Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za tři roky se vrátí volkswagen jako kdysi - laciné lidové auto

Německý automobilový koncern Volkswagen, do kterého patří i česká Škoda, chce v polovině roku 2015 uvést na trh novou značku pro levné modely. Výrobu aut "pro lidi", německy "volks wagenů", má značka ve jménu, teď platí její modely ale za lepší zboží. V koncernu jsou minimálně dvě lacinější značky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LaHa1

Dobrá zpráva,hlavně z pohledu výsledků včerejších voleb.

Laciné,lidové auto do každé chudé rodiny.

0/0
14.10.2012 11:10

akro

Re: Dobrá zpráva,hlavně z pohledu výsledků včerejších voleb.

Nepleť prosím dohromady úspěšnou německou firmu a českou národní ostudu. Ti, co včera rozdávali hlasy komunistům a komunistům, nebudou spokojeni s ničím, co jim nepřistane v náručí zadarmo. Zatímco slušní voliči na prostest proti politickému kanálu nepřišli, tihle se dostavili všichni a ukázkově to tam naházeli. Co nás čeká, víme.

+1/0
14.10.2012 16:07

václav xxl

Re: Dobrá zpráva,hlavně z pohledu výsledků včerejších voleb.

největší česká národní ostuda je současná vláda, nic hroznějšího tady za dobu existence našeho státu nebylo. Všechny ostatní varianty  jsou jen možností návratu  k lepšímu.

0/0
15.10.2012 10:10

xKikous

Re: Dobrá zpráva,hlavně z pohledu výsledků včerejších voleb.

Ano v ČR rodiny chudobou překypují.... Já už nevím jestli jsou lidi tak rozmazlení či blbý... :-/Rv

0/0
14.10.2012 23:34

El-hréran

Ještě k té ekologii

Loni jsem kdesi četl že 4 obří ropné tankery vyprodukují svým provozem stejné množství emisí jako všechny automobily světa.Nevím zda to není kachna ale i tak je v tom EU sama.Co si pomůže s ekofanatismem když zbytek světa na to kašle.Jen se tím ekonomicky zničí.Viz auta která díky ekonormám jsou tak servisně nákladná že pro řadu lidí to přestává být únosné.

Mám 24 let staré auto.Celopozink,řadový 1.4 s řetězovým rozvodem,karbec a rozdělovač.260000 km bez jediné poruchy.Měnily se jen náplně,spojka,kotouče a pár hadiček když začaly vypadat podezřele.

Nový ekokrám si nekoupím ani za nic.Raději seženu nějakou uloženku po dědečkovi,provedu kompletní konzervaci a až jednou můj držák odejde vytáhnu tu fosílii ze stodoly.

+1/0
13.10.2012 21:14

čavéz

Re: Ještě k té ekologii

souhlasím s tebou ale jen na 99.999999999999999procent ----a co máš za stroj pochlub se?Ano mít tak dobrý vůz bez kat třeba vymazlenej Peugeotb 4O5 gld tak se jen směju!

0/0
13.10.2012 23:24

El-hréran

Re: Ještě k té ekologii

R 11 2.gen(má předek trochu podobný favoritu bylo jich tu málo).Vyroben na vývoz do Švýcar.Ještě byly sedany R9.Měly už ty kulaté nápravy co nepraskaly.

405 už v kloudném stavu neseženeš,majitely jsou vesměs mlaďoši a od nich ani zdarma.

0/0
14.10.2012 1:07

sincos

Re: Ještě k té ekologii

No fajn, ale tyhle kilometry najezdím asi za 5 - 6 let, jen bez výměny spojky, která tohle v klidu vydrží aspoň dojmově v původním stavu, existuje meziplyn... Taky ježdění bez větších poruch, ale za 24 let by to znamenalo přes milion km a to už asi s poruchami u kteréhokoliv auta.... Nereálné...

0/0
17.10.2012 22:43

B.Walsh

Mám starší auto

s atmosferickým benzínovým motorem na LPG a teď po něčem měním spotřebák, jako brzdy, ramena, výfuk rozvody apd, a doufám, že mi bude ještě alespoň 5 let sloužit. To auto si chci nechat co nejdéle hlavně kvůli tomu nenáročnému motoru - 1,6/16V. Protože koupit dneska nové auto s podobným motorem je v EU prostě problém EURv.

0/0
13.10.2012 15:07

čavéz

Re: Mám starší auto

tak to udělej jako řada jiných-kup si jedno stejné bez papírů do zásoby-buď na díly a nebo časem přehodíš značky:-)

0/0
13.10.2012 17:12

Rambo-x

Proč....

