- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přesně takovou jsem viděl v Malé Hraštici před cukrárnou. Bylo to po poledni a můžu říci, že když nás potom předjížděla, tak jsem nechtěl věřit vlastním očím. Něco jako dělová koule, tu akceleraci nejde popsat, to se musí vidět
Ať si říká kdo chce co chce, ale T613 a z toho vznikající klony se mi vždycky moc líbily. A hlavně na poslech
Naproti tomu Škoda ve stejném roce s velkou slávou uvedla trapnou Felicii.... tady je vidět že technika je k ničemu, pokud to člověk neumí vyrábět a prodávat ve velkém.
Technika? Presiden je jen laminátem převlečená T613, nic nového to auto nepřineslo. Design je skvělý, také jsem to jako kluk obdivoval první fotky v AutomobilRevue, ale jinak nic moc. Suprový motor obalený hnijícími plechy a díly ze Š120.
Mám všechny osobní tatrovky rád (mají prostě duši), ale President a po něm T700 už byla jen sběratelská edice kuriozních strojů, sponzorovaná naší vládou a privatizačními zbohatlíky (doporučuji pročíst veřejně dostupný seznam prvomajitelů T700, je to opravdu lahůtkový výkvět 90. let...)
Ze by to vysvetlovalo to prazdne misto ve vstupni hale Tatra muzea v Koprivnici? (ma tam byt Prezident)
>>>>>> no kde .........
PS : přece v kufru, jako Škoda Superb 1.4 TSI