Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Extrémní Lamborghini Perdigón navrhl český student

Jméno má po bojovém býkovi ze španělské koridy a jeho design odkazuje na neviditelné letouny americké armády. Koncept perdigón stvořil nadaný český student designu a milovníky supersportů nadchne každým detailem. Jedinou vadou na kráse je pouze fakt, že pravděpodobně nikdy nespatří světlo světa. Superlambo je jen skicou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LiborAxel

Mno

tipnu si že ta přední část po tu turbínu nebo co to je,a ten zadek včetně dveří se objeví na novám modelu.Jenom střecha bude jiná.R^

0/0
16.10.2012 11:48

LiborAxel

Re: Mno

Protože se tam musí vejít motor.:-)

0/0
16.10.2012 11:50

Rumová víla

Hezký...

Náhodou je to hezký, jen ten Raptor v tom něak nevidim. Alespoň, že nemá blbý kecy a dělá smysluplnou práci. Což se o diskutujících v tomto fóru říci nedá.. že?

+2/0
15.10.2012 18:45

krysa007

futuristický design

při prohlížení podobných stvůr si vždycky vzpomenu na chválu čistých linií... jasně, je to studie, tak se to musí lišit od obyčejných supersportů, aby se ukázala invence studenta...

ale koukněte třeba na design Koenigsegga...

0/0
15.10.2012 12:30

truthspeaker

Vždyť je to koza s rohama na zadku

Student by měl začít tím, že se pokusí pochopit, proč moderní sportovní auta vypadají jak vypadají, že to není samoúčelné, jako takhle patlanina.

Obrovský přívod vzduchu do míst, kde nemůže být ani chladič, natož motor? Žádné chlazení brzd vzduchem a minimální mezera mezi pneu a podběhem... požár nevadí? Atd atd...

0/0
15.10.2012 10:38

Joe Davola

Vypadá jak zmuchlanej papír

...

0/0
14.10.2012 23:59

PiPiiiiiK

Docela pěkné

Ale někde jsem četl, že není vůbec umění navrhnout super auto, ale navrhnout takové, které půjde i vyrobit. Dost pochybuji, že se z podobných stanou někdy použitelné automobily i když se nejedená o masovku

+1/0
14.10.2012 22:17

Inkvizitor Johny

Re: Docela pěkné

Tak vzhledem k tomu, že se mu tam nevejde motor, je to asi jasné... ;-D

0/0
15.10.2012 7:50

vovák

Re: Docela pěkné

pedály a převod Šimáno to jistěj! ;-)

0/0
15.10.2012 8:39

krysa007

Re: Docela pěkné

htp 1.0 by se tam vlezlo

0/0
15.10.2012 12:33

t0taldave

Lambo

.. no ... neni moc hezke, mozna tak jedna fotka zezadu

0/0
14.10.2012 21:01

kwětoslaw

...

Přesně je to batmobil, s lancií nesrovnatelné!

0/0
14.10.2012 19:57

net.Xtreme se nevzdává

Přijde mi to trochu nepraktické, hlavně uvnitř,

design dobrý možná do filmu, koukat se na to dá, ale řídit bych to nechtěl.

0/0
14.10.2012 19:30

Kulíííšek

Humus roku

Bohužel.. :-(

0/0
14.10.2012 18:53

ntk_

pěkný !!!

přeji autorovi hodně štěstí a hlavně při realizaci některých z jeho návrhů do reálné výroby... ! to je totiž to nejdůležitější ! není těžké navrhnout něco co je extrém, ale naopak něco líbivého a stálého co se bude kopírovat z generace na generace... jako jsou designové tváře jednotlivých velkých automobilek... v jednoduchosti je krása...

*

Osobně si myslím, že autor bude sám tisíckrát šťastnější když navrhne auto co bude vyráběno a snad i hojně prodáváno, bude mít větší radost byť takové auto nejspíše bude masovka než se jen radovat z nikdy nerealizované futuristické skice, byť je hodně povedená jako tato vize v článku....

0/0
14.10.2012 18:12

vovák

Re: pěkný !!!

máte na mysli třeba designovou pralinku Watburg 353 ?

