Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Rapid startuje na 290 tisících, do konce roku má klimatizaci zdarma

Nový důležitý model z Mladé Boleslavi je už k objednání. Právě teď automobilka odstartovala na autosalonu v Paříži ceník Škody Rapid, nejlevnější provedení vyjde na 289 900 Kč, turbodiesel od 385 tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pawouk76

Škodu dusí VW .. aneb dříve jsem nesměli teď nemůžeme !!!

Měl jsem možnost si půjčit Rapida na dopoledne, tak jsem ho vyzkoušel v mezích běžného užívání. Z venku je to opravdu moc sympatický, jednoduchý design. Po nastartování 1.2 TSI 63kW bylo za chvilku v kabině teplo a neskutečné ticho. Po sešlápnutí plynu jsem se snažil ve 100km rychlosti poslouchat hluk od motoru či podvozku, a kromě tlumeného zvuku tlumičů, které si skvěle poradili s naší děravou a vlnitou dálnicí v Ostravě jsem nic neslyšel. Pravda, podvozek mi přijde možná zbytečně "tvrdý". Ale ani jedna nerovnost či díra se nepřenášela do volantu. SUPER. Motor 1.2 63kW slušnému člověku, stačí se spotřebou 5,5l max 6litru, 1.4 bude slušet víc. SUPER. Řazení přesné, lehké SUPER. Sezení pohodlné, všechno po ruce. Jednoduchý a praktický interiér. ALE PROBOHA, PAPÍR na stropě, TVRDÉ PLASTY, PUSTÉ, A PRÁZDNÉ. Ani USB a IPad konektor, HNUSNÉ rádio a ovl. prvky. Jel jsem v nové I30. jízda nic moc (hluk a hučení) ale interiér a prvky kolem. Přidaná hodnota, která je vidět. To dnes prodává!!!

0/0
30.10.2012 8:15

přezdívky_došly

když tak čtu ty invalidní motory co v tom budou...

... tak je to auto tak leda na paraolympiádu.

0/0
2.10.2012 9:14

Antonin, topič

Já si myslím, že se to bude prodávat dobře

a když se podíváte na výsledky voleb, tak zjistíte, že ani jedno není nic pozitivního.

0/0
1.10.2012 17:24

Bob-an

No podle me je lepsi volba treba Citroen C4

Ktery se da sehnat v pekne vybave a s dieselem za 350 (cenikova cena ne skladovka). Kufr 380 litru taky vetsin lidi staci.... pravda Golf je o kus dal, ale s rapidem si podle me nemaji co do zpracovani moc vycitat...

0/0
30.9.2012 16:31

Jozxyqk

co si stěžujete na cenu?

dřív jste byli rádi za Felicii, která stála 300-400tis. Kč a za pár let prorezavěla, dneska máte platy o něco vyšší než v roce 95-98 a máte možnost si za stejné peníze koupit o dvě třídy lepší auto s ABS, ESP, airbagy, centrálem, parkovacím asistentem....a komu se to zdá moc peněz, tak ať jsi jde koupit Tháli za 100tis. Kč, ale potom ať počítá s tím, že za servis zaplatí daleko víc peněz ;-)

+1/0
30.9.2012 9:36

Bob-an

Re: co si stěžujete na cenu?

Tak ceny je treba srovnavat s aktualni konkurenci a ne s konkurenci z pred 15 let....

Taky jsem ted koupil pekne vybavene auto s dieslem za stejnou cenu, jako jsme pred 10 lety kupovali auto o tridu nizsi, s nejabsim moznym benzinakem a vybavou "homeless edition"

0/0
30.9.2012 16:33

mrazik007

nechapu

Aktualne je Ford Focus combi 1.6 za 329 tKc. V cem je lepsi Rapid ?

+3/0
28.9.2012 14:39

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Holý diesel za 390 000,-?

A to má být to auto pro masy jo? 8-o;-D

+3/0
28.9.2012 13:04

computer

Re: Holý diesel za 390 000,-?

Každá novinka se trochu předraží. Pak přijde vystřízlivění a pokles ceny.

0/0
30.9.2012 18:01

cenzore_zdar

Simply never

Tak jsem si rikal, ze s normalnim 4 valcem bez turba v provedeni MPI by se dalo uvazovat o koupi a prestavbe na LPG. No opet skodovka nema u dalsiho modelu ani jeden normalni nenarocnej motor. TSI je snad nejvetsi konstrukcni tragedie kterou dokazali vymyslet. Ps: skodovky mam doma dve (oboje smejd). Hroomster v htp a felicii 1.3 BBM.

