Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Nová Škoda Octavia v plné parádě

Do představení už třetí novodobé generace octavie zbývají týdny. České silnice brousí prototypy při ladění posledních detailů. Lehce zamaskovanou novou škodovku natočil čtenář iDNES.cz Jakub Melzoch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

atvar

Hezké škodovky být nemůžou

to snad pochopí každý, že pak už by nebyl vůbeč žádný rozdíl proti prémiovějším značkám v koncernu.

Ale vnitřek mají pěkný, jízdní vlastnosti příjemné, karosérie pocitově pevná, i dle crash testů. Koupil jsem si oktávku letos: nemám moc peněz, ale teďka ty výběhové modely už jsou s přijatelnou výbavou někde, kam dosáhnu. Zatím jsem měl vždycky podobné levnější značky - Fordy a Opely; ta Škodovka mi přijde, že je hodnotnější. Byť ano, zvenku ty proporce karosérie nejsou moc ladné. Motory jsou samozřejmě diskutabilní. Ale to je přece v každé době nějaká móda, která než vyzraje, tak může dělat problémy. Mám ten nejslabší 1.4 TSI, protože jezdím krátké trasy, kde je to celkem jedno ohlendě spotřeby. Subjektivně je to OK, maximálka 200, spolehlivost se teprv uvidí.

Myslím, že značka Škoda žije jednu z nejlepších alternativ, která reálně připadala po r. 1989 v úvahu.

Tolik mé skromné vyznání značce Škoda na rozloučenou s diskusemi na idnes:-)

+2/−2
30.10.2012 15:02

Mitchell

Tady je zase "odborníků".

Předpokládám, že většina z nich ze Škodovek řídila naposledy Felicii a jsou hrdými majiteli francouzských, korejských, nebo nedej Bože rumunských šmejdů. ;-D

+1/−3
30.10.2012 2:13

hojakar

Volant bude uz v zakladu

nebo bude jen v priplatkove vybave v nejakem super vyhodnem balicku (vyhodnem pro Skodovku)..Uz tam davaji poradne sedacky nebo porad ty stejne, ve kterych po 100 ujetych km zacnou cloveka bolet zada?

0/−2
29.10.2012 14:41

hrosak00

Proč oktávka na zemní plyn,

Když v půlce Evropy mají infrastrukturu na LPG. To fakt nechápu

0/−1
28.10.2012 17:15

Mitchell

Re: Proč oktávka na zemní plyn,

Protože se ten zemní plyn začíná rozšiřovat.

0/−1
30.10.2012 2:15

Pan Petr

Tak určitě

Koupím si ji v metle na hlínách a v naftě aby to táhlo pěkně od spodu.

+1/−1
26.10.2012 12:45

Mitchell

Re: Tak určitě

Já si ji nekoupím.

Koupil jsem si v létě dvojku. :-) Ale ne v metle a ne na hlínách. ... V naftě jo, míň to žere. :-)

0/0
30.10.2012 2:23

Chernyi_ogon

Re: Tak určitě

A více se s... vy víte co.

+1/−1
1.11.2012 6:14

anahaqua

no chci ju

do mototechny zajdu si až cena opadne :)... na nofé není....

0/−1
25.10.2012 16:47

Lojza911

Golf

není špatný.

0/0
25.10.2012 16:27

spid

Hoši postřeh

Až se tady vykecáte, tak se pak podivte, že to je maskování aby to vypadalo jako starý model, vy čeští chytráci. ;-D

+2/−1
25.10.2012 13:44

jiri-jp

o, ou

toto ale neni nova oktavia;-D;-D

0/−1
25.10.2012 12:47

zaregistrovany

doposud jsem nebyl

fandou Octávií. Nelíbili se mě hlavně kvůli tomu, jak si hráli na větší auto (i cenou) a jezdili na rozvoru auta malého. V jízdních vlastnostech Škodovky obecně zůstávali chlup za svými protějšky z VW.

Ale musím říci, nová Octávie je určitě velký pokrok oproti stávající a rozměrově to bude naprosto nesrovnatelné. To se mě líbí a za to si zaslouží pochvalu. Škoda jen těch trapných benzínových maloobjemových torbomotorů, které bych do auta nikdy nechtěl, ale to není problém Škodovky, ale celého koncernu. Když někdo řekne mám Octávii, tak bude muset říci jakou, jestli tuhle novou nebo tu starou, protože to bude nebe a dudy.

Jen aby to nestavěli vedle Passatu, tak jak to Škodovka umí, očesaný základ a naprosto nevhodný motor za málo peněz, aby to vypadalo dobře v reklamě, ale aby si to přitom, díky tomu naprosto nevhodnému motoru, nikdo nekoupil, za tu téměř dumpingovou cenu, a po dovybavení na úroveň srovnatelnou s konkurencí, cena atakující Passat od VW. I toho se můžeme dočkat.

