Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Záhada nové Mazdy 6. Kombík je kratší než sedan

Osm centimetrů je na délce auta dost. Právě o tolik je oproti základnímu sedanu kratší rozvor kombiverze nové Mazdy 6, která se představuje na autosalonu v Paříži. Řešení záhady zatím japonská značka neprozradila. Na konkurenci se šestka dívá celý autosalon. Hned přes uličku parkuje nový Ford Mondeo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

computer

Hm, to je ale zvláštní,

čím novější auto, tím masivnější čumák. Zlatá krásná Laguna. Asi orientace na asijský trh.

+1/0
6.10.2012 18:36

katano

kombík KRATŠÍ než sedan ? ? ? >>>>>>>

>>>>>>> čemu se divíte, kombík je vždy KRATŠÍ než sedan = k čemu u kombíka zbytečně velký KUFR ? ? ?

        PS : MAZDOU tam a VLAKEM zpátky :-P

0/0
5.10.2012 19:10

other_side

Re: kombík KRATŠÍ než sedan ? ? ? >>>>>>>

Katánem tam a vlakem zpět

+5/0
5.10.2012 20:08

Andee in Red Book

Re: kombík KRATŠÍ než sedan ? ? ? >>>>>>>

Katano tam a vlak zpět ;)

0/0
7.10.2012 13:29

Já se nebojím

Re: kombík KRATŠÍ než sedan ? ? ? >>>>>>>

katano - co slovo to perla, ovšem pro puberťáky. Myslím, že by ho neměli v ústavu pouštět k PC

0/0
8.10.2012 11:29

ostřelovač

Re: kombík KRATŠÍ než sedan ? ? ? >>>>>>>

vlakem tam a vlakem zpátky

0/0
25.10.2012 17:49

qitto

už je to fakt nějakej pátek co jsem chodil do školy....

Tak tomu fakt nerozumím: "Na konkurenci se šestka dívá celý autosalon."

0/0
5.10.2012 16:30

other_side

Re: už je to fakt nějakej pátek co jsem chodil do školy....

místní slang, ale rozumí tomu jen vyvolení

0/0
5.10.2012 20:07

habásko

Pouze Paříž ?

Zkuste v rubrice Auto už psát taky o něčem jiném, než je pařížský autosalón, je to už únavné....Rv

0/0
5.10.2012 15:51

Rubik1

Re: Pouze Paříž ?

Tak si cti clanky v archivu ;-)

0/0
6.10.2012 4:24

idam.i

FORD s motor 1,5 benzín ???

Další z benziňáků v nabídce jsou 1,5 a dvoulitr s výkony až 240 koní. Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-mazda-6-a-ford-mondeo-0xf-/ak_aktual.aspx?c=A121003_180448_ak_aktual_fdv

Další z benziňáků v nabídce jsou 1,5 a dvoulitr s výkony až 240 koní. Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-mazda-6-a-ford-mondeo-0xf-/ak_aktual.aspx?c=A121003_180448_ak_aktual_fdv

Další z benziňáků v nabídce jsou 1,5 a dvoulitr s výkony až 240 koní Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-mazda-6-a-ford-mondeo-0xf-/ak_aktual.aspx?c=A121003_180448_ak_aktual_fdv

0/0
5.10.2012 15:48

Highdriver

Děckám, co vozí kombíkáři vzadu nejčastěji to bude stačit :)

Mazdu ze svých zkušeností moc nemusím, kombíky taky ne. Přesto jsem s nimi najezdil dost. Problém je, že obecně některé typy moderních aut v provedení kombi už nepřináší tak markantní výhodu většího zavazadlového prostoru, ale naopak jsou jen jakýmsi kompromisem. Většina rodin je kupuje jen kvůli snadněji přístupnému zav. prostoru, aby nemuseli vynaložit velkou námahu při nakládání kočáru atd.  Mondeo se mi líbí mnohem víc, i po tech. stránce. Uvidíme jaké v tom bude svezení :)

+6/0
5.10.2012 14:02

uživatel eliminován v23.0

Re: Děckám, co vozí kombíkáři vzadu nejčastěji to bude stačit :)

