Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka autosalonu Paříž: Dobře schovaný unikát

Najít toto auto na pařížském autosalonu vyžaduje fištrón, zkušenosti autosalonového harcovníka a trpělivost. Kdy se modrá alpinka vrátí, je zatím nejisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hans N.

Renault je divnej

Byl jsem fanda do Renaultu. Oni fakt v minulosti dělaly slušný auta(R5Alpina Turbo atd.). Ale v současnosti to je šrot. Alpina A110 byla super a její následovnice vypadá taky very Gut! Ten současnej divnej Renault ji ale vyrábět asi nechce.Raději ty spotřebky typu Megane či Laguna a to nemluvě o turecký produkci nejhnusnějších trakařů-no fuuuj!

0/0
30.9.2012 13:51

hennessy_

Re: Renault je divnej

Řek' bych, že seš mnohem divnější než Renault.

+1/0
30.9.2012 23:24

RBrider

Pro katana

tady de vidět že renault má oproti škodě mnohem lepší a kvalitnější tradici Rv

+1/0
30.9.2012 13:41

cernobila_televize

Re: Pro katana

reknu ti male tajemstvi, za tradici si toho moc nekoupis... a mam dokonce pocit, ze Skoda/Tatra byly i drive zalozeny nez jine francouzske znacky.

Kazdopadne v soucasnosti je Skoda v lepsi kondici nez Renault, tomu i driv skakali designeri z oken. Zase je pravda, ze se vsechno meni a Skoda muze mit za par let problemy.

0/0
30.9.2012 15:22

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Pro katana

No tak zrovna Renault měl fabriku jako jednu z prvních ... viz Wikipedie (http://cs.wikipedia.org/wiki/Renault) ... Firma Renault byla založena roku 1899 jako Société Renault Frères Louisem Renaultem jeho bratry Marcelem a Fernandem. V té době dělala škodovka možná biicykly. Škodu koupil v roce 1925 starej Škoda (do té doby Laurin Klement)....  

+1/0
30.9.2012 16:50

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Pro katana

Historie společnosti Škoda začíná v roce 1895, kdy se dva cyklisté, mechanik Václav Laurin a knihkupec Václav Klement, rozhodli založit malý podnik na výrobu jízdních kol

0/0
30.9.2012 16:50

cernobila_televize

Re: Pro katana

tak jsem se podival na Citroen 1917, Peugeot (kola a kafe mlynky 1810 , prvni auto 1896). Predrecnik tady ale operuje historii/tradici pred 30-40 lety na coz uz zalozeni fabriky ma pramaly vliv (spousta mladsich znacek predbehla drive zalozene).

Za druhe je to nefer vzhledem k jinym historickym souvislostem, kdy by Skoda urcite prisla s necim lepsim nez s cim prisla... ale musela vyrabet jednoducha nenarocna auta :-/

0/0
30.9.2012 17:01

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Pro katana

Musím říci, že vývoj u nás byl smutný, ale ostatní automobilky dopadly ještě hůře... Můj děda byl designerem Aero (ano, navrhnul všechny nosné modely konče A50, i některá letadla, logo Aero je jeho rukopis), takže o tom něco vím. Produkce Pragy, Tatry i Aero byla komunisty násilně ukončena, z Tatry se pak udělal papaláš kára, ale už bez vývoje a pravidelné inovace. Škoda za první republiky nikdy nebyla top značka .. hezčí auta dělala Praga, pěkné a dostupné sporťáky dělalo Aero. Limusíny uměla Tatra, i když některé Škody také byly pěkné. Každopádně komunisté tu vývoj zahlušili, Ledvinka a Porsche museli pryč, Kabeš také. Ostatní se znárodnilo a kdo něco uměl, šel z vývoje.

+1/0
30.9.2012 18:17

cernobila_televize

Re: Pro katana

mate pravdu pred valkou byly firmy Praga, Tatra, Aero, Letov, Avia na tom lepe nez Skoda a i po valce to mohlo byt v pohode (napr. v Avii se delaly S-199 - Me 262 a i ostatni jely ve valecne vyrobe). Potom prisla reorganizace prumyslu.