0/0
28.9.2012 10:07

MartinB

Re: Simply never

a jeljste v 1,2tsi 77Kw?

0/0
28.9.2012 10:36

mrazik007

Re: Simply never

Jede pekne, skoda, ze jen chvilku, nez preskoci retez.

+1/0
28.9.2012 13:39

patrona

Dekuji Skodovce za usnadneni rozhodovani,

tazke ted uz se jen rozhodnout mezi Hyundai i30 nebo novou Kia Ceed... Jsem celozivotni embeckar, ale je cas na zmenu.

+1/0
28.9.2012 9:40

Bob-an

Re: Dekuji Skodovce za usnadneni rozhodovani,

Korejci jsou sice pekni, ale zvazil bych i noveho golfa (trosku drazsi) nebo treba citroen C4 (dilensky mi asi krapet horsi, ale levnejsi a neni to takova tuctovka v nasich krajich). Rapid mi dava smysl jen pro lidi co z nejakeho duvodu chteji obri kufr. Vetsine ale 350-400 litru normalnich aut nizsi stredni bohate vystaci.

0/0
30.9.2012 16:35

boza1

Na to,

že už půl roku nám Škoda tluče do hlavy jaký rodinný vůz chystá, je 290 000,- za holátko s 1,2 HTP celkem darda.

To už raději Hyundai ix 20 s podobným kufrem, o 20tis. levnější, pro 5 lidí a s pořádnou výbavou. Tvrdili, že Rapid má být konkurence pro Thalie a Dacie, ale za ty prachy můžete mít obě naráz.

0/0
28.9.2012 9:11

MartinB

Re: Na to,

kdeste vzal thalii a dacii? me spis prijde ze je nekde mezi. fabie,i20, - rapid - i30, ceed

0/0
28.9.2012 10:38

boza1

Re: Na to,

Já to nevzal nikde, to tvrdila Škoda, když oznámila vývoj Rapidu.

0/0
28.9.2012 10:54

hubber

Rapidem TAM - Vlakem ( s Katanem) ZPATKY

- - to je Realita - -

+4/0
28.9.2012 1:14

jihonzic

Simply clever už zní trapně, Škoda by měla mít nový slogan:

Čím víc kufr, tím víc Škoda, yes?!!

+2/0
27.9.2012 21:56

jihonzic

Pokračování

CX5 je celkem povedená, ale přeci jen ne zázrak. Nová Mazda 6 vypadá též slibně, ale asi to nebude mít lehké, přeci jen je to jen dvojník Mondea. Pokud jde o Hondu, ta má hezký Civic, ale není nejlevnější, designově je však zajímavý. Subaru má trochu nudné vozy teď, i když pár vlaštovek se najde. Volvo jako nejbezpečnější, je docela drahé a s BMW, Mercedesy to nebude mít lehké. A další výrobci, těžko odhadnout, Toyota trochu zaspala a vozy má stále celkem nudné, i když Auris i Yaris se stále prodávají solidně, Avensis už není tak žádaný u nás. Land Rover má jen drahá auta a stejně tak Mini či Smart. Lada je stále pozadu a max. se snaží dohnat Dacii. No a další automobilky taky nemají moc co nabídnout. Nadvláda VW jen tak neskončí a asi dále půjdou nahoru Korejci. Pro našinec je důležitý hlavně kufr, kufr, kufr, pak dlouho dlouho dlouho nic a zase kufr a dlouho dlouho nic a pak možná řízení, řazení, klimatizace a další serepetičky, aspoň tak mi to z prodejů přijde.

0/0
27.9.2012 21:50

jihonzic

A co další výrobci?