0/0
15.10.2012 8:41

Praotec

Drzim palce

klukovi ze se vubec dostal na nejlepsi skolu tohoto typu na svete.Odvahu ma dobrou a vidinu teprve,bylo by zajimave ukazat jeho dalsi prace do doplneni obrazku jeho kumstu.Jen tak dale............................R^V

+1/0
14.10.2012 16:56

ntk_

Re: Drzim palce

asi tam bude i štědrý sponzor v pozadí... na takové školy se jen tak někdo bez peněz nedostane... ! taková studia to stojí miliony...

0/0
14.10.2012 18:13

Rumová víla

Re: Drzim palce

Asi bys se měl starat víc o sebe.

Ale jo, drahý asi bude. A co teprve ty stáže, že?

0/0
15.10.2012 18:55

Dr.Akula

Je to jako některá ženská.

Zadek hezkej, předek hnus. :-/

+6/0
14.10.2012 15:26

xaddam

tohle bych si nekoupil

ani kdybych měl peněz jak kellner. přijde mi, že v tomhle může jezdit maximálně robocop :)

0/0
14.10.2012 14:52

oldboy

3-

Přeplácený chaos Rv

+2/0
14.10.2012 13:21

muž s koženou brašnou

Pěkný - želvy Ninja by měly radost.

+2/0
14.10.2012 12:57

Lotus III.

Vypadá to jak Reventón po bouračce

;-DRv

0/0
14.10.2012 11:43

Dusan321

Lamborghini Reventón

Pokud se bavime o inspiraci stealth letadly, tak uz tu jednu mame a sice uzasny Lamborghini Reventón, ktery narozdil od tohohle predstavuje uceleny design a navic funkcni auto.

0/0
14.10.2012 11:43

sudovec

Zadek pěknej, předek není sporťák...

Zadek pěknej, předek není sporťák. Natož potom supersport.

Ale každopádně na študáka pěkná práce.

0/0
14.10.2012 11:22

LaHa1

Slyšel jsem,že Ondřeji Jircovi platí stipendium...

...škodovka a po ukončení studia bude jejím zaměstnancem.To budou krásný škodovky.To tady na diskusi sklapne všem antiškodovkářům.

0/0
14.10.2012 11:06

Zombot

Re: Slyšel jsem,že Ondřeji Jircovi platí stipendium...

Spíš to budou krásné koncepty a prototypy, které následně VW a/nebo rozpočet zmrzačí tak, že do sériové výroby půjdou stroje jako současná generace Fabie, která má na rozdíl od Pola a Ibizy jako jediná techniku z předchozí generace, nebo Roomster, jehož produkční verze vypadá jako invalidní příbuzný úžasného konceptu z roku 2003:-(

0/0
14.10.2012 11:37

Andee in Red Book

Re: Slyšel jsem,že Ondřeji Jircovi platí stipendium...

Vzhledem k tomu, že byl na stáži v Hondě, silně pochybuju, že mu to platí škodovka...

0/0
14.10.2012 14:40

H E R O in

kde jsem to já jen viděl ....

aaaaaa BATMOBIL ;-D

0/0
14.10.2012 10:10

Karboxyl

Ano, je vidět, že to navrhl student.

.

0/0
14.10.2012 10:01

Ric-pic

Re: Ano, je vidět, že to navrhl student.

kecy, prdy, beďary... co tam máš dál? :-PRv

0/0
14.10.2012 10:33

Karboxyl

Re: Ano, je vidět, že to navrhl student.

Kde? Třeba v lednici mám pivo. Musíš líp specifikovat ;-)

0/0
14.10.2012 10:37

chudejklukzvesnice

Až moc nespoutaná designovka

ikdyž povedená. Průduch uprostřed zásadně vadí výhledu z kabiny, řešení skla a střechy by přidělalo velké starosti inženýrům přes bezpečnost a stálo extrémně moc, zadní část určitě neplní aerodynamické funkce. Umělecká imaginace, kterou by museli vzít řádně do ruky technici :-)

