Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rapid se ještě neprodává a už má v revíru škodnou. Citroën za 250 tisíc

Nové laciné peugeoty a citroëny by mohly zajímavou cenovkou nové škodovce zatopit. Méně nároční motoristé mimo Evropu žádají jednoduchá a velká auta, přesně jako Peugeot 301 a Citroën C-Elysée. Na chuť jim přijdou i spořivější Evropané.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

financni-blog

je to jen o ceně

právě zvažuji koupi nového vozu a jestli bude rapid dražší, tak vyhraje asi jiný levnější vůz, dnes je to o ceně.

+1/0
6.10.2012 20:16

Bob-an

Re: je to jen o ceně

Ja jsem taky vybiral a skoncli jsem u Citroena C4, za 300 s naftou v zakladu (ktery ale obsahuje i tempomat, ktery ma rapid jen v nejvyssi vybave za priplatek a omezovac ryhclosti ktery rapid nema vubec), za 350 v nafte se skoro maximalni vybavou

+3/0
6.10.2012 22:27

Bob-an

No hlavne v nafte

bude cenovy rozdil jeste o dost vetsi, PSA dava diesly za mnohem mensi priplatky na VW

0/0
6.10.2012 10:08

katano

dejte pokoj s nějakým RÁDIEM v základu ! ! ! >>>>>>>

>>>>>>> pro mně je důležitější že má RAPID v základu MLHOVKY a KLIMA, tečka.

      PS : rádiem si těžko za MLHY posvítíte, nebo zchladíte za horkých dnů. :-P

0/0
5.10.2012 19:15

Paglia Orba

Re: dejte pokoj s nějakým RÁDIEM v základu ! ! ! >>>>>>>

ale to mají i ostatní auta v základu - ne ??

+2/0
5.10.2012 20:35

Ladik82

Konečně krásný auta

Nechápu ty český kufrofily, mám sedan, kočárek do kufru dám ikdyž ho musím rozdělat, no a co, kočárek budu vozit rok dva a přece si nekoupím kvůli tomu auto s dírou vzadu, pěkně oddělený kufr, klasika!! Krásný auta,obzvlášť 301, Rapid bez rádia  či s rádiem za 6000,-(v VII. Golfu v základu taky není;-D, ale stojí 4400,-) a 1.4 za 424 900,- Tady někdo upadl a kdo si to koupí tak taky!!!RvRvRvRv

0/0
5.10.2012 13:09

Lvy

Re: Konečně krásný auta

Víte ono je to o tom, že každému se líbí něco jiného, vám se líbí toto a já bych si to třeba nikdy nekoupil, protože bych se styděl do toho jen nastoupit, natož s tím jezdit a to nemluvím o technice a podvozku. Takže každé auto má svého kupce, teda skoro a některé jich má víc a některé méně...

0/0
5.10.2012 13:40

stefi_ul

Re: Konečně krásný auta

no a co?? Za ticku si koupim radio, jaky budu chtit a neposejrim se z toho. A ze nebude mit znacku Skoda??

V Oktavce mam Pioneera a sem v pohode... a nebo treba Sencor 7605BMR.... za necely dva litry...

0/0
5.10.2012 14:59

lukekra

Re: Konečně krásný auta

Ono se i originální rádio dá pořídit za slušný peníz, pominu-li čórky na Aukru:)

Čemu se doporučuji vyhnout obloukem, tak je navigace Columbus... Je to šmejd a magnet na zloděje.

0/0
5.10.2012 16:10

Neonym

Mě se Rapid moc líbí

Ale je pravda, že ta jeho cena a hlavně základní "výbava" ho dost zabíjí. Nechápu škodovku, jak může prodávat auta bez rádia a v roce 2012 nabízet klimatizaci zdarma jako dočasný bonus.

+2/0
5.10.2012 8:54

rbs

Re: Mě se Rapid moc líbí

VW prikazalo, skodovka musi poslouchat. potrebuji totiz doprodat golfa predchozi generace a rapid by jim potencionalne mohl brat zakazniky. takhle vetsina radeji priplati nejakych par tisic a maji nove auto (a mnohem lepe vybavene)

+1/0
5.10.2012 11:28

stefi_ul

Re: Mě se Rapid moc líbí

proc potrebujes skodovacky radio??? ja si kupuju radia zasadne sam.

+1/0
5.10.2012 15:00

vyskocenaplatnicka

Re: Mě se Rapid moc líbí

Nepotřebuju škodovácký rádio, stejně jako nepotřebuji forďácký rádio.Potřebuji  v autě nějaké rádio, které když někdy zapnu, tak spolehlivě hraje. Žádné hifi, žádné hitech, žádné hrající displeje. Rádio.

A nemíním strácet co jen minutu jeho výběrem a dodatečnou montáží.

+2/0
5.10.2012 15:27

chacharostravsky

Re: Mě se Rapid moc líbí

ztrácet, ale naprosto souhlasím, viz třeba oni zmínění francouzi to berou jako samozřejmost, zabudovanou a unikátní, tedy ani zloděje lákající.R^

+1/0
5.10.2012 17:19

Tom Hagen

No sláva

I finanční potíže frnacouzských (ne)automobilek budou mít pozitivní efekt.

