- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě se co se vzhledu týče docela líbí... Našel jsem rozsáhlou fotogalerii http://www.rapidskoda.cz/fotky/
Ale s tou cenou to podle mě o 20 000 přehnali... Já bych za to auto tolik peněz nejspíše nedal... Pokud by ale prodejce nabídl lepší cenu, tak bych zauvažoval...
Za rok pro Rapidka pěkně do Mototechny , jak za starejch časů. :D už se těšim.
je prostě zoufalec, který si tady léči mindráky... V autě ještě nejel a už vyvozuje závěry.. Klasika. Smiřte se s tím, že se auto bude dobře prodávat... A ano, někomu se může líbit nebo dokonce pro auto najít uplatnění.
Důležité je si uvědomit, že skutečný majitel M3 nebo jakéhokoli vozu Premium class třídy by neměl důvod tu házet takový hnůj, pokud je alespoň trochu duševně vyrovnaný... Prostě si dál bude jezdit ve svém luxusním Mercedesu a nijak mu nějaký lowend Rapid žíly trhat nebude.
tohoto vozu je to,že je až moc simply klevr což v cizině povede určitě k nárůstu prodeje ale u nás kde češi ,,mají v srdci,, stále určitou hrdost na škodu a mají na něj přísnější měřítka to bude špatné.Očekávám pokles podílu škody na trhu z35 procent časem až na 20 a budou rádi(ne pardon simply klevr)
Kdo si ho koupí, ať raději ignoruje nabídku klimy zdarma, protože v momentě, kdy si jí pustí, mu zbyde na pohon auta sotva 40kW.
Mě se práce pana Kabana zas tak moc nelíbí.. Sorry. Jako není to špatné.. Ale to v dnešní době nestačí.. Původní designer O2 byl prostě lepší. Mě ten design příjde takový amatérský.. sorry. (hlavně z venku). Je tam vždy spousta takových pochybných, sporných částí. Nevyřešených částí, které neladí. O1 byla designově čistá a jednoduchá a stačilo to. Ale ucelená. Důležitější je spolehlivost. Což jak poslední dobou také není zela pravda. Takže když spojím "špatný" design a motory s kopancema. Tak mi z toho vychází né moc dobrá budoucnost. Za A) jméno si lze zkazit velmi jednoduše. B) průměrných zkrachovalých automobilek tu byla kupa že... Jasně budete mi tady argumentovat super prodejními čísly.. Ale nezlobte se. Já se prostě musím ptát, z čeho vycházejí.. Já tam ty důvody koupovat škodu vidím slabějí a slabějí. Superb zadní část. Zhiundaizovana O2 facelift. Roomster zadní dveře. Tady zadní světla, navazující bok, a horní část dveří je slabá..
mě se to líbí jen z jednoho pohledu, ze bokozadu...... a jen trochu :)
Většina z vás nechce diskutovat , ale jen urážet, povyšovat se a vytahovat se svojím přibližovadlem..Nikdo vás nenutí , aby jste se na to auto koukali , nebo ho porovnávali s jinými auty.
Jen málo příspěvků ať kladných či záporných se zabývalo tímto autem .Většinou se tady snažíte prezentovat , jak je to auto hnusný , předražený , co je lepší, jestli pětiletá ojetina či nový Rapid.Já věřím že kdyby u nás byla lepšší ekonomická situace obyvatelstva , tak spousu zastánců ojetin koupí nový vůz a je mi jedno jaké značky.Já jsem sice patriot, ale nebudu vám vnucovat Rapida , Fábii ,a pod--
Pro ty co pořád jen zvrací, je jim šoufl , v rámci vašeho zdraví neklikejte na články co vám způsobují zdravotní nevolnosti a trauma..
Jestli to nebude tím, že už lidi se.e ta záplava článků o bezvýznamným autě. Viz nadpis článku. Konečně v Česku. Jako kdyby na to čekal celej národ, až nám Škodovka začne prodávat další zrůdu v řadě.
nikdo z Vas to neridil, videli jste par fotek a je tu nablito :) Pritom jsem mluvil s dealeram Škody, kteří si auto vyzkoušeli a jsou z toho nadšeni. Stejne tak byli nadseni z Yeti a nebyli nadseni z Roomstra. Ale tady bude furt nekdo blít, protože to je Škoda :)
Tak dealer škody z toho bude hubou nadšenej i kdyby to bylo hov.. a mělo volant. Co by o tom asi taky měl povídat, když to prodává? Z Yeti se zase chce blejt mně. S Multiplou a Roomsterem největší zrůdy v Evropě. Jen ta Multipla se už naštěstí nevyrábí
pořád v levým pruhu, řídila to nějaké bloncka a to auto vypadá jak předělaná Thalia...
Pádný argument k tomu nesnášet toto auto! Bravo!