- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nebo se mozna pletu, ale neak v roce 1915 mel taky automobil cca150km dojezd
Dojezd 160 km = realne 140km , v zime s bidou 80km = ne diky ........ A to nemluvim o cene a poctu cyklu u tech baterii
V článku není ani slovo o účinnosti toho bezdrátového nabíjení.
Jinak 100kW motor zní sice hezky, ale zas ani slovo o hmotnosti toho povozu. No a kapacita baterky celých 24kWh, vzhledem k výkonu motoru, no comment....
Necelých 15 minut na plné koule a pak Infiniti bude Finito.
slepá ulička. Zastánci si to ale nechtějí/neumějí přiznat. Jednotlivé kusy možná ano, masové rozšíření, resp. náhrada současného benzinového hospodářství nikdy. Co ale až dojdou zásoby ropy je otázka. Situaci by mohl zachránit nějaký nečekaný převratný vynález s možností masového uplatnění. To sice není vyloučeno, je to ale málo pravděpdobné. A pak - všichni se soustřeďují na osobní automobily, nikdo se ale nepouští do oblasti nákladní dopravy, kde je situace nesrovnatelně složitější. Je hezké se tvářit zeleně, nesmí to ale škodit.
Nákladní dopravu už mají přece ekologisté dávno vyřešenou. Obnovitelná nafta přece roste na poli, a navíc při výrobě jednoho litru té jediné správné se spálí dva litry té zlé přece....
Vypada celkem dobre , ma slusny vykon a bezdratove dobijeni je super sice je tam asi nejaka vetsi ztrata ale vidím v tom celkem budoucnost pokud pujde auto dobit za pul hodiny a to jeste bez nutnosti ho nekam pripojovat jen tim ze zaparkuje v garazi nebo na dobijeci stanici a spustí se to automaticky tak uz to zacina byt pohodlne tedy pouzitelne. Nissan hezky.
Jelikoz mraz rapidne snizuje kapacitu baterii, vidim pouzitelnost pouze u fanoušků elektromobility. Dalo by se sice pouzivat v zemich blizko rovniku. Ale tam maji zase vetsinou problemy s trvalym dodavanim elektriny
takže ten motůrek při plné záteži vyžahne baterku za cca 13 minut.
Komfort asi jako kdyby fábie měla spotřebu jako BVP, tedy 120 litrů / 100 km
Nebylo by jednodušší, když už stejně bude stát v garáži, ho prostě připojit do zásuvky?
Nebylo. Je jednodušší ho jen zaparkovat.
Výkon bateie se neuvádí v KW ,ale v v Amperhodinách.!!!!
Zklidni hormon, vykon baterie se skutecne udava v kwh, Ah nepopisuji mnozstvi ulozene energie.
Máme štěstí, že jste nežil na přelomu 19 a 20.století, protože s progresivitou, kterou tu předvádíte by u vás neuspěla ani spalovací auta. V té době vládl parní stroj a potřebné uhlí, dřevo nebo vodu jste našli na každém rohu. Princip auta byl nesmyslný, protože nebyla vybudována síť cest pro automobily a jízda přímou železnicí byla podstatně rychlejší. Kdo by budoval speciální cesty pro těch pár automobilů? Kde by řidiči brali benzín? Vždyť měla jen 50 litrové nádrže a žralo to 50l na 100km. Benzin je hořlavý a nikdo to ve své stodole nebude skladovat. Budouvat speciální benzinové nalévací stanice? Kdo by to platil? Jak dlouho by se to dolévalo?
Lokomotiva mne přece doveze všude a pak dojedu povozem. Oves a voda pro koně je taky všude!
Ten pokorok asi spočívá v tom, že zatím co špatně a postaru mě doveze můj 850 kg benzínový tříhrnek za 4,2 - 5 litrů na sto kilometrů bude správně a novátorsky dvaapůltunový elektromobil spotřebovávat alikvotně více energie, kterou třeba nyní Japonci získávají pálením ropy v elektrárnách. Účinnost těchto procesů je také známa. Prostě zelený pokrok nezastavíš