Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Paříži je nové enzo. Karbonového superferrari však dorazil jen kus

U sériových modelů konstruktéři Ferrari stoprocentně věří hliníku. Nové enzo však bude mít šasi z uhlíkových vláken. Zatím se mu říká Ferrari F70 a už se ví, že o pohon se postará hybridní soustrojí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

certik_bertik

jo

banka Santander pobírá pomoc od státu, ale formuli sponzoruje

0/0
6.10.2012 16:18

Genial

Kers

100 Kg dratu, hejblatek a dva elektromotory... Radeji bych tam videl klasicky setrvacnik, vazilo by to o dost min - nemluve o spolehlivosti a vyuziti gyro efektu. A nejlepe kdyby se na to Italove uplne vyprdli a pridali poradny kompresor...

0/0
6.10.2012 9:01

Inkvizitor Johny

Uhlíkový monokok

Jsem myslel, že Ferrari se prsilo, že průmyslově to mají fakt na háku. A teď tady čtu, že to dělají náročně celé ručně. Tak jak teda?;-D

0/0
5.10.2012 12:08

Výstřik do tmy X.

A při bouračce budou trsátka

;-D

0/0
5.10.2012 9:57

Honx

K čemu superpevný uhlíkový rám

když se člověku při havárii ve velké rychlostí bez deformačních zón na karoserii stejně utrhnou vnitřní orgány ;-)

0/0
5.10.2012 9:25

21century_schizoid_man

Re: K čemu superpevný uhlíkový rám

k tomu, ze te neco jen tak nerozmacka a k tomu, ze je to auto potom lehci, tedy ovladatelnejsi

0/0
5.10.2012 9:29

semelik

Protože utržené a nepoškozené orgány se dají lépe využít.

+3/0
5.10.2012 9:38

Bubaak1

Re: K čemu superpevný uhlíkový rám

Potorže auto je pevnější v krutu.... zjisti si sám jaký všechny výhody to má, pak alespoň nebudeš pokládat tak divný otazkyRv

0/0
5.10.2012 9:52

jisi258

Kva kva kva

novinarska kachna.... 918ka rozhodne nema KERS ale obycko LiIon baterky s rekuperaci. Wikipedia: The Spyder is powered by a 4.6 litre V8 engine, developing 580 horsepower (430 kW), with

two electric motors delivering an additional 218 horsepower (163 kW). It is the

first plug-in hybrid

car from Porsche. A co se tyce McLarenu,  tak u neho je KERS z rise vlhkych snu, okolo MP4-12C se nikde nezminuje, ze by se tim byt jen zabyvali.

Ale Idnes ma jasno, je to KERS..."Stojí za pozornost, že také mclaren dostane hybridní systém využívající setrvačník (systém Kers). A do třetice nesmí chybět Porsche se svým hybridním, na stejném principu pracujícím speciálem 918 Spyder. K využívání této technologie nutí výrobce stále přísnější emisní předpisy" PANI Z KRISTALOVE HLUPY, PISTE O BRAMBOROVE POLIVCE A CHLEBU S MASLEM, na to vam mozna tak staci kvalifikace. Dekuji.

0/0
5.10.2012 8:19

Rafaelou

Ferrari....

Nejsem moc přítel hybrydů,ale nechme se překvapit.

0/0
5.10.2012 6:09

jisi258

Re: Ferrari....

az na to ze KERS nema s hybridnim pohonem nic spolecneho.. je to de facto mechanicky rekuperator brzdne energie a ta elektrika co se tam maluje pri zavodech F1 je trosicku mimo misu.

Elektrina tam pouze nahrazuje spojku mezi setrvacnikem a prevodovkou a sama ani nic nepohani. Narozdil od hybridu, kde najdes baterii pohanene elektromotory..., to je tak zhruba rozdil mezi Kersem (kratkodobe zvyseni vykonu v ramci sekund) a hybridem (dalsi motor s relativne stalym vykonem ale zaroven  mnohem mensim vykonem na jednotku hmotnosti nez kterou  disponuje KERS)

Tez me pobavilo, jak KERS ma udajne pomahat v emisnich testech. ptam se jak ? ;-D;-D;-D

0/0
5.10.2012 8:24

Rafaelou

Re: Ferrari....

Děkuji za upřesnění.Neberu hybryd jen jako vozidlo poháněné elektřinou.Spíše tak beru vše co je jiné než klasický pohon jedním motorem.S těmi emisemi snad jen tak,že na získání stejného výkonu (motor+kers)bude potřeba méně paliva.V konečném důsledku u těchto motorů a vozů je to ale myslím jedno.

0/0
5.10.2012 19:20

katano

divné >>>>>

>>>>> hodně DIVNÉ.

                 PS : dobrou noc. :-P

0/0
5.10.2012 0:11

old fashioned Kokodák...

Re: divné >>>>>

ty asi autům a technice moc nerozumíš, co?;-)

0/0
5.10.2012 2:38

bukovski

Re: divné >>>>>

Ba naopak, Katano rozumí naprosto všemu a jeho myšlenky vytvářejí středobod vesmíru, od kterého se vše vyvíjí.

+1/0
5.10.2012 8:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.