Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rychlost pro eko jezdce. Porsche nacpalo do Cayenne naftový osmiválec

Tabu s dieselovým Porsche padlo už v roce 2008. Jenže tenkrát dostal minulý Cayenne jen šestiválcový agregát. Ale nová generace SUV bude mít od následujícího modelového roku pod kapotou na výběr i velkoobjemový naftový osmiválec v podobě Cayenne S Diesel. Jak jinak než původem od Volkswagenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

double_K

Všechna podobná auta jsou výsměchem ekologii!

Pokud někomu jde o ekologii, nikdy si takové auto nekoupí. SUV = vyšší hmotnost a o dost horší koeficient odporu vzduchu. To první vadí v členitém terénu, kde se hodně zpomaluje a zrychluje a kde je třeba vyvézt auto do kopců, to druhé vadí zase na dálnici - při 150 km/h je v porovnání s 50 km/h odpor vzduchu 9x větší (a protože efektivní plocha je také větší oproti klasickým vozům, bude to ještě horší). To vše přinese zvýšení spotřeby a emisí, na firmou udávané hodnoty zapomeňte, ty lze dosáhnout jen při simulaci na válcích.

+1/0
29.9.2012 15:56

iFos.cz

Kam ten svět spěje?

Sodoma - Gomora ;-€ Do čeho všeho ještě ten smradlavý diesel nacpou? ;-(

0/0
28.9.2012 9:36

Ládin

Re: Kam ten svět spěje?

do všeho s čím to budou motoristi kupovat, jelikož výrobce pouze vychází vstříc poptávce a pokud by to neudělal tak zkrachuje. Taky si myslím, že by svět nebyl smradlavější, kdyby jezdily jen moderní diesely s filtrem pevných částí splňující nejpřísnější normy. Možná by bylo přínosné zhlednout video, kde takovému autu zaváží na koncovku výfuku bílý kapesník a ten je po několika kilometrech stále bílý.

0/0
28.9.2012 9:59

iFos.cz

Re: Kam ten svět spěje?

Jo, Evropa je v té adoraci nafty úchylná, takže já ty výrobce samozřejmě chápu. Co příliš nechápu jsou ti, kteří to kupují. Resp. i to pochopím - já hlavně nechápu proč je v Evropě nafta uměle úředně (nižší spotřební daň, měkčí emisní normy, ale i to, že se to nepočítá fyzikálně správně z hmotnosti, ale na litry) zvýhodňovaná. Ale to je jedno. Jediný filtr v dieselu, který má smysl je ten močovinový (u osobáků zatím bohužel nepříliš využívaný), ovšem s podmínkou, že také bude mít předepsanou údržbu. Zatím spíše vídám, že si uživatelé dieselů naopak nechávají zaslepit i ten pitomý ERG ventil :-/

0/0
28.9.2012 10:30

Ládin

Re: Kam ten svět spěje?

sociální Evropa je bohužel posedlá přerozdělováním a proto je u nás benzín či nafta zatíženy obrovskou daní, tam kde tato daň není, tak se motoristi přiklánějí spíše k benzínovým motorům, jelikož se jim nafta nevyplatí. Rozdílné spotřební daně na benzín a naftu jsou způsobeny ekonomickou teorií, která říká že vysoké ceny nafty dusí průmysl  a zemědělství

0/0
28.9.2012 11:01

iFos.cz

Re: Kam ten svět spěje?

Bohužel ;-(

0/0
28.9.2012 11:03

El-hréran

Re: Kam ten svět spěje?

Moje řeč-Porsche s dieselem je stejné jako sojový párek.Žijeme v příšerné době.

+1/0
28.9.2012 12:49

mi_golem

Re: Kam ten svět spěje?

Nedělej si iluze. Saze budou padat/padají i z benziňáků. Zvlášť u přímovstřikových.

0/0
5.10.2012 7:44

Výstřik do tmy X.

Jeste ten motor z bagru dat do 911

a nebude to mit chybu.

