- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vzhledem k tomu, že motocykl hodnotíš jen podle vzhledu, tě na motorkáře netipuji Kdybych vybíral velké cestovní enduro, tak mě zajímají parametry jako váha, mnoství elektroniky (čím méně tím lépe) a použitelnost i mimo silnice, abych se například nezasekl na prvním kopečku na Ukrajině, že?
za cenu dvoch takých motoriek mám velké terénne auto pre dvoch, v ktorom sa pohodlne vyspím....
To se tezko vysvetluje...to same byste mohl napsat o lidech, co daji za auto 4Mio a vic, ze za dve takova auta mate docela dost luxusni dum...kazdy utraci za to, za co mu to stoji...pro me je treba GS od BMW super stroj, na ktery si setrim...
Ještě chvíli a nakonec z toho nekompromisního velkého endura to bezpohlavní Varadero udělají
>>>>>> v šedesátých letech jsem mněl asi čtyři roky Jawu 250 kývačku a od té doby - NIC.
PS : automobil je lepší volba, TEČKA
a co ucebnice cestiny... ta taky asi moc ne, co?