Opel není ani moc levný, ani moc kvalitní, vyjde draze a ač má dobré kousky, třeba ty OPC se povedly, tak prostě jde do kytek, je ztrátový až běda a kdyby to nezaplatil prodeji v USA Chevrolet, tak skončí jak Saab, Rover ad. A Chevrolet je levná americká napodobenina Opelů, ale asi vydrží déle, vyjde levněji na výrobu a to je hlavní. No a Fiat ten po spojení s Chryslerem strašně upadá, nové vozy sice designově zajímavé, ale jízdně a kvalitativně tak nějak nijaké, Lancia má hezkého jen Ypsilona a pokud jde o další lidové značky, tak VW se zatím drží, nový Golf vypadá víc než slibně. Audi je stále drahá a kupce si též najde a Seat je taková hezčí odnož Škodovky, Leon i Ibiza i Toledo určitě vypadají lépe než Octavie, Fabie a Rapid. A BMW, Mercedes, pořád jsou pro normální koupi docela drahé, na druhou stranu u vyšších tříd se vyplatí. Japonská auta, Suzuki má snad jen starší SX4 a Swift Sport, jinak nic zajímavého pro Evropu, Mazda už není co bývala a dala se na ekologii,

0/0
27.9.2012 21:45

jihonzic

PSA přestalo dělat sktuečně auta pro řidiče.

Gumové řazení, řízení bez odezvy, nesmyslné palubní desky s digitálním tachometrem uprostřed, vláčný a houpavý podvozek. S tím si prostě pořádně nezajezdíte, sice to vypadá celkem pěkně ty Peugeoty a Citroeny, je to nápaditější než nudný VW a Škoda, ale řidičsky ty auta ztrácí a spolehlivost je u nich taky čím dál horší nehledě na ne moc levný servis. Zatím Peugeot ceny moc nesnížil, CItroen se snaží aspoň cenově dráždit, ale stejně mu to moc nejde. Renaulty stále trápí časté poruchy a auta s nijakou pověstí, řazení maj kapánek lepší než Citroeny a Peugeoty, stejně tak převodovky, řízení maj opět bez odezvy, podvozky spíše podprůměrné a kvalita interiéru je horší než u Citroenů a Peugeotů a ještě levnější Dacie jsou výprodej staré techniky ovšem za celkem solidní cenu. Japonci trochu zaspali a v Evropě mají sice dobré kousky, ale ne dost a Korejci jedou, ale jsou tak nějak průměrně zaměřené, každopádně se zlepšují a Ford, ten se mi zdá, že se zbláznil a všude cpe ten tříválec 1,0.

+1/0
27.9.2012 21:40

jihonzic

Renault Megáne a Fluence je bohužel méně povedený.

Pokud jde o sladění auta a podvozku, ovšem interiérem už Škoda nemá tak navrch jako dříve, začíná se více podobat levným Daciím a Renaultům s tvrdými plasty. Prostě cenový boj je znát a Škoda mu podlehla též. Je ale s podivem, že nový Golf startuje jen malinko výše. Osobně si myslím, že prodejnost už nebude taková sláva jako u Octavie a Fabie, přeci jen konkurence hodně pokročila zejména v kvalitě interiéru a nápaditosti exteriéru. Technicky jsou však na tom japonská auta lépe spolehlivostí. Úspěch i přes plno záporů asi Rapid mít bude, má to kufr, je to škodovka, tak to lidem ke koupi stačí. Plno lidí si totiž neumí představit, že by si koupili něco jiného než Škodovku, ale až tyhle páprdové a zarytí fandové vymřou nebo ubydou, bude muset Škodovka skutečně bojovat s nemalou konkurencí. Docela by mne zajímal test, kde srovnají Rapida a Toledo, čím se liší a který z těch dvou vozů je lepší volbou

0/0
27.9.2012 21:32

katano

Re: Renault Megáne a Fluence je bohužel méně povedený.

>>>>>>> tvrdé plasty a holá auta BEZ výbavy, jsou u RENAULTU vyhlášená.

           Alůe nesouhlasím s Vámi že JAPONEC je lepší než ŠKODA, v tom se zatraceně mýlýte.

PS : a k tomu porovnání našeho RAPIDA a španělského TOLEDA = nebojte dočkáme se a jen napovím, že pro výrobu TOLEDA jsou určeni výhradně dělníci z Rumunska, Ukrajiny a Polska tzn. že kvalita bude HORŠÍ. :-P

0/0
27.9.2012 21:39

jihonzic

Re: Renault Megáne a Fluence je bohužel méně povedený.