0/−1
24.10.2012 21:23

Gandalf007

Chyba v titulku

Buď měl redaktor dát slovo "paráda" do uvozovek nebo otevřeně napsat "Nová Škoda Octavia v plné hrůze"...

+1/−2
24.10.2012 11:16

drsňák

různé

Názory se jistě budou různit, ale bude to u nás zase nejprodávanější, pokud nebude lepší rapid.

0/−1
23.10.2012 20:12

1000mb

tady je zase nablito

Stejně jako pokaždé,když je tu článek o škodovce.Jedno je ale jistý,u škodovky moc dobře ví,co dělají a O III bude bestseller stejně jako předchozí generace.A těch pár pitomů,co tady bleje jaká je to hrůza,to nezmění.

+3/−1
23.10.2012 18:48

petrxl

Re: tady je zase nablito

Tak to je pochopotelné, bestseller by to byl i kdyby škoda vyráběla žebřiňáky, českej pepík totiž má ve značce auta jasno.

+2/−1
23.10.2012 22:24

skodovák

Re: tady je zase nablito

Českej Pepík , jsi maximálně ty.Škodovka loni vyrobila něco málo přes 800 tisíc vozů z toho asi 55 tisíc se jich prodalo u nás .Zbytek nakupovali Pepíci po celým světě.

Tak  mi to vysvětli ? To bude asi tím , že je to hnusný předražený auto;-D

+6/−1
23.10.2012 23:01

verbalkint

Re: tady je zase nablito

spis to bude tim ze za hranicema ji koupim levneji jak tady a hlavne... prijmy v nemecku jsou trochu jinde nez u nas... je jedno jak vypada, tady predrazeny je rozhodne v cizine uz je mnohem zajimavejsi

+1/−1
24.10.2012 8:59

skodovák

Re: tady je zase nablito

Asi jsi zaspal dobu nesrovnávej příjmy a co se týče výhodnosti koupě v Německu tak to už dávno není pravda.Kdyby to byla pravda , tak si půjdeš koupit škodovku do Německa nebo do Polska.:-)

0/−1
24.10.2012 10:12

ttf

Re: tady je zase nablito

Ano, ale pak bude problém se servisem. Stejně tak si můžete jet koupit o třetinu levnější Dacii do Rumuska. Akorát je pak blbý, že kvůli pravidelnejm prohlídkám musíte rovněž tam.

0/−1
25.10.2012 1:25

ttf

Re: tady je zase nablito

A ty rozdíly cen záleží na konfiguraci. Například Oktávku Ambition 1.2 TSI seženete v Německu za 20.160€, v ČR za 17.606€. To je nepochybně lacinější u nás. Ovšem Oktávku Ambition 2.0 TDI 103kW máte v Německu za 26.810€, u nás za 28.950€. Tedy nižší konfigurace jsou levnější u nás, vyšší v Německu.

+1/−1
25.10.2012 1:45

Zeppelin.o

Je tu sice spoustu názorů

Ale jen ten můj říká pravdu - je to hrůza ;-D

+1/−1
23.10.2012 17:51

D.Brux

s těmi prolisy vypadá jak lehce ťuklá

0/−1
23.10.2012 16:20

Undik

Hnusnější než jsem čekal.

Socky se ale určitě rády zadluží a vůz si pořídí.

+5/−4
23.10.2012 14:02

kovalsky

Re: Hnusnější než jsem čekal.

aa dalsi hrdy majitel Dacie logan :D

+1/−1
28.10.2012 14:44

M18a35r10e96k 91N11o34v44á60k 6958369248240

češi jsou hrdína německou značku škoda, to víte každej by chtěl oktávku, ale problém je v tom, že ti lidí nesedeli v jiným autě než ve škodovce, pak jsou jejich standardy na nízkí úrovni a víc neočekávají, jedině jedničková oktávka nějak vypadala, jinak je to hrůza, jinak cena je samozřejmě o 10-20% výš, protože značka žije z nacionalismu lidí, otec taky pořád otravoval s oktávku, dokud si nesedl do mazdy 6, tak uznal, že se jde škodovka zahrabat a tak jezdí v japoncovi.

0/0
10.12.2012 10:08

zbiro

gratuluji autorovi videa

já nepotkal naživo ještě ani Škodu Citigo ;-D, viděl jsem dvě akorát na chodníku před showroomem.

+2/−1
23.10.2012 14:01

Jake

Re: gratuluji autorovi videa

Děkuji :-)

0/−1
26.10.2012 11:33

kovalsky

Re: gratuluji autorovi videa

ja uz parkrat jo. bila je na ceste docela pekna. predpokladam ze me tady par lidi sezere jak se mi to muze libit, ale v kategorii opravdu docela povedeny je...

0/−1
28.10.2012 14:46

Sir_Stephen

Na co multilink???