Mondeo po technické stránce? Ty bys mě rozesmál ;-D

+3/0
5.10.2012 15:44

Highdriver

Re: Děckám, co vozí kombíkáři vzadu nejčastěji to bude stačit :)

Už jsi v novém Mondeu aspoň seděl, ty můj smíšku? :))

+3/0
5.10.2012 18:49

MartyKO

Re: Děckám, co vozí kombíkáři vzadu nejčastěji to bude stačit :)

To ne, ale četl o něm v příloze Blesku a mluvili o něm v Autosalonu na Primě... ;-D

0/0
7.10.2012 12:28

billa98

Obecne jsem nepochopil,

proč Evropa "chce menší auta" a pro US a Čínu se dělají prodloužené verze. Další věcí co nechápu je hon za tím, aby kombíky vypadaly "sportovně". Já s autem rallye nejezdím. Auto mi slouží pro převoz rodiny, krámů, atd. Asi jsem divný :-)

+1/0
5.10.2012 13:47

cernobila_televize

Re: Obecne jsem nepochopil,

zkuste zaparkovat v Evrope a v USA, mozna na to prijdete

+4/0
5.10.2012 14:09

PiPiiiiiK

Re: Obecne jsem nepochopil,

mohu potvrdit....jste :-P

0/0
5.10.2012 14:57

uživatel eliminován v23.0

Re: Obecne jsem nepochopil,

ty ho znáš, Pepíku, poslední dobou tu děláš chytrýho, ale působíš dost hloupě ;-DRv

0/0
5.10.2012 15:46

lukas.q

Re: Obecne jsem nepochopil,

Můj názor je ten že v USA a v Číně mají dost prostoru na komunikace i parkování. Ve starých evropských městech a jejich krkolomných uličkách se prostě dlouhým a širokým autem bude jezdit blbě, silnice, parkoviště, ulice, jsou projektované pro menší vozidla, zkrátka proto že domy a ulice které stojí už stovky let se rozšířit nedají (naproti tomu v USA je 17.století nejhlubší historie). Posun tu samozřejmě je, furt nám automobilky cpou nějaké SUV a podobně a auta se zvětšují ale pak to dopadá tak že zabírají dvě parkovací místa najednou a podobně.. V Evropě je také o dost dražší benzín takže se tu řeší spotřeba což nějakému markantnímu zvětšování aut nedává šanci.

0/0
5.10.2012 17:22

Keni

Re: Obecne jsem nepochopil,

Spíše bych to viděl na EKO normy. Kratší auto bud elehčí a bude tak mít menší číselnou hodnotu emisí apod. To, že kratší rozvor namená občas delší převis, delší páku a větší nebezpečí ustřelení je jedno. Hlavně budou v tabulce třeba -2g. Stačí porovnat tabulkovou a skutečnou spotřebu ekologického auta a normálního.

S tím parkováním na tom možn8 také něco bude, ale kdo někdy jel pořádným autem, tak delší většinou znamená stabilnější a pohodlnější.

0/0
5.10.2012 19:00

BBO

Těch perel je příliš

Proč tomu tak je, zatím Mazda tají. Oficiální vysvětlení jsou dvě Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-mazda-6-a-ford-mondeo-0xf-/ak_aktual.aspx?c=A121003_180448_ak_aktual_fdvŘešení

Proč tomu tak je, zatím Mazda tají. Oficiální vysvětlení jsou dvě Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-mazda-6-a-ford-mondeo-0xf-/ak_aktual.aspx?c=A121003_180448_ak_aktual_fdv

"Řešení záhady zatím japonská značka neprozradila.""Proč tomu tak je, Mazda zatím tají. Oficiální vysvětlení jsou dvě."

Vrhla se na snižování hmotnosti. Při zlehčování konstrukce se nedařilo zachovat tuhost při zachování rozměrů.

0/0
5.10.2012 12:11

hubbert

kombík

Kombík považují někteří za nevzhledný stěhovák a mají raději sedany. To platilo naposledy v osmdesátých letech u volv, dnes jsou mnohdy nejpohlednější variantou některých modelů....