+6/0
14.10.2012 1:04

jan.banos

Re: Až moc nespoutaná designovka

R^

0/0
14.10.2012 9:21

Muflik

Re: Až moc nespoutaná designovka

\mstr pavdu ze co do realizace by to bylo nakladne snad az extremne.... ovsem na druhou stranu podivas li se na vozy jako Pagani Zonda, Bugati Veyron ale i samotne Lamba... jaka je jejich cena? :) Myslim si ze i kdyby to stalo desitky ba stovky milionu vyvinout to a pak by se to prodavalo za rekneme 50a vic milionu stejne by se naslo dost lidi co by to koupilo. A pro firmu by to byla neskutecna reklama... treba samotne Lamborghiny by to urcite nemelo jako vlajkovou lod ale prodeje stavajicich a dostupnejsich modelu by hrave pokryly vyvoj a par desitek mozna stovek kusu vyvinuteho vozu by vratilo zisky... v dnesni dobe se automobilky zdaleka neboji riskovat. Protoze kupni sila "hornich deseti tisic" je neskutecna takze maji celkem jistotu ze cim silenejsi a tim i exluzivnejsi to bude, tim lip na to dotycni uslysi :)

0/0
14.10.2012 11:21

chudejklukzvesnice

Re: Až moc nespoutaná designovka

Nemáš pravdu. Exkluzivní malosérie jsou pro automobilku ztrátové. Ať už jde o Reventon, Enzo nebo zmíněný Veyron. Ten je extrémní, protože i přes cenu atakující 1,5 milionů, VW na každém vozu tratí statisíce €.

+1/0
14.10.2012 12:40

truthspeaker

Re: Až moc nespoutaná designovka

R^ Kampak asi ten průduch vede vzduch, když chladič natož motor tam být nemůže? ;-D

0/0
15.10.2012 10:39

Usher 3.0

Nemuzu si pomoct

ty stary auta se mi libi vic. Ale klukoviR^

0/0
14.10.2012 0:58

Karboxyl

Re: Nemuzu si pomoct

Jako kluk je určitě šikovný, ale je vidět, že ještě víc, než nějaký smysl pro estetiku se na tom podílela jeho snaha o efekt.

0/0
14.10.2012 10:38

l.g

Má to jednu vadu

Je to POUZE vizualizace.

To je dnes záležitost na úrovni víceméně pubertální hry s počítačem. Papír (počítač) snese všechno.

Až to bude mít chlapec aspoň v maketě 1:1, pak se můžeme bavit o nějakém navrhování. A i tak to bude jen zlomeček cesty k tomu, aby se s ním od Lamborghini začali vůbec o něčem bavit. Natož to vyrobili.

+3/0
14.10.2012 0:43

Ric-pic

Re: Má to jednu vadu

další prdy, to si fakt nevidíte do huby, chytrolíni?:-PRv

+1/0
14.10.2012 10:34

truthspeaker

Re: Má to jednu vadu

Má pravdu, tak sklapni.

0/0
15.10.2012 14:59

Rumová víla

Re: Má to jednu vadu

Řekl designový návrhář s padesátletou praxí.

0/0
15.10.2012 19:04

katano

obyčejná počítačová STUDIE, nic víc >>>>>

>>>>> to by vzládl i můj VNUK na domácím PC.

   PS : to je - REALITA :-P

+5/0
14.10.2012 0:31

PerG

Re: obyčejná počítačová STUDIE, nic víc >>>>>

jdi si trollit jinam :)

+4/0
14.10.2012 0:34

jemitojedno

Re: obyčejná počítačová STUDIE, nic víc >>>>>

Vzdyt ma pravdu, staci domaci pc a program si stahnout z netu nebo si ho za 20 koupit a je hotovo

+4/0
14.10.2012 9:37

katano

Re: obyčejná počítačová STUDIE, nic víc >>>>>

>>>>>> pouse jsem řekl - PRAVDU, pane PERG. :-P

0/0
14.10.2012 11:20

duch zavražděného iuose

hmm

no konečně neblábolíš ;-DR^

+1/0
14.10.2012 10:12

ajk

Re: obyčejná počítačová STUDIE, nic víc >>>>>

tak zkus nahodit podobné studie tvého vnuka za posledního půl roku....;-D

+1/0
14.10.2012 11:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.