Proč nevyskřísí třeba felicii,nebo golfa druhé generace,použít na to původní trvanlivé motory,ne ty dnešní s****y se 100 000 KO,hlavně do toho necpat moc elektroniky,opravdu social edition třeba i bez posilovače řízení a podobných volovin a měli by hnedka auto s prodejní cenou 100 000 a s velkou trvanlivostí

Kdyby se vyráběla taková felicie,s dobrou protikorozní ochranou,držákem 1,3 MPi a se stejnou výbavou jako tehdy,tak získají opravdu lidové autoR^

Jenže ekoteroristické normy a bezpečnostní normy nobel EU nic takového nepřipoustí,místo toho se musí vyrábět předražené krámy,kvůli ekologii s neodolnými motoryRv

+2/0
13.10.2012 10:35

čavéz

Re: Proč....

to by šlo jenže problém bude splnit Ekologické a nárazové normy.Leda,že by Evropa udělala u těchto vozů nějakou menší výjímku což by bylo rozumné.

+1/0
13.10.2012 12:05

Rambo-x

Re: Proč....

No právě to je problémem.....motor 1,3MPi by těžce plnil normu euro 5 a nárazové testy asi taky těžko.....jinak by to bylo i dnes,jako auto pro opravdu nenáročné lidi výborné,sice parametry neoslní,hnije a je to takový inovovaný favorit,ale jinak je to dokonale vyvážený mix vnitřního prostoru,jízdních vlastností,spolehlivosti a servisní nenáročnosti....kdyby se trochu zlepšila protikorozní ochrana,tak jako nové auto za 100 000 není co řešit

0/0
13.10.2012 12:27

čavéz

Re: Proč....

ano svět stejně potřebuje lidové vozy,to jen teď posledních několik let byl ,,jakýsi ,,blahobyt ,že zájem o tyto vozy poklesl ale dnes opět sílí zájem.A věřím,že zájemců by bylo dost,třeba jen důchodci.....Ale jak na to,možná jsou způsoby vždyť třeba ty čtyřkolky co jdou homologovat na silnici jsou v podstatě strašně nebezpečné a jde to tak uvidíme...

0/0
13.10.2012 13:51

Pedro Rodriguez

Re: Proč....

Moje teorie je taková, že se VW začal bát levné konkurence z Asie a chce se tímhle bránit. Nemůžou dopustit, aby se lidi naučili kupovat levnou Čínu pouze z toho důvodu, že VW v dané kategorii nic nenabízí. Já to vidím jako rozumný krok ze strany VW - ukázat světu, že levný nemusí znamenat nekvalitní R^

0/0
13.10.2012 19:47

akro

Re: Proč....

Při odborářském výdobytku - platu 20€/h nebude evropský výrobek už nikdy levný. Číňani s 1USD/h si to tu do 8let rozeberou jak se jim zachce. Páni odboráři, děkujeme......

0/0
14.10.2012 16:09

václav xxl

Re: Proč....

No v současnosti u VW platí pravidlo, že drahý auto neznamená kvalitní auto, nevím, jak jim to bude fungovat obráceně.

0/0
15.10.2012 10:16

Joe-cz

Stejné

Take by sem seděl podobný článek jako je tenhle http://ekonomika.idnes.cz/dovoz-obuvi-z-ciny-byl-rekordni-d38-/ekonomika.aspx?c=A121012_132623_ekonomika_fih s názvem Dovoz aut s Číny drtí rekordy Německé a České automobilky propouštějí (nebo zejí prázdnotou.)

0/0
13.10.2012 8:54

El-hréran

Je to jednoduché

Stačilo by se vys.na nějaké nesmyslné ekonormy a začít vyrábět držáky jako byly Golf či Passat 1 a 2 gen.Bez elektroniky,katalyzátorů,různých asistentů a dalších drahých kazítek.Prodejní cena 80-100 tis.a hned by se obnovil vozový park.

+2/0
13.10.2012 3:44

B-25

At' žije Dáčka!

Než se soudruzi z VW rozhoupou, bude pozdě... Za TŘI roky?????

+2/0
13.10.2012 0:40

ostřelovač

Srovnávat produkty koncernu volkswagen s daciií je urážkou

dacie. Nebo slyšeli jste o dacii která by po 50 tisících byla nepojízdná? Volkswagen je vyroben stejně fušersky jako dacia s tím rozdílem, že dacia má spolehlivější motory , vypadá lépe, nemá tříválce a má bohatší základní výbavu a navíc dacia stojí 75% ceny srovnatelného volkswagenu

+4/0
12.10.2012 23:56

rolb

Re: Srovnávat produkty koncernu volkswagen s daciií je urážkou

No to máte vlastně pravdu. V mém okolí jezdí docela dost dacii ,dokonce první logan a nikomu to jestě nekleklo. Toho jsem si nevšímal. To ti co měli octavku nebo fabii měli problémy.

