Diskuze

V Paříži je nové enzo. Karbonového superferrari však dorazil jen kus

U sériových modelů konstruktéři Ferrari stoprocentně věří hliníku. Nové enzo však bude mít šasi z uhlíkových vláken. Zatím se mu říká Ferrari F70 a už se ví, že o pohon se postará hybridní soustrojí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

certik_bertik

6. 10. 2012 16:18
jo

banka Santander pobírá pomoc od státu, ale formuli sponzoruje

0 0
možnosti

Genial

6. 10. 2012 9:01
Kers

100 Kg dratu, hejblatek a dva elektromotory... Radeji bych tam videl klasicky setrvacnik, vazilo by to o dost min - nemluve o spolehlivosti a vyuziti gyro efektu. A nejlepe kdyby se na to Italove uplne vyprdli a pridali poradny kompresor...

0 0
možnosti

Inkvizitor Johny

5. 10. 2012 12:08
Uhlíkový monokok

Jsem myslel, že Ferrari se prsilo, že průmyslově to mají fakt na háku. A teď tady čtu, že to dělají náročně celé ručně. Tak jak teda?;-D

0 0
možnosti

Výstřik do tmy X.

5. 10. 2012 9:57
A při bouračce budou trsátka

;-D

0 0
možnosti

Honx

5. 10. 2012 9:25
K čemu superpevný uhlíkový rám

když se člověku při havárii ve velké rychlostí bez deformačních zón na karoserii stejně utrhnou vnitřní orgány ;-)

0 0
možnosti

21century_schizoid_man

5. 10. 2012 9:29
Re: K čemu superpevný uhlíkový rám

k tomu, ze te neco jen tak nerozmacka a k tomu, ze je to auto potom lehci, tedy ovladatelnejsi

0 0
možnosti

jisi258

5. 10. 2012 8:19
Kva kva kva

novinarska kachna.... 918ka rozhodne nema KERS ale obycko LiIon baterky s rekuperaci. Wikipedia: The Spyder is powered by a 4.6 litre V8 engine, developing 580 horsepower (430 kW), with

two electric motors delivering an additional 218 horsepower (163 kW). It is the

first plug-in hybrid

car from Porsche. A co se tyce McLarenu,  tak u neho je KERS z rise vlhkych snu, okolo MP4-12C se nikde nezminuje, ze by se tim byt jen zabyvali.

Ale Idnes ma jasno, je to KERS..."Stojí za pozornost, že také mclaren dostane hybridní systém využívající setrvačník (systém Kers). A do třetice nesmí chybět Porsche se svým hybridním, na stejném principu pracujícím speciálem 918 Spyder. K využívání této technologie nutí výrobce stále přísnější emisní předpisy" PANI Z KRISTALOVE HLUPY, PISTE O BRAMBOROVE POLIVCE A CHLEBU S MASLEM, na to vam mozna tak staci kvalifikace. Dekuji.

0 0
možnosti

Rafaelou

5. 10. 2012 6:09
Ferrari....

Nejsem moc přítel hybrydů,ale nechme se překvapit.

0 0
možnosti

jisi258

5. 10. 2012 8:24
Re: Ferrari....

az na to ze KERS nema s hybridnim pohonem nic spolecneho.. je to de facto mechanicky rekuperator brzdne energie a ta elektrika co se tam maluje pri zavodech F1 je trosicku mimo misu.

Elektrina tam pouze nahrazuje spojku mezi setrvacnikem a prevodovkou a sama ani nic nepohani. Narozdil od hybridu, kde najdes baterii pohanene elektromotory..., to je tak zhruba rozdil mezi Kersem (kratkodobe zvyseni vykonu v ramci sekund) a hybridem (dalsi motor s relativne stalym vykonem ale zaroven  mnohem mensim vykonem na jednotku hmotnosti nez kterou  disponuje KERS)

Tez me pobavilo, jak KERS ma udajne pomahat v emisnich testech. ptam se jak ? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

katano

5. 10. 2012 0:11
divné >>>>>

>>>>> hodně DIVNÉ.

                 PS : dobrou noc. :-P

0 0
možnosti

old fashioned Kokodák...

5. 10. 2012 2:38
Re: divné >>>>>

ty asi autům a technice moc nerozumíš, co?;-)

0 0
možnosti