Diskuze
VIDEO: Nová Škoda Octavia v plné parádě
Děkujeme za pochopení.
atvar
Hezké škodovky být nemůžou
to snad pochopí každý, že pak už by nebyl vůbeč žádný rozdíl proti prémiovějším značkám v koncernu.
Ale vnitřek mají pěkný, jízdní vlastnosti příjemné, karosérie pocitově pevná, i dle crash testů. Koupil jsem si oktávku letos: nemám moc peněz, ale teďka ty výběhové modely už jsou s přijatelnou výbavou někde, kam dosáhnu. Zatím jsem měl vždycky podobné levnější značky - Fordy a Opely; ta Škodovka mi přijde, že je hodnotnější. Byť ano, zvenku ty proporce karosérie nejsou moc ladné. Motory jsou samozřejmě diskutabilní. Ale to je přece v každé době nějaká móda, která než vyzraje, tak může dělat problémy. Mám ten nejslabší 1.4 TSI, protože jezdím krátké trasy, kde je to celkem jedno ohlendě spotřeby. Subjektivně je to OK, maximálka 200, spolehlivost se teprv uvidí.
Myslím, že značka Škoda žije jednu z nejlepších alternativ, která reálně připadala po r. 1989 v úvahu.
Tolik mé skromné vyznání značce Škoda na rozloučenou s diskusemi na idnes:-)
Mitchell
Tady je zase "odborníků".
Předpokládám, že většina z nich ze Škodovek řídila naposledy Felicii a jsou hrdými majiteli francouzských, korejských, nebo nedej Bože rumunských šmejdů.
hojakar
Volant bude uz v zakladu
nebo bude jen v priplatkove vybave v nejakem super vyhodnem balicku (vyhodnem pro Skodovku)..Uz tam davaji poradne sedacky nebo porad ty stejne, ve kterych po 100 ujetych km zacnou cloveka bolet zada?
hrosak00
Proč oktávka na zemní plyn,
Když v půlce Evropy mají infrastrukturu na LPG. To fakt nechápu
Mitchell
Re: Proč oktávka na zemní plyn,
Protože se ten zemní plyn začíná rozšiřovat.
Pan Petr
Tak určitě
Koupím si ji v metle na hlínách a v naftě aby to táhlo pěkně od spodu.
Mitchell
Re: Tak určitě
Já si ji nekoupím.
Koupil jsem si v létě dvojku. Ale ne v metle a ne na hlínách. ... V naftě jo, míň to žere.
anahaqua
no chci ju
do mototechny zajdu si až cena opadne :)... na nofé není....
spid
Hoši postřeh
Až se tady vykecáte, tak se pak podivte, že to je maskování aby to vypadalo jako starý model, vy čeští chytráci.
zaregistrovany
doposud jsem nebyl
fandou Octávií. Nelíbili se mě hlavně kvůli tomu, jak si hráli na větší auto (i cenou) a jezdili na rozvoru auta malého. V jízdních vlastnostech Škodovky obecně zůstávali chlup za svými protějšky z VW.
Ale musím říci, nová Octávie je určitě velký pokrok oproti stávající a rozměrově to bude naprosto nesrovnatelné. To se mě líbí a za to si zaslouží pochvalu. Škoda jen těch trapných benzínových maloobjemových torbomotorů, které bych do auta nikdy nechtěl, ale to není problém Škodovky, ale celého koncernu. Když někdo řekne mám Octávii, tak bude muset říci jakou, jestli tuhle novou nebo tu starou, protože to bude nebe a dudy.
Jen aby to nestavěli vedle Passatu, tak jak to Škodovka umí, očesaný základ a naprosto nevhodný motor za málo peněz, aby to vypadalo dobře v reklamě, ale aby si to přitom, díky tomu naprosto nevhodnému motoru, nikdo nekoupil, za tu téměř dumpingovou cenu, a po dovybavení na úroveň srovnatelnou s konkurencí, cena atakující Passat od VW. I toho se můžeme dočkat.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...