0/0
13.10.2012 16:16

hlava..dvacetdva

Telefon na telefonování

je stejný problém jako auto na ježdění.Samá fičura a nervy.

0/0
12.10.2012 22:04

čavéz

Re: Telefon na telefonování

no tak to je taky kapitola sama pro sebe-dneska sou telefony na všechno jen ne na telefonování-jo ale hlavně na hov..

0/0
12.10.2012 22:48

truthspeaker

Re: Telefon na telefonování

To problém vlbec není. Koupil jsem si za 400 stovky jako náhradní telefon klasické kontrukce Samsung E1080F (v Asii, u nás existuje obdobný model za 500 Kč).

Telefon váží 70 gramů, vydrží bez dobíjení jeden až dva týdny intenzivního provozu (opravdu mnoho hodin hovorů).

Nemusím se o něj bát a je na něj 100% spolehnutí. Spadnul mi ze dvou metrů na beton a díky nízké hmotnosti na něm není ani škrábnutí.

Je to nejlepší telefon, jaký sem kdy měl. K předchozímu smartphonu za 13 tisíc sem se už nevrátil a prodal ho.

0/0
15.10.2012 13:37

jahl

Lidový vůz

zavedl svého času Adolf Hitler, předjímajíc úspěch ve volbách. Dostavil se. Stejně tak se dostaví i úspěch ve volbách i všem našim lidovým stranám.

0/0
12.10.2012 21:05

B-25

Za tři roky??

To už bude sakra pozdě... Nechápu co je těžkého na tom, vytvořit "lidový vůz"... Za Ády by měli do půl roku hotovo ;-D

0/0
12.10.2012 19:51

čavéz

Re: Za tři roky??

Jenže to měli Waltra u hlavy:-)

0/0
12.10.2012 22:33

B-25

Re: Za tři roky??

neměli - dělali to s nadšením... (bohužel)

0/0
13.10.2012 0:38

Tom Hagen

Re: Za tři roky??

Bez nadšení byl Waltr u hlavy  ;-D

0/0
13.10.2012 8:19

Joe-cz

Re: Za tři roky??

Jenže to by managerům klesli příjmy.

0/0
13.10.2012 8:50

katano

já VW - nechápu >>>>>>

>>>>>>> proč vyvíjet nové levné auto, když by stačilo očesat základní výbacvu Škody Fábia, na kapotu dát znak VW a cenu přiškrtit někde okolo 185.000,- Kč.

           PS : uvidíme, jak si s tím levným autem alá DACIA LOGAN, německý koncern VW poradí. :-P

0/0
12.10.2012 19:33

václav xxl

Re: já VW - nechápu >>>>>>

na škodovce jde ještě něco očesat, to je snad nemožný.

+3/0
12.10.2012 19:54

čavéz

Re: já VW - nechápu >>>>>>

ještě za komančů chtěli udělat levného favorita 115 a když to zkalkulovali tak zjistili,že ,,nebude mít ani kola,, a cena klesne o pár korun.Ne,to musí být od základu nový vůz.

+1/0
12.10.2012 20:01

Rambo-x

Re: já VW - nechápu >>>>>>

Vždycky jde,místo volantu dostaneš řidítka;-D

+1/0
13.10.2012 10:29

zoxi

Pořád čekám

na auto stavebnici elektromotor ve dvou kolech místo diferenciálu tudíž odpadne i spojka a převodovka baterky by si každý koupil podle potřeby a hlavně motor stabilák seřízený na nejlepší hospodárný provoz vlastně elektrocentrálu snadno vyndavací a výmněná za jinou třeba zrovna na nejlevnější palivo R^

+1/0
12.10.2012 19:24

frahta

VW nemusí zakládat lacinou značku,jsou jí odpradávna.

Stálé vyřvávání jak jsou kvalitní a laciní případně další bludy,se jim nakonec vymstí,to se nedá dělat do nekonečna.Jsou to poruchový a předražený kýbly otřesně vypadající.Audiny kupuje slaboduchá tepláková navoněná bída.Nejlíp snad teď vypadá Seat,ale ten je pověstný nejhorší kvalitou.

+6/0
12.10.2012 19:08

Bob-an

Re: VW nemusí zakládat lacinou značku,jsou jí odpradávna.

