Diskuze
Problém s parkováním vyřešen: pořídíte si „průhledné“ sedačky
Děkujeme za pochopení.
mam-rad-pivo
..
Njn, řídit auto (a starat se o něj) byla dříve vážená, náročná profese. Dnes jezdí každý, kdo má díru mezi půlkama a podle toho to taky vypadá.
caradoc
zrcadla
Naštěstí jsem se sám donutil umět couvat na boční zrcadla, nejsem žádný mistr v rychlosti a přesnosti couvání a parkování ale "trefím" se vesměs všude kam zhruba odhadnu že se vejde auto, není nad poctivou ruční práci.
intago
blbinky
udělal jsem to jednoduše, vytáhl jsem opěrku hlavy řidiče a odřízl konce, aby šly hlouběji zasunout a když kouknu dozadu, vidím daleko líp než dřív
Seeker-M
Re: blbinky
A až Vás někdo vezme zezadu, budete to mít aspoň rychle za sebou. Já vidím samý výhody.
jgoodman
:-)
...můžete si prosím vystoupit, potřebju zaparkovat a jaksi máte tlusté sklo....jo a prosim vás vemte s sebou i tu autosedačku s dítětem. Díky :-)
Keni
A co bude dál ?
Ono na řízení auta musí mít řidič něaké předpoklady. Když nezvládne zaparkovat, tak toho asi nezvládne více. Dneska to jsou kamery na couvání, za 5let to budou kamery vepředu (protože neodhadne kde má čumák), pak kamery na stranu (protože neodhadne jak daleko je od kraje), poté kamera s návodem na řazení (protože má manál a netuší, jak se řadí z jedničky na dvojku), poté kamera s návodem na projetí křižovatky (zpomalte, počkejte až to auto zprava přrejede) ....
Takže za 10let budeme moci za volant opravdu asi posadit opici ze ZOO. Prostě všichni ostatní se jejímu intelektu a umu přizpůsobí.
Seeker-M
Re: A co bude dál ?
Kolik dnešních řidičů by umělo řadit s meziplynem? Kdo nezvládne řadit s meziplynem, asi toho nezvládne více.
Nakonec, něco na tom bude. Mnoho dnešních řidičů nezvládne ani vyhodit blinkr.
Ale je to stejně jedno. Za deset, dvacet let budou auta řídit počítače.
205
205
Myslím, že některým jedincům tohle nepomůže, je dost zoufalců, kteří neumí couvnout ani pár metrů a tahle vychytávka z nich mistry neudělá.
black_jack se srazil s cenzorem
.
neviditelne sedacky nepomuzou... to by musela byt neviditelna kastle....
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...