.. multilink je drahý, poruchový, zabírá místo a zlepšení jízdních vlastností je pro 99% zákazníků nepostřehnutelné a nevyužitelné. Chápu jeho použití v závodních speciálech, ale pro normální ježdění je to zbytečnost. Sám mám Civica s torzní příčkou, jízdní vlastnosti mi naprosto vyhovují a navíc si užívám výhod hlubokého zavazadelníku.

0/−1
23.10.2012 12:07

jarafara

Re: Na co multilink???

Civic a podvozek...nic moc hele... na české silnice nevyhovující.

0/0
23.10.2012 14:13

Bafikybaf

Re: Na co multilink???

Ale i přesto to je auto, se kterým je jízda čirou radostí.

0/−1
27.10.2012 22:04

Genial

Re: Na co multilink???

No jsou ridici, kteri ani nepoznaji, jaky maji nahon... To jsou ti, co jezdi asi normalne... Jeste , ze jsem nenormalni...;-D Kdyz chci velky kufr, tak poridim kombika a ne kachnu...

0/−1
23.10.2012 15:32

drsňák

Re: Na co multilink???

Myslíš jistě řidiče bavoráků.

0/0
23.10.2012 20:11

Genial

Re: Na co multilink???

Hmm, tak zrovna vcera v praci diskuze na tema zimni kola... Kolega ma miniauto Suzuki  a ptal se, zda-li ma zadni nahon... :-)

0/−1
24.10.2012 8:02

qucker81

Porad to stejny

jak se dalo cekat porad to stejny,hlavne zadni svetla...proste zase smecko na lidi.To neni novy auto,je to facelift dvojky...

+1/−1
23.10.2012 11:52

Sir_Stephen

Re: Porad to stejny

Není důvod proč radikálně měnit něco, co je tak úspěšné. Golf je také pořád stejný.

+1/−1
23.10.2012 12:09

Blackjabel

Re: Porad to stejny

To jste opravdu tak zabednění? :D Jedná se o maskovanou verzi, samozřejmě, že to maskování má vypadat jako OII ... :D

+7/−1
23.10.2012 12:21

Fungy

Re: Porad to stejny

vivat Česko;-)

0/−1
23.10.2012 17:55

M96a90r66e57k 81S43y48s46e90l 3412667511731

No zrovna ty svetla se mi libi, vypadaji jak na VISIONu. kdyz odmyslis to maskovani...

0/−1
3.11.2012 11:47

TomHon

Octavia

Škoda, že nemám i já rentgenové oči,abych již nyní viděl, že to bude špatné auto. Počkal bych 1/2 roku od začátku výroby a pak se můžeme na toto téma bavit/ to vzkazuji těm, kteří jezdí v lepším případě v dovezené ,,hodně olítané Audině nebo Passatu

+4/−1
23.10.2012 10:30

rosso33

toto

není nová Škoda Octavia.

0/−1
23.10.2012 9:29

Paglia Orba

už to začíná být jako Golf

ten se taky 15 let nezměnil....

0/0
23.10.2012 9:26

hnusná poslanecká imunita

Re: už to začíná být jako Golf

asi proto, že je to pořád Golf R^

0/0
29.10.2012 4:18

cubebike

Prasopes, Škoda neopouští svou "nadčasouvu konzervu"

+3/−1
23.10.2012 8:18

cckk

Re: Prasopes, Škoda neopouští svou

R^;-D

0/0
23.10.2012 13:46

frk007

Cestování v čase

Začínám se bát, že bude mít také ten obstarožní rapidovský šikmý prolis na kufru... Na fotkách je sice zamaskovaný - přesto patrný... Návrat v čase o 15 let zpět.

+1/−1
23.10.2012 8:02

Maxbiker

Re: Cestování v čase

Bohužel tam zřejmě bude, viz. http://www.google.cz/imgres?hl=cs&sa=X&biw=1366&bih=667&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=m749RQ6j4LRJ7M:&imgrefurl=http://auto.idnes.cz/spionaz-ve-vyvojovem-centru-skody-fotky-octavie-iii-pck-/ak_aktual.aspx%3Fc%3DA110924_222049_ak_aktual_fdv&docid=2hkTKqd-6HKHPM&imgurl=http://i.idnes.cz/11/093/cl6/FDV3e0c94_Octavia.JPG&w=630&h=441&ei=4oaGUNSaKoXk4QSAkYCoBA&zoom=1&iact=hc&vpx=1057&vpy=114&dur=2&hovh=188&hovw=268&tx=182&ty=125&sig=113107572933052149801&page=2&tbnh=134&tbnw=198&start=15&ndsp=25&ved=1t:429,r:4,s:20,i:173

Jinak se mi ale líbí.

0/−1
23.10.2012 14:07

davidoff.s

Opět mega hnusnej zadek u sedanu

při srovnání s dizajnérskejma majstrštikama hyunday i30 a kia ceed je to někde na úrovni bezradnosti renaultu nebo peugeotu ;-(

+1/−1
23.10.2012 7:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.