Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VIDEO: Nová Škoda Octavia v plné parádě

Do představení už třetí novodobé generace octavie zbývají týdny. České silnice brousí prototypy při ladění posledních detailů. Lehce zamaskovanou novou škodovku natočil čtenář iDNES.cz Jakub Melzoch.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

atvar

30. 10. 2012 15:02
Hezké škodovky být nemůžou

to snad pochopí každý, že pak už by nebyl vůbeč žádný rozdíl proti prémiovějším značkám v koncernu.

Ale vnitřek mají pěkný, jízdní vlastnosti příjemné, karosérie pocitově pevná, i dle crash testů. Koupil jsem si oktávku letos: nemám moc peněz, ale teďka ty výběhové modely už jsou s přijatelnou výbavou někde, kam dosáhnu. Zatím jsem měl vždycky podobné levnější značky - Fordy a Opely; ta Škodovka mi přijde, že je hodnotnější. Byť ano, zvenku ty proporce karosérie nejsou moc ladné. Motory jsou samozřejmě diskutabilní. Ale to je přece v každé době nějaká móda, která než vyzraje, tak může dělat problémy. Mám ten nejslabší 1.4 TSI, protože jezdím krátké trasy, kde je to celkem jedno ohlendě spotřeby. Subjektivně je to OK, maximálka 200, spolehlivost se teprv uvidí.

Myslím, že značka Škoda žije jednu z nejlepších alternativ, která reálně připadala po r. 1989 v úvahu.

Tolik mé skromné vyznání značce Škoda na rozloučenou s diskusemi na idnes:-)

2 2
možnosti

Mitchell

30. 10. 2012 2:13
Tady je zase "odborníků".

Předpokládám, že většina z nich ze Škodovek řídila naposledy Felicii a jsou hrdými majiteli francouzských, korejských, nebo nedej Bože rumunských šmejdů. ;-D

1 3
možnosti

hojakar

29. 10. 2012 14:41
Volant bude uz v zakladu

nebo bude jen v priplatkove vybave v nejakem super vyhodnem balicku (vyhodnem pro Skodovku)..Uz tam davaji poradne sedacky nebo porad ty stejne, ve kterych po 100 ujetych km zacnou cloveka bolet zada?

0 2
možnosti

hrosak00

28. 10. 2012 17:15
Proč oktávka na zemní plyn,

Když v půlce Evropy mají infrastrukturu na LPG. To fakt nechápu

0 1
možnosti

Mitchell

30. 10. 2012 2:15
Re: Proč oktávka na zemní plyn,

Protože se ten zemní plyn začíná rozšiřovat.

0 1
možnosti

Pan Petr

26. 10. 2012 12:45
Tak určitě

Koupím si ji v metle na hlínách a v naftě aby to táhlo pěkně od spodu.

1 1
možnosti

Mitchell

30. 10. 2012 2:23
Re: Tak určitě

Já si ji nekoupím.

Koupil jsem si v létě dvojku. :-) Ale ne v metle a ne na hlínách. ... V naftě jo, míň to žere. :-)

0 0
možnosti

anahaqua

25. 10. 2012 16:47
no chci ju

do mototechny zajdu si až cena opadne :)... na nofé není....

0 1
možnosti

Lojza911

25. 10. 2012 16:27
Golf

není špatný.

0 0
možnosti

spid

25. 10. 2012 13:44
Hoši postřeh

Až se tady vykecáte, tak se pak podivte, že to je maskování aby to vypadalo jako starý model, vy čeští chytráci. ;-D

2 1
možnosti

jiri-jp

25. 10. 2012 12:47
o, ou

toto ale neni nova oktavia;-D;-D

0 1
možnosti

zaregistrovany

24. 10. 2012 21:23
doposud jsem nebyl

fandou Octávií. Nelíbili se mě hlavně kvůli tomu, jak si hráli na větší auto (i cenou) a jezdili na rozvoru auta malého. V jízdních vlastnostech Škodovky obecně zůstávali chlup za svými protějšky z VW.

Ale musím říci, nová Octávie je určitě velký pokrok oproti stávající a rozměrově to bude naprosto nesrovnatelné. To se mě líbí a za to si zaslouží pochvalu. Škoda jen těch trapných benzínových maloobjemových torbomotorů, které bych do auta nikdy nechtěl, ale to není problém Škodovky, ale celého koncernu. Když někdo řekne mám Octávii, tak bude muset říci jakou, jestli tuhle novou nebo tu starou, protože to bude nebe a dudy.

Jen aby to nestavěli vedle Passatu, tak jak to Škodovka umí, očesaný základ a naprosto nevhodný motor za málo peněz, aby to vypadalo dobře v reklamě, ale aby si to přitom, díky tomu naprosto nevhodnému motoru, nikdo nekoupil, za tu téměř dumpingovou cenu, a po dovybavení na úroveň srovnatelnou s konkurencí, cena atakující Passat od VW. I toho se můžeme dočkat.

0 1
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...