No seaty podle me vypadaji dobre zvenci, ale interiery maji katastrofalni...

0/0
12.10.2012 23:18

Tom Hagen

Úplně to vidím

Aby to bylo levné auto od současného VW, bude to mít sotva dvoje dveře, žádný kufr a motor o obsahu 0,45 litru.

Bude to v základní nebezpečné výbavě nazvané "Das Holota".

+2/0
12.10.2012 18:36

václav xxl

Re: Úplně to vidím

volant, sedačky a  krytky kaslíku v příplatkové výbavě ambiente za 56000,- s motorem zralým na generálku po 30000 km jako 1,2 tsi.

+2/0
12.10.2012 18:46

marek62

ani to nemusi byt auto pro chude

Staci nervat tam vsechny ty ESP nebo jak se to jmenuje a dalsi vymyslenosti, jednoducha konstrukce, bez milionu elektronickych blbosti, ktere se akorat tak kazi. Doma mame jednoho stareho Fiata Puntika, 1.2 se starou konstrukci motoru, dokonce jen 8ventiloveho, a ten zere min nez ty moderni stroje a v zivote s nim nebyl jediny problem. Podle EU asi dnes vydava vic emisi nez ty moderni TSI motory (podle laboratornich zkousek), ale v praxi a realnem provozu to mozna vyjde nastejno. Zadna elektronika, jen elektricky predni okynka, ani ty elektricky ovladani zrcatek by clovek nepotreboval. Bohate by stacilo, aby to melo vyhrivany predni sklo - to je prakticka vec v zime, manual klimu, dalkovy central a veskerou dalsi elektroniku by se mohli vyrobci vybodnout.

+2/0
12.10.2012 18:32

václav xxl

Re: ani to nemusi byt auto pro chude

nojo, ale to je fiat, kdyby to byl folc, tak je dávno na šrotišti punťu jsme do nedávna taky měli a byl to nezmar.

+1/0
12.10.2012 18:42

tdvorak

Re: ani to nemusi byt auto pro chude

Podobné zkušenosti máme s Opelem Corsa. Auto z roku 95, žádná elektronika (má to jen 2 tačítka, výstražná světla a zadní mlhovku). Žádný centrál, ani cyklovač na stěrače. Ale jezdí to za pět litrů, nesype se to a stálo asi tak, jako sada pneumatik na druhé auto. Za dva roky najeto 20 000 km skákáním po městě a okolí (do práce, na nákupy) bez nějakého technického problému.

+1/0
12.10.2012 19:29

kafy

Re: ani to nemusi byt auto pro chude

Stejně jako Saxo :)

0/0
12.10.2012 19:47

marek62

Re: ani to nemusi byt auto pro chude

presne, jednoduche, neznicitelne levne druhe auto do rodiny. Odveze deti do skolky, cloveka do prace po meste. A kdyz se bouchne dverma, tak to zni porad festovnejc nez ty moderni krapy.

0/0
12.10.2012 19:56

Pro Forma

ja nepotrebuju

Já nepotřebuju, aby to mělo xenony a spoustu zkratek přes celou abecedu. Já chci malej hatchback nebo kombik, spolehlivý, bezudržbový (nebo alespoň co nejméně poruchový), s minimální spotřebou (tak do 5 l kombi) i cenou (do 150 tis.). Kdyby to náhodou bylo očesaný elektro, tak do 250. Až tohle začne někdo vyrábět, potom si auto koupím, zatím je to děs běs.

+1/0
12.10.2012 18:18

Racky

150 - 200 není levné

.. Levné auto pro mně je 50 - 150tis. Za 200tis si můžu pořídit Citigo, což je dost  drahé. Vždyť je to skoro čtvrt milionu! Kdyby jedna výplata byla 15tis čístého, znamená to 1 rok bez jídla, pití, oblečení a nájmu, nebo minimálně 4 roky spoření.. Nereálné.

+4/0
12.10.2012 17:40

TC2001

Re: 150 - 200 není levné

A co se divíte s platem 15k? Myslíte si, že máte na auto svatý nárok? ;-D Už teď jich je tolik, že se nedá parkovat a všude samá zácpa.

+1/0
12.10.2012 18:13

LaHa1

Re: 150 - 200 není levné

Jaký musím mít podle Vás plat,abych měl na auto alespoň ateistický nárok,když už ne svatý??

0/0
12.10.2012 18:31

Tom Hagen

Re: 150 - 200 není levné

Minimálně celorepublikový průměr ..... ;-)

0/0
12.10.2012 18:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.