Doufám, že konkurenci těmito modely pořádně zatopí a i ta bude muset jít trochu s cenami dolů.

0/0
5.10.2012 8:32

romanbrecka

Topení

Pročpak by zatopil. Jednoduše aspoň Škodovka trochu zlevní. Díky bohu za levnější konkurenci.

+1/0
5.10.2012 5:40

Funk

Moderátor je na plech!

A to totálně :D

0/0
4.10.2012 23:53

moje.maličkost

.

citróny jsou od modelu hezčí a hezčí ale peugeoty se nějak škaredí.

Ale frantíci u nás nemají až tak dobré jméno myslím, jsou pryč ty doby kdy na staré peugeoty nedal nikdo dopustit.

0/0
4.10.2012 23:21

Tajemný Etrusk

Re: .

R^ Třeba ta nejnovější C4 se mi velice líbí, klidně bych do ní šel..

0/0
5.10.2012 13:19

Bob-an

Nafta

No u benzinovych verzi to bude jeste pro skodovku v pohode, ale u dieslu bude rozdil propastny.

0/0
4.10.2012 23:13

janoir kouta

Fiat Linea

Mne bohatě stačí Fiat Linea..a nikdo mi nevnucuje že mi dá do konce roku zdarma klimošku :-) ve Fiatu mam super 6x repro a vybaveni i bezpečností že na to vážně nedám dopustit

+2/0
4.10.2012 22:20

čavéz

Re: Fiat Linea

to jako příznivec značky rád slyším.Neznám jeho momentální cenovou relaci ale obávám se ,že(i díky motorům)můžou jít konkurenti do prd..pardon do wolfsburgu!

0/0
4.10.2012 22:59

katano

Re: Fiat Linea

>>>>> FIATEM tam a VLAKEM zpátky.

      PS : a klidně nemusíte souhlasit = stejně je to PRAVDA :-P

0/0
4.10.2012 23:03

Paglia Orba

Re: Fiat Linea

Pěkná krávovina. ;-)

Fiaty mám od roku 1995 a ještě nikdy jsem nezůstal nikde stát. ;-)

PS : a klidně nemusíš věřit = stejně je to PRAVDA :-P

+4/0
5.10.2012 9:25

Bariq

Re: Fiat Linea

Víte, proč se řidiči Fiatů nezdraví na silnici? Protože se ráno viděli v servisu ;-D

+1/0
5.10.2012 0:04

Cikánek

Re: Fiat Linea

Osobně FIATA už nikdy ! Auta jsou to sice hezká, ale výdrž tak max. 3 roky.... Rv

+1/0
5.10.2012 8:16

čavéz

Re: Fiat Linea

tak mi řekni proč ten můj už skoro 10 let chodí jak ,,šyýcary,, ?;-D

+2/0
5.10.2012 13:19

ITP

Re: Fiat Linea

mám 2x bravo a žádný problém, v rodiěn máme punto a též žádný problém ... ono je to také o tom, jak se lidi o ta auta starají

+1/0
5.10.2012 14:15

Paglia Orba

Re: Fiat Linea

Já měl Fiat Bravo 1,6 16v od roku 1995. Bylo to úplně první prodané Bravo v republice. Auto jsem šrotoval v roce 2008. Najeto mělo 225000km a jediné co jsem vyměnil bylo kolem brzd - destičky a kotouče a přední tlumič na levé straně. Ten na pravo + ty dva vzadu zůstaly původní. Stejně tak výfuk. Měnil jsem pouze poslední díl, jinak zůstal původní. Do auta jsem lil pouze benzín a provozní kapaliny.

Když si pak přečtu bláboly o tom, jak se jedná o poruchová auta, tak se musím smát. ;-D

0/0
5.10.2012 14:26

PancorJackHammer

Co za ty peníze?

Za 250 tisíc můžu mít trojkové BMW ve výborném stavu, které mě výhledově na několik let dopředu vyjde co se týče údržby a nákladů stejně jako "Rapid" . . .

0/0
4.10.2012 22:08

Kovis

Re: Co za ty peníze?

Porovnávat cenu starého auta a nového je nesmysl. Navíc za ty peníze dostanete i lepší auto než trojkové BMW.

+3/0
4.10.2012 22:17

pajac

Re: Co za ty peníze?

a které? S podmínkou cenového provozu jako rapid? Asi jich moc nebude. Jen nepište VW!

0/0
4.10.2012 23:11

ITP

Re: Co za ty peníze?

audi A4

0/0
5.10.2012 14:16

mimouch

Re: Co za ty peníze?

Svatá prostoto... BMW je auto pro lidi, kteří rádi řící, Mercedes je pro lidi, kteří se rádi vozí pohodlně a Audi je pro ty, kdo na auta nemají názor. Neříkám, že je Audi špatné, pořád je to prémiová třída se vším všudy. Ale je jaksi bezpohlavní. To i lexus nebo infiniti mají osobnost.

0/0
7.10.2012 23:53

cenzore_zdar

Re: Co za ty peníze?