Kdyz jsem byl kdysi v technickem muzeu v Praze, tak se mit tam libil jeden cerveny kabrioletek, na znacku si uz ale nevzpomenu (mohlo to byt Aero).

Co me ale docela sokuje, jak treba v Cine fabrika vyrabi lednicky a za mene nez deset let prejde na vyrobu aut, takze teoreticky by to slo (musela by za tim stat asi nejaka silna znacka a prekousnout ztraty alespon 5 let - jako projekt Dacia, nez se naplno rozjela).

+1/0
30.9.2012 19:54

katano

Renault Alpina ? ? ? >>>>>>>>

>>>>>>>>> to jako sporťák od RENAULTU ? ? ?

          Vždyť Renault není ani schopen vyrobit sportovní nebo závodní MOTOR .

PS : kdo chce sporťák se slušným prostorem pro 4 lidi a slušným kufrem, ten si koupí ŠKODA OCTAVIA RS. :-P

0/0
30.9.2012 12:14

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Renault Alpina ? ? ? >>>>>>>>

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

+3/0
30.9.2012 12:17

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Renault Alpina ? ? ? >>>>>>>>

Už se těším až začně dělat Škoda Oktávii RS Scout ... se zvednutým podvozkem, výborným motorem 1.6 TDi ... čestně se postaví tomu tříapůl litru od Nissanu :-P Zvlášť ve verzo kombi to bude sršeň.

+1/0
30.9.2012 12:21

cernobila_televize

Re: Renault Alpina ? ? ? >>>>>>>>

katano, nebyl jste jeste pred casem zastancem Reaultu v F1 pred par lety? Mam strach o vase zdravi.

+1/0
30.9.2012 15:18

Bubaak1

Re: Renault Alpina ? ? ? >>>>>>>>

Motor Hnisan, podvozek Lotus.

Katano, Katano... na špátném hrobě brečíš a i tak doporučuju se svézt s Megy/Clio CupRv

PS: Dvoudveřové dvoumístne auto je jiná liga než ochcávka. To je Realita!!!

0/0
1.10.2012 10:02

old fashioned Kokodák...

"alpinka zamíří se vrátí"

;-D;-D

+1/0
30.9.2012 11:45

Darth.V

Re:

no co ?! :-) I disgrafici se musí nějak živit ..

0/0
30.9.2012 11:57

klobouk.emanuel

To byly časy

když pan Hubáček závodil s továrníky ze Škodovky na RSkách

+2/0
30.9.2012 10:11

josef_spejbl esq

Požaduji opakování ceremoniálu!

;-D

+4/0
30.9.2012 1:23

chacharostravsky

Kopíruji:

Modrá alpinka zamíří se vrátí, kdy to bude je zatím nejisté.

Mohu se zeptat, co to je?

;-)

+4/0
30.9.2012 0:21

sunic78

Re: Kopíruji:

Taky jsem si říkal jestli sem magor, že tuhle větu nedokážu nějak pochopit.. ;-D

+1/0
30.9.2012 0:25

cernobila_televize

Re: Kopíruji:

na to prave vyzaduje ten fištrón, zkušenosti autosalonového harcovníka a trpělivost:-P

+6/0
30.9.2012 5:12

chobot1976

Re: Kopíruji:

Dej první část věty do překladače a pochopíš odkud vítr vane...

0/0
30.9.2012 6:18

Darth.V

Re: Kopíruji:

:-) bohužel je to tak ... už se kradou i články :-P

0/0
30.9.2012 12:00

kamil b.

Re: Kopíruji:

Řeknu Vám, co to je. Je to výstup automatického překladače, když pan "autor" obšlahl nějaký text z cizího zpravodajského serveru a neráčil si to přečíst...

0/0
30.9.2012 9:20

tezkytomas

Ta čeština ....

Pane Dvořáku, přečtěte si to po sobě !

+2/0
30.9.2012 0:17

old fashioned Kokodák...

Re: Ta čeština ....

to by na tom paskvilu ale nic nezmněnilo ;-D;-D

0/0
30.9.2012 11:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.