Diskuze

V Paříži je nové enzo. Karbonového superferrari však dorazil jen kus

U sériových modelů konstruktéři Ferrari stoprocentně věří hliníku. Nové enzo však bude mít šasi z uhlíkových vláken. Zatím se mu říká Ferrari F70 a už se ví, že o pohon se postará hybridní soustrojí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

certik_bertik

6. 10. 2012 16:18
jo

banka Santander pobírá pomoc od státu, ale formuli sponzoruje

0 0
možnosti
MP

Genial

6. 10. 2012 9:01
Kers

100 Kg dratu, hejblatek a dva elektromotory... Radeji bych tam videl klasicky setrvacnik, vazilo by to o dost min - nemluve o spolehlivosti a vyuziti gyro efektu. A nejlepe kdyby se na to Italove uplne vyprdli a pridali poradny kompresor...

0 0
možnosti
IJ

Inkvizitor Johny

5. 10. 2012 12:08
Uhlíkový monokok

Jsem myslel, že Ferrari se prsilo, že průmyslově to mají fakt na háku. A teď tady čtu, že to dělají náročně celé ručně. Tak jak teda?;-D

0 0
možnosti
VDTX

Výstřik do tmy X.

5. 10. 2012 9:57
A při bouračce budou trsátka

;-D

0 0
možnosti
H

Honx

5. 10. 2012 9:25
K čemu superpevný uhlíkový rám

když se člověku při havárii ve velké rychlostí bez deformačních zón na karoserii stejně utrhnou vnitřní orgány ;-)

0 0
možnosti
JZ

21century_schizoid_man

5. 10. 2012 9:29
Re: K čemu superpevný uhlíkový rám

k tomu, ze te neco jen tak nerozmacka a k tomu, ze je to auto potom lehci, tedy ovladatelnejsi

0 0
možnosti
JS

jisi258

5. 10. 2012 8:19
Kva kva kva

novinarska kachna.... 918ka rozhodne nema KERS ale obycko LiIon baterky s rekuperaci. Wikipedia: The Spyder is powered by a 4.6 litre V8 engine, developing 580 horsepower (430 kW), with

two electric motors delivering an additional 218 horsepower (163 kW). It is the

first plug-in hybrid

car from Porsche. A co se tyce McLarenu,  tak u neho je KERS z rise vlhkych snu, okolo MP4-12C se nikde nezminuje, ze by se tim byt jen zabyvali.

Ale Idnes ma jasno, je to KERS..."Stojí za pozornost, že také mclaren dostane hybridní systém využívající setrvačník (systém Kers). A do třetice nesmí chybět Porsche se svým hybridním, na stejném principu pracujícím speciálem 918 Spyder. K využívání této technologie nutí výrobce stále přísnější emisní předpisy" PANI Z KRISTALOVE HLUPY, PISTE O BRAMBOROVE POLIVCE A CHLEBU S MASLEM, na to vam mozna tak staci kvalifikace. Dekuji.

0 0
možnosti
PP

Rafaelou

5. 10. 2012 6:09
Ferrari....

Nejsem moc přítel hybrydů,ale nechme se překvapit.

0 0
možnosti
JS

jisi258

5. 10. 2012 8:24
Re: Ferrari....

az na to ze KERS nema s hybridnim pohonem nic spolecneho.. je to de facto mechanicky rekuperator brzdne energie a ta elektrika co se tam maluje pri zavodech F1 je trosicku mimo misu.

Elektrina tam pouze nahrazuje spojku mezi setrvacnikem a prevodovkou a sama ani nic nepohani. Narozdil od hybridu, kde najdes baterii pohanene elektromotory..., to je tak zhruba rozdil mezi Kersem (kratkodobe zvyseni vykonu v ramci sekund) a hybridem (dalsi motor s relativne stalym vykonem ale zaroven  mnohem mensim vykonem na jednotku hmotnosti nez kterou  disponuje KERS)

Tez me pobavilo, jak KERS ma udajne pomahat v emisnich testech. ptam se jak ? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MC

katano

5. 10. 2012 0:11
divné >>>>>

>>>>> hodně DIVNÉ.

                 PS : dobrou noc. :-P

0 0
možnosti
OFK

old fashioned Kokodák...

5. 10. 2012 2:38
Re: divné >>>>>

ty asi autům a technice moc nerozumíš, co?;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...