- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
banka Santander pobírá pomoc od státu, ale formuli sponzoruje
100 Kg dratu, hejblatek a dva elektromotory... Radeji bych tam videl klasicky setrvacnik, vazilo by to o dost min - nemluve o spolehlivosti a vyuziti gyro efektu. A nejlepe kdyby se na to Italove uplne vyprdli a pridali poradny kompresor...
Jsem myslel, že Ferrari se prsilo, že průmyslově to mají fakt na háku. A teď tady čtu, že to dělají náročně celé ručně. Tak jak teda?
když se člověku při havárii ve velké rychlostí bez deformačních zón na karoserii stejně utrhnou vnitřní orgány
k tomu, ze te neco jen tak nerozmacka a k tomu, ze je to auto potom lehci, tedy ovladatelnejsi
novinarska kachna.... 918ka rozhodne nema KERS ale obycko LiIon baterky s rekuperaci. Wikipedia: The Spyder is powered by a 4.6 litre V8 engine, developing 580 horsepower (430 kW), with
two electric motors delivering an additional 218 horsepower (163 kW). It is the
first plug-in hybrid
car from Porsche. A co se tyce McLarenu, tak u neho je KERS z rise vlhkych snu, okolo MP4-12C se nikde nezminuje, ze by se tim byt jen zabyvali.
Ale Idnes ma jasno, je to KERS..."Stojí za pozornost, že také mclaren dostane hybridní systém využívající setrvačník (systém Kers). A do třetice nesmí chybět Porsche se svým hybridním, na stejném principu pracujícím speciálem 918 Spyder. K využívání této technologie nutí výrobce stále přísnější emisní předpisy" PANI Z KRISTALOVE HLUPY, PISTE O BRAMBOROVE POLIVCE A CHLEBU S MASLEM, na to vam mozna tak staci kvalifikace. Dekuji.
Nejsem moc přítel hybrydů,ale nechme se překvapit.
az na to ze KERS nema s hybridnim pohonem nic spolecneho.. je to de facto mechanicky rekuperator brzdne energie a ta elektrika co se tam maluje pri zavodech F1 je trosicku mimo misu.
Elektrina tam pouze nahrazuje spojku mezi setrvacnikem a prevodovkou a sama ani nic nepohani. Narozdil od hybridu, kde najdes baterii pohanene elektromotory..., to je tak zhruba rozdil mezi Kersem (kratkodobe zvyseni vykonu v ramci sekund) a hybridem (dalsi motor s relativne stalym vykonem ale zaroven mnohem mensim vykonem na jednotku hmotnosti nez kterou disponuje KERS)
Tez me pobavilo, jak KERS ma udajne pomahat v emisnich testech. ptam se jak ?
ty asi autům a technice moc nerozumíš, co?