...s tímto názorem nemůžu sohlasit. Volva z té doby jsou, podle mě, poslední skutečné kombíky. Jejich funkční, hranatý tvar byl nejen praktický, ale i ve své jednoduchosti velmi krásný, což se o 99% dnešních "kombíků" říct nedá. Silně sklopená zadní část možná, z dálky, v mlze, po kolena ve vodě, připomíná sportovní tvar, ale tím to všechno končí. Pseudobarokní a módní tvary plechařiny a pitoreskní napodobeniny bočních oken z kterých se výhled limitně blíží nule z těchto vozů dělá spíš prodloužené hatchbacky než kombíky.

+1/0
5.10.2012 12:09

PiPiiiiiK

Re: kombík

a vidíte...se stejným názorem na Volva se ztotožňují přední designéři

0/0
5.10.2012 12:18

natvrdlý

Re: kombík

Je to smutný - kombi přestává být kombíkem. Zlatej Wartburg 353 Tourist, do kterého jsem naložil gauč nebo celou Jawu 350, žavřel páté dveře a odjel. Toto? "sedan naloží v základní konfiguraci 489 litrů, kombík 522" To by mne jeblo. :-/

+2/0
5.10.2012 12:20

Aichel

Re: kombík

Co taková Honda Accord v kombajnu? Nebo Mitsubishi Lancer? To jsou slušné pohřebáky.

0/0
5.10.2012 12:27

Jurrisek

Re: kombík

a co teprv dacia logan kombi....i když možná vypadá lépe než sedan

0/0
5.10.2012 13:44

veto

Re: kombík

honda accord? ved ta ma len 400litrov kufra....najmenej v triede. Logan ma 700l

0/0
5.10.2012 17:59

USB_hub

Re: kombík

accord predchozi generace je mega-stehovak ;-)

0/0
5.10.2012 22:28

shr3k

Objasnění záhady pro Františka Dvořáka

Z prosince 2011 ;-)

http://news.drive.com.au/drive/motor-news/mazda6-hatch-chopped-20111201-1o809.html

0/0
5.10.2012 11:59

Rubik1

Re: Objasnění záhady pro Františka Dvořáka

Vzdyt tam o duvodech neni ani zminka. Neverim, ze jste ten clanek cetl.

0/0
6.10.2012 4:18

shr3k

Re: Objasnění záhady pro Františka Dvořáka

Duvodem velkeho sedanu je jeho globalnost - nove se bude vyrabet i pro USA - hlavni trh - pouze v Hirosime a ne jako driv ve Flat Rocku. Duvodem pro "sportovnejsi" siluetu kombi s vic sklonenym zadnim oknem je zariznuti hatchbacku. Verte si cemu chcete.

0/0
6.10.2012 19:34

quagaar

to nedám

Na konkurenci se šestka dívá celý autosalon.

+3/0
5.10.2012 11:13

Tomáš Kocian

Re: to nedám

jojo... jsem si to musel přečíst několikrát, jestli to tak Dvořák opravdu napsal ;-D

0/0
5.10.2012 11:29

Ho.Va.

Re: to nedám

Taky jsem to přečetl asi pětkrát a pořád nevím, co to má znamenat.

0/0
5.10.2012 11:42

Tomáš Kocian

Re: to nedám

hádám, že po dobu trvání autosalonu ?

0/0
5.10.2012 12:04

quagaar

Re: to nedám

Tak. Normálnímu člověku to sice z huby nejde, natož na papír, ale co už taky tady po idnesu by jeden měl chtít?

0/0
5.10.2012 12:16

nielssen

Re: to nedám

Autor zvoilil poněkud neotřelé vyjádření... zrejmě je češtin jeho kobyl :-)

0/0
5.10.2012 15:16

Aichel

Mazda 6

Fajn autíčko, jezdil jsem s 2.0 dieselem první generace a teď se občas svezu v hatchbacku aktuální generace s 2.2 dieselem. Sice jsem zvyklý na Outbacka a v zimě bych s Mazdou jezdit nechtěl, ale jinak spokojenost.

0/0
5.10.2012 11:00

PiPiiiiiK

Pro pana Dvořáka

Fiat Ritmo Bertone Cabrio 8-o to teda čučim jak ten puk

0/0
5.10.2012 10:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.