Kouknete na nahradni dily. To BMW vam sezere penezenku! Sam to vidim doma na dvou autech. Jedno je novejsi, moderni a druhe obycejna stara felicie. Kdyz se na te felicii cokoliv pokazilo, vzdycky jsem se vesel s cenou za servis do 1500kc vcetne prace. Na tom druhem modernim aute jsem resil stejne zavady a povetsinou mi kolikrat nestacilo ani 5 tisic :-D

+1/0
5.10.2012 7:40

other_side

A proto má

XM dvojitý sklo

+1/0
4.10.2012 21:25

iceman.

Re: A proto má

Jj a to už 20 let...:-P

0/0
5.10.2012 9:45

Fuse

ten mírnič byl opilý

Sotva ovládal jazyk.

+1/0
4.10.2012 21:04

bez_tolerance_hlouposti

pche

Rapid ma skrabku ve vicku od nadrze!!! Nejaky Citron nehrozi :-P

0/0
4.10.2012 21:03

medved.m

Re: pche

... a trubku za volantem.

Panebože, to je teda souboj "limuzín" :-)

+1/0
4.10.2012 21:45

Paglia Orba

pokud by to mělo otvírání kufru jako Rapid,

tak si Škodovku nikdo nekoupí.

Zvlášť ten Citron je moc pěkný, ale ten kufr je dost na h...., takže má Škodovka celkem slušnou šanci tyto dva frantíky převálcovat.

0/0
4.10.2012 20:53

stanislavek

Re: pokud by to mělo otvírání kufru jako Rapid,

To o tom kufru zkuste říct někde v zahraničí a budete všem pro smích, kufry se řeší jenom u nás, nechápu tenhle český fetiš. Nikdo ze západní Evropy nezplatí za auto o 1 500 EUR víc jen proto, že má trochu lepší přístup do kufru a ten kufr je o celý 1/2 litr větší.

+6/0
4.10.2012 20:59

Petosh

Re: pokud by to mělo otvírání kufru jako Rapid,

A teď tu o Budulínkovi. Právě naopak, těžko koupíte ženě pro kočárek sedan, kam ten kočárek prostě nenarve, nebo ho bude muset složitě skládat. Nebo si myslíte, že i takový Mercedes nebo BMW vyrábí kombi verze svých vozů kvůli českému trhu?

+7/0
4.10.2012 21:59

stanislavek

Re: pokud by to mělo otvírání kufru jako Rapid,

Rozhodně se většina kupujících těchto aut bude rozhodovat podle toho, jestli dá do kufru kočárek méně, nebo více pohodlně. Fascinuje mě představa místních debatujících, kteří považují Francouze za totální debily, kteří si při konstrukci neuvědomili tak zásadní věc, jako je potřeba velkého kufru na kočárek. Kufr bude jejich zhouba. Pokloňte se kufru!!!

0/0
4.10.2012 22:22

Santa1

Re: pokud by to mělo otvírání kufru jako Rapid,

Druhou generaci Toleda to zazdilo, říkejte si co chcete. Navíc vyvinout karoserii liftbacku je o dost těžší, než sedanu, aby se to nekroutilo atd.

0/0
5.10.2012 0:01

stefi_ul

Re: pokud by to mělo otvírání kufru jako Rapid,

no pro rodinu, kde to bude jediny auto to bude narazet v nakladani kocarku, tam je to jasny... zenska nebude lest na strechu auta a tam to pripevnovat. Nema na to proste svaly. Takze potrebuje auto, kam ten kocarek a ty veci pro deti da v klidu. Tady je volba jasna.

Naproti tomu drive se sedan zatracovaly, protoze tam nalozit vetsi TV skoro neslo, v krabici urcite ne. To uz ted v ultraslimama je uplne sumak. Takze je dost mozny, ze vsechna auta v klidu najdou sve kupce... Krom ale seata... ten to ma tezky porad. Neprodava se ani doma. Naproti tomu skodovka je v koncernu jasne na spici.

0/0
5.10.2012 14:55

Fuse

Nechápu škodovkáře

Tu jejich patologickou ochotu platit desítky i stovky tisíc navíc. Škoda, že Škoda nenabízí taky kit káry :-)

+2/0
4.10.2012 20:45

Kovis

Re: Nechápu škodovkáře

Nejsem fanda škodovek, ale pokud bych měl dostatek peněz a volil mezi žabožroutem a škodovkou, tak je volba jasná i za vyšší cenu. Když už, tak bych raději zabrousil do Japonska.

0/0
4.10.2012 22:20

stanislavek

Bude to těžká konkurence

Většina lidí se bude rozhodovat podle ceny a tam Rapid bez výbavy a dražší nemá šanci. Netvrdím, že je to špatný auto, ale cena cena cena, to je teď alfa a omega všeho, lidí, co jdou po kvalitě je fakt jen pár. Pokud nezlevní, bude Rapid stejnej průser jako Roomster. Francouzský auta nemají v Evropě o nic horší jméno než Škoda, to jen tady si to fandové domácí automobilky myslí.

+5/0
4.10.2012 20:09

Januschau

Velorex je velorex...

;-)

0/0
4.10.2012 19:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.