No tak dobře, tak si vemte Mazdu, Toyotu nebo Hondu, jezděte s tím jejich motorem benzínovým a vedle toho řetízkové TSI, jsem zvědav, co se dříve rozsype. Pokud jste škodafanatik a věříte TSI řetízkům a turbínkám, že za to dáte ruce do ohně, brát Vám to nebude. To, že Japonci maj jiné problémy, reznou a diesely mají všelijaké, pokud vůbec vlastní nebo turbo motory, to Vám neberu, každopádně beru to, co nabízí za podobnou cenu a co déle vydrží.!!

0/0
27.9.2012 21:53

TVK

Re: Renault Megáne a Fluence je bohužel méně povedený.

A naprosto na rovinu otázka - jaké solidní benzínové motory tyto autombilky dnes nabízí? Mimo Mazdy 3 MPS je to tragédie, třeba u MAzdy 6 nebo Aurisu totální. Těch nějakých ptimálních 110kW měla ta vysmívaná Okta před 14 lety.

0/0
27.9.2012 22:13

mrazik007

Re: Renault Megáne a Fluence je bohužel méně povedený.

Auris 1.33 73kW a 1.6 97kW. To je malo ? Ja budu radeji za atmosferu, ktera ujede bezproblemu 200 tkm nez turbo, ktere umre pred 50tkm.

+2/0
28.9.2012 8:57

jihonzic

Re: Renault Megáne a Fluence je bohužel méně povedený.

Jinak ty Renaulty trochu výbavu zlepšily, přeci jen je donutila konkurence, takže často mají už i mlhovky, klimatizaci a další žádané věci v ceně narozdíl od Škodovky, ale že jsou vrzající levné plasty u nich časté, to souhlasím a to částečně i u Laguny.!!

0/0
27.9.2012 21:55

kaisi

Re: Renault Megáne a Fluence je bohužel méně povedený.

A v čem je rumunský pracovník horší než český? Kde se bere ta jistota? Na všechno je ISO, navíc člověkosíla je použita na minimum věcí, na všechno stěžejní jsou tady roboti. Člověk už jen plní zásoby. Jak by jinak mohly konkurenčně obstát pracovníci v Číně, Vietnamu, Malaysii a dalších asijských zemích? Cenu práce neberu, protože pochybuju, že by si někdo domů pořídil nefunkční televizi nebo PC apod. Prostě lidská sílá v provozovně už toho dneska moc zkazit nemůže.

0/0
28.9.2012 17:29

bouky

Re: Renault Megáne a Fluence je bohužel méně povedený.

Liší se přední a zadní části zvenčí uvnitř podsvicenim displeje drzakem na parkovací lístek madlem na zavírání 5.dveří skrabkou ;-)

0/0
28.9.2012 7:03

roman15

Ja, ja ganz gut

pro rzeseni problemu penzijniho zabezpeceni "unser soukmenofec"

0/0
27.9.2012 21:09

katano

RAPID je špička, žádná parodie jako Renault FLUENCE >>>>>>>>

>>>>>>>> a navíc má RAPID v základu i klimatizaci = bude se prodávat HODNĚ DOBŘE .

         PS : to je tvrdá - REALITA :-P

0/0
27.9.2012 21:06

TVK

Re: RAPID je špička, žádná parodie jako Renault FLUENCE >>>>>>>>

Fluence - to je to auto, jak vzali kastli z jednoho auta a posadili to na podvozek úplně jiného, takže jim na každé straně 5 cm přečnívá, a vydávají to za "limuzínu"?

0/0
27.9.2012 21:07

katano

Re: RAPID je špička, žádná parodie jako Renault FLUENCE >>>>>>>>

>>>>>>>>>>> ano křáp jménem Fluence je BÍDA, možná to nemá ani tu přípravu na rádio.

         Největší púroblém Fluenců a podobných pokusů o auto je, že to má malý ROZVOR, uvnitř není místo, má to špatné motory a má to nulovou výbavu v porovnání s RAPIDEM.

PS : kdo má pod čepicí, ten si koupí ŠKODA RAPID. :-P

0/0
27.9.2012 21:22

entony13

Re: RAPID je špička, žádná parodie jako Renault FLUENCE >>>>>>>>

něco jako octavie...... na podvozku golfu to trošku víc nafoukli, je pravda, že Renaulti to přefoukli víc :-)

0/0
27.9.2012 21:24

katano

Re: RAPID je špička, žádná parodie jako Renault FLUENCE >>>>>>>>

>>>>>>>>>>>> ŠKODA OCTAVIA má větší ROZVOR než Renault Fluence a v tom je ten zakopaný pes. Fluence má narozdíl Octavie velké převisy karoserie, málo místa uvnitř, malý kufr a o výbavě Fluence v základu raději taktně pomlčím = Fluence je v základu ŽEBRÁK.

