíš jsem chtěl říct, že parkovat s Transporterem ve městě je fakt síla.... Tohle se točí na pětníku. Je to přeci jen jiná třída.

0/0
26.9.2012 12:37

pavelthelong

Re: ti co tady píšou o WV Transitu

nemate uplne pravdu - jezdil jsem s MB VITO ( model W638), ktery je dlouhy celych 4660 mm, zatimco O III Combi ma 4570 mm, cili je o pouhych 9 cm(!!!) kratsi. Naopak, diky velkemu rejdu prednich kol a diky neskutecne velkym zpetnym zrcatkum (pres zrcatko vpravo bylo bez prenastavovani pohodlne videt zadni kolo a obrubnik) Samozrejme u Vita, Transportera a Transitu jsou i prodlouzene verze. Nevyhodou Vita jsou seredne jizdni vlastnosti, pokud si clovek objednal normalni zadni napravu a sirka (auto je dimenzovano v pohode na 3 plnohodnotna mista vedle sebe a na silnicich Korsiky je 20 cm sirky navic opravdu znat. Vito jsem ale rychle rodal dal - velka poruchovost uz v zaruce.....

0/0
26.9.2012 13:17

sincos

Re: ti co tady píšou o WV Transitu

Parkování dodávek je v naprosté pohodě, je to jen cvik. Dlouho používáme pracovní Ducato, druhou nejdelší verzi i jako rodinné auto, jsme tři. Opravdu nevidím problém s parkováním, má to zrcátka, jako výkladní skříně a jsem schopen s tím zaparkovat do řady aut tak, že na žádné straně neprotáhnu nohu v kalhotách a stojí to rovně, jako by to tam někdo zasunul. Je to jen cvik, netřeba otevírat dveře a dívat se, zrcátka stačí. Je nutné umístit přesně pravý zadní roh a pak už jen nudně hrkat sem a tam při plném rejdu, nic víc.... Jen praxe. To, že někdo neumí zaparkovat ani malý osobák, je vidět často, ale je to taky praxe, nic víc. Dodávka je skvělé rodinné auto, z větší výšky je přehled, sílu to má velikou, spotřebu nízkou, odpal z místa mohutný, odvezeme kola, zavazadla, ohniště, dřevo, cokoliv, v případě potřeby se v tom dobře spí, nad kabinou mám nafukovací matrace. Když vezu na garančku sekačku, mrsknu ji tam a jedu, žádné montování držadla, přivezu paletu dřevěných briket, paráda.

0/0
26.9.2012 21:53

czechdaytrader

Tak to je hnus velebnosti....

tohle auto nepochopim . Osklivy, zastarale vyhlizejici zvenku i zevnitr , o nejake extra prakticnosti nemuze byt rec .

Asi tomu nerozumim :-)

+1/0
26.9.2012 11:34

Olds

Taková krásná auta,

full-size sedany Chevrolet Caprice a Ford Crown Victoria jezdily v New Yorku jako taxi a teď tenhle dodávkovej humus?

Civilizace spěje k záhubě ...

Ale hlavně, že je to "auto" takové ... praktické ...

+2/0
26.9.2012 10:57

honza76

sympaticke auto

ale je husneRv

+1/0
26.9.2012 9:57

Prostřední varle

Re: sympaticke auto

husté ?

0/0
26.9.2012 10:16

brozis

Re: sympaticke auto

hustě hnusné :-P

0/0
26.9.2012 10:17

starý buržoazní štváč

*

no, o koupi podobného auta uvažuju, protože ho prostě potřebuju...nicméně na vrcholu je samozřejmě VW Transporter, ale ten je dost drahý, takže to vidím spíš na Peugeot Expert ( Citroen Jumpy, Fiat Scudo ) nebo Hyundai H1 - přikláním se k Peugeotu - je levnější a je tam motor 1,6, který mi bohatě stačí

škoda, že dodávky už nevyrábí Škoda...samozřejmě by to muselo být trochu lepší než 1203 ;-D, a nebo o něco větší než vysmívaný, ale co se týká užitné hodnoty výborný Roomster

0/0
26.9.2012 9:57

taknevim

Re: *

Po tomto Nissanu jsem se díval, ale v porovnání s tebou jmenovanými vozy je to až zoufale malé auto. Nakonec vyhrála "ojetá" dodávka VW, koupená v SRN od soukromé osoby (žádné firemní auto) s najetými 25 tis.. Stála cca polovinu nového auta. Nebude toto cesta? Ale chce to trpělivost, taková auta nejsou k mání  jakou housky na krámě.

0/0
26.9.2012 11:26

Bohumil Vlčichod

Motor od renaultu,

design asi taky od renaultu, protože takhle hnusné tvary dělá jenom renault, takže budoucí majitel musí doufat, že aspoň elektrika v tom bude japonská, jinak z toho brzy bude mít nefunkční plechovou krabici.

+1/0
26.9.2012 9:44

sedlak ve svete

Re: Motor od renaultu,

pan bude znalec ;-D

jen pro informaci, renault neni jediny kdo bere japonskou elektroniku do svych aut. Po Fukusime mela rada vyrobcu aut problem s dodavkama.

0/0
26.9.2012 14:10

mimouch

Re: Motor od renaultu,

Měli jsme ve firmě 4x Nissan Pathfinder 2,5 dci s automatem. Ta auta byla víc v servisu než jezdila. A s**lo se na tom všechno, co do společného projektu dodal Renault. Já proti Renaultu nic nemám, ale myslím, že touhle fúzí si Nissan nadělal do bot. Nissana sice mám, ale 15 let starého, poctivého Patrola pro radost, ale dneska mi už žádný Nissan nesmí "do domu".

0/0
27.9.2012 0:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.