- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
se nevidim ze si karosarna bali kufry
Automobilový průmysl je ve velkých problémech a směřoval k nim již delší dobu. Hlavně PSA si dnes může drbat hlavu kam to dotáhli
otazka, kolik za to muze vedeni a za kolik pravni a pracovni podminky, ktere nastavila vlada. Navic kdyz k tomu prictete neochotu Francouzu se omezovat a ochotu stavkovat, tak to jde tezko.
To to rozprodají, aby tam mohli dál zaměstnávat lidi???
Nejsou zakázky = konec. Na co čekají?
A proč by stahovali kalhoty ještě před brodem. Pro každou firmu je ze všeho nejcennější kvalifikovaná pracovní síla, ta jí generuje zisk. Pokud má vedení nějaký plán, jak firmu zachránit, může rozprodání majetku pomoct, ale zaměstnance si logicky musí zachovat. Podobně postupovala řada českých firem, které byly po revoluci na kolenou a dnes se dynamicky rozvíjejí a jsou v zisku.
ty predchazely, protoze jinak by se v clanku nepsalo......
Finanční problémy začal mít Heuliez poté, co přestal dostávat zakázky od velkých automobilek, se kterými dlouhá desetiletí úzce spolupracoval.
Škoda, že podobný vývoj nikdo nepředpokládal a i teď chce udržet za každou cenu velikost fabriky a počet pracovních míst. Tudy cesta nevede.
Spíš přes malou specializovanou výrobu.
to jsou hnusně frncouzský auta. Jen to Rancho vypadá dobře
viděl jsi nejnovější koncept Peugeot? Superb je vedle něho jak Trabant vedle Ferrari. Nemusím francouzská auta, ale co se týká degnu, tak raději Francouz než unifikovaný nudný němec.
>>>>>>> jediná slavná karosárna kde se vyrábí více jak 110 let, je ta ve ŠKODA Mladá Boleslav, tečka.
PS : dobrou noc
Kdyz uz tak pobocka Nemecke karosarny ve skodovce mluvi cesky jenom delnici.