      PS : to je tvrdá - REALITA :-P

0/0
27.9.2012 21:43

cizinec není našinec

tradice

jak si to říká .." Děda měl škodovku, táta měl škodovku a já budu mít také škodovku "

0/0
27.9.2012 21:04

Jozxyqk

Re: tradice

a víte proč? Škodovku dokáže opravit jakýkoliv servis po republice (i neautorizovaný někde v garáží) "za hubičku", ale na opravu Renaultu nebo Hnůjdaje potřebujete celý den + rozmontování celého auta ;-)

0/0
30.9.2012 9:42

JTK82

Když to srovnáte s Korejci a Frantíky...

...tak Frantíci zavírají jednu fabriku za druhou a jsou velmi ztrátoví. ŠKODA není v červených číslech!!! Uvědomte si, jak to dopadne, kdÿž budeme všichni v Evropě jezdit korejskými auty. Budou pořád tak levná? A až budou vaše děti a děti vašich dětí pracovat na lajně pro Korejce, tak vás určitě za ty dnešní kecy nepochválí!!!!! Uvědomte si, že všechno má svou cenu. ;-O

0/0
27.9.2012 20:37

čavéz

Re: Když to srovnáte s Korejci a Frantíky...

máš pravdu,hned jsem na to zareagoval a vyběhl ,,svůj Fiat jtd,, pohladit.Je pozink,jtd bez problémů-tak ho budu mít déle -on vydrží.Fuck šKODA

0/0
27.9.2012 20:41

JTK82

Re: Když to srovnáte s Korejci a Frantíky...

LOVE ŠKODA :-)

0/0
27.9.2012 20:45

entony13

Re: Když to srovnáte s Korejci a Frantíky...

fiat? to je ta plačka, která křičí, že VW prodává auta pod cenou :-), to je kumšt, prodávat pod cenou se ziskem....

0/0
27.9.2012 20:51

čavéz

Re: Když to srovnáte s Korejci a Frantíky...

klid fauvéčku tikaj hodiny a jestli v evropě zvítězí hundai tak zrovna fak véčka litovat nebuduRv

0/0
27.9.2012 20:55

entony13

Re: Když to srovnáte s Korejci a Frantíky...

jenže napřed padne PSA, potom Renault a další bude Fiat.... VW se chytlo v Číně, Jižní Americe atd., VW dělá od levných aut až po supervozy Veyron, Lamba atd, tedy něco jako koncern Fiat, PSA a Renault jsou na mušce korejců

0/0
27.9.2012 21:22

čavéz

Re: Když to srovnáte s Korejci a Frantíky...

zavři ten prospekt a spláchni ho

+1/0
27.9.2012 21:38

entony13

Re: Když to srovnáte s Korejci a Frantíky...

to se potkají dva majitelé lidovek a budou se trumfovat, kdo má lepší auto :-)

0/0
27.9.2012 22:03

čavéz

Re: Když to srovnáte s Korejci a Frantíky...

hmmm jenže já netrumfuji já jen fiátka natankuju a jezdim.já ok -on ok!

0/0
27.9.2012 22:55

Antonin, topič

Re: Když to srovnáte s Korejci a Frantíky...

Říká majitel okty social edition kvůli úspoře ještě naplynované?

0/0
1.10.2012 17:20

roman15

Re: Když to srovnáte s Korejci a Frantíky...

To je fakt. Stačí když budou "machen für suber deutsche nation" stejně jako jejich otcové za 1/3 mzdu a budou si kupovat auta s 3-válcovými motory ;-D

0/0
27.9.2012 20:56

_PoQ_chobotnice

Zapomínáte na jedno

Snahou automobilky je VYDĚLAT!!! Je jim uplně jedno, kdo jejich auto řídí, jakým stylem parkuje nebo jestli v autě poslouchá rádio. To jsou jen kecy. Prodat, opravit v jejich servisu a pak nás nezajímáš. Stejně jako Apple - snahou je prodat věc, kterou nepotřebuješ, za co největší obnos. A pokud možno opakovaně ....

+2/0
27.9.2012 20:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.