0/0
28.9.2012 8:50

Barbucha_the_bearspook

Re: Jeste ten motor z bagru dat do 911

Já bych nebyl tak přízemní, motor ze Sergeje by se hodil víc a k tomu elektrický přenos výkonu na všechna kola. Zvuková kulisa by byla nezaměnitelná. http://www.youtube.com/watch?v=gZWETQ3wqk8 Zkrátka motor z ponorky se nezapře.

0/0
28.9.2012 10:07

Little Boy

Re: Jeste ten motor z bagru dat do 911

Tenhle system zna porsche moc dobre, cpali to do ferdinandu ve ctyricatych letech.....

0/0
30.9.2012 23:49

praptak

Eko, to je vtip.

Tady někdo zapomněl, že na naftě není nic ekologického. ;-)

+1/0
28.9.2012 2:54

sdsa

Re: Eko, to je vtip.

jste me predbehl. Presne tohle jsem chtel napsat. Autor je odbornik na ekologii

0/0
28.9.2012 3:07

malý červ

Re: Eko, to je vtip.

co je konkrétně neekologického na současných dieslových motorech s filtrem pevných částic splňujícich normu euro 6? Docela by mě to zajímalo, jelikož takový vůz vlastním a pokud by to tak skutečně bylo, tak přejdu na benzín.

0/0
28.9.2012 7:52

entony13

Re: Eko, to je vtip.

benzín to neřeší, ale CNG je úplně jinde a v Německu není problém natankovat. Při srovnání spalování CNG a nafty je vítěz jasný

0/0
28.9.2012 10:37

Ládin

Re: Eko, to je vtip.

a nebo někdo neví, že ekojezdcem se rozumí ten, kdo má nižší spotřebu, a ta je oproti benzínové verzi nižší, k... nižší

0/0
28.9.2012 8:07

mluvka, pán žvanilů

Re: Eko, to je vtip.

a ty už musíš jít protože ti jede co?

0/0
28.9.2012 8:27

iFos.cz

Re: Eko, to je vtip.

A nemyslí tím "eko" slovo ekonomické? ;-)

0/0
28.9.2012 9:35

bezdukátů

ten

start stop u takového auta bude opravdový HIT na který se budou stát fronty8-o

0/0
28.9.2012 1:17

katano

Re: ten

>>>>> nevím:-P

0/0
28.9.2012 1:33

praptak

Re: ten

Ale má to jisté kouzlo, když se na světlech u Panamery vypne motor a potom sám nastartuje. Ticho následuje ticho. Tedy pokud ta Panamera nemá zvrhlost u Porsche, zvanou diesel. :-/

0/0
28.9.2012 3:02

katano

nový Ford MONDEO má TŘÍVÁLEC 1.0 litru >>>>>>>

>>>>>>>>> a nový Porsche CAYENNE má OSMIVÁLEC.

        PS : autosvět nemá LOGYKU. :-P

0/0
28.9.2012 0:42

Caderom

Re: nový Ford MONDEO má TŘÍVÁLEC 1.0 litru >>>>>>>

Kdyby o litrový tříválec nebyl žádný zájem, tak by ho do Mondea nedávali. Ekoaktivistů je plnej Brusel. Když ho někdo chce, je to jeho smůla. Většina lidí, která chce automobil a ne jen přesunovadlo, si z nabídky Fordu vybere 2.0 EcoBoost  / 2.0 TDCi / 2.2 TDCi, které budou v nabídce pro Mondeo i nadále. Alespoň prozatím. Pokud by se to mělo změnit, pak to teprve bude průser. :-/

0/0
28.9.2012 2:46

praptak

Re: nový Ford MONDEO má TŘÍVÁLEC 1.0 litru >>>>>>>

Zrovna Ford s TDCi je jen přesunovadlo.

+1/0
28.9.2012 2:55

Ládin

Re: nový Ford MONDEO má TŘÍVÁLEC 1.0 litru >>>>>>>

praptáku, praptáku, je jasný, že 2.0 TDCi 103 kW jehož výrobcem je PSA na tvé audi 4.2 TDI nemá, je však mnohem lepší variantou, než tříválec 1, 2 HTP 55 kW

+1/0
28.9.2012 8:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.