- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za "muší váhu" považuji Caterham CSR 260, co s polovičním motorem "vystřelí" na stovku o 1,2 sekundy dříve než tento osmiválec.
Nelíbí se mi jen ta přední světla. Na takové auto působí trochu lacině, prostě.
Proporce dobrý, dvě koncovky na středu a úzký světla vzadu trochu evokujou E-type, předek trochu 350Z, ale vypadá vymazleně. Jenom ta cena. Jako za ten "nejslabší" šestihrnek je o víc než půl mega dražší, než srovnatelný 370Z. A nevypadá, že by za ty prachy nabízel o moc víc muziky. Na druhu stranu, (mám Zetko sice rád a jsem fanda Nissanu) tohle je jako srovnávat Bohemku a Möet. Po obojím bude stejná opice, ale tohle přidává slušnou dávku stylu...... Baví mě na tom nejvíc to, že když Tata od Fordu koupila L-R a Jag, tak už je půlka novinářů odepisovala. A teď? Cena akcie je několikanásobná..... Klobouk dolu.
Těžké, design matlanina s nepadnoucím předkem a zadkem, cena o půl mega nad přímou konkurencí.
Jediný kdo se raduje je evidentně Nissan, že se zbavil přebytečných skladových zásob světlometů do 350ky.
to být červené jako Ferrari, snaží se jmenovat jako Ferrari a není to Ferrari. Co je to?
maximalne 260 a moje auto ,ktere ma 200 koni jede max 240,to je teda potreba hodne koni navic kvuli 20 kilometrum
Jenže než ty tam dostaneš těch 240 tak potřebuješ D1
>>>>>> Jaguáry který mají motory FORD, si koupí pouse - NEZNÁLEK.
PS : dobrou noc
Rozhodně nejsem fanouškem Fordu, ale takový Caterham 7 s dvoulitrovým motorem Ford Duratec je jeden z nejlepších sporťáků, jaký se dá za peníze koupit.