Diskuze

Levný velký Citroën C-Elysée je příjemné překvapení pro nenáročné

Francouzské automobilky pokračují v útoku na motoristy s nižším rozpočtem. Po Renaultu, respektive Dacii, se do třídy velkých vozů s cenovkou kolem 250 tisíc korun vrhly i Citroën a Peugeot. Jejich společné dítě jsme vyzkoušeli poprvé pod značkou Citroënu C-Elysée.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Muroň

30. 10. 2012 16:44
Vyjádření fandy tříprostorových vozů

Čím dál více se mi tenhle počin líbí, exteriér i interiér pěkný. Vzhledem k cenám C4 a údajné startovací ceně 9000 éček na slovensku za neholý základ to může být docela trhák. Zatím jsem na něm objevil tři poměrně zásadní vady, které by mě jako potenciálního kupce odrazovaly: 1. S motory je na tom podobně (či hůře) než Rapid - neznámý tříválec, který bude příliš slabý, atmosférický 1,6 VTi je podobný rozvoďácký průšvih jako TSI, 1,6 HDi průšvih není, ale s ním už to nebude cenový trhák. 2. Sice mi nevadí, že je sedan, ale ty předpotopní panty víka kufru zasahují opravdu hluboko do kufru a nebudou vadit, jen když budete převážet peřiny nebo pytel listí. 3. Pevné opěrky hlavy na zadních sedadlech působí jako banalita, ale mám autosedačky Kiddy, co rostou s dětmi (9-36 kg) a ve většině aut i v jejich základní poloze musím opěrku hlavy povytáhnout, jinak nejsou opřené o opěradlo.

0 0
možnosti

sepík

26. 10. 2012 10:00
Zase jeden co má od automobilky VW zadarmo auto k dispozici!

Páni novináři! Vy,kteří píšete do periodik, ale i ti kteří děláte různě Auto-salony, Auto-moto-revue aj., když Vám dá dealer k dispozici zadarmo auto k celoročnímu používaní + další výhody, tak napíšete i o"žebřiňáku s oslem", že je to důmyslný výtvor moderní technologie se spotřebou pouze "dvě kupky sena na 100 km", přirozenou venkovní klimatizací a dalšímy technologickými vymoženostmi.

Všude jde jen o komerci! Mám zkušenosti z auty nižší a střední třídy z Německa,Francie,Koreje i Japonska a pokud to někdo nesrovnáva s nejluxusnějšímy vozu BMW,Mercedes nebo Lexus, tak je to vždy kus od kusu. Na každém najdete plusy i mínusy. Samozřejmě,že ten,který má rád auta z Německa,tak je bude preferovat. Kdo má ráf frantíky či japončíky,tak zase bude preferovat vozy z těchto zemí.

1 0
možnosti

Hynek Vilém Jarmila reloaded

26. 10. 2012 19:13
Re: Zase jeden co má od automobilky VW zadarmo auto k dispozici!

Nemyslím, že je to přímo tak, že by hoši byli zaplacení. Problém je myslím v tom, že páni redaktoři jsou současně vášniví řidiči, kteří vyznávají sportovní jízdu a ideální auto pro ně je sporťák s tvrdým podvozkem, velkým zrychlením, tvrdými sportovními sedačkami, auto co v extrémních rychlostech sedí atd. Bohužel, je dost řidičů, kteří mají jiné preference a na ty recenze aut nemyslí, navíc pokud je právě na tyhle řidiče auto zacílené, v recenzi dopadne šeredně špatně. Já sám jezdím spíše svižněji, ale dávám přednost pohodlnému, měkkčímu autu, s velkým vnitřním prostorem a dobrou ergonomií. Jezdím dálky (denní nálož 1000-1300km) a tak produkci koncernu VW opravdu nemusím, ideální auto pro mě je C6, Chrysler 300C, jakákoliv větší amerika, Saab 95, P508 a jakékoliv větší MPV.

0 0
možnosti

Fijak

25. 10. 2012 23:37
Jzdím Škodovku

a som s ňou spokojný. Ale tento článok mi silne pripomína nemckú arogantnú povýšenosť : všetko čo neni nemecké je menejcenné. Alebo je to obyčajné PR platené Volkswagenom ?

0 0
možnosti

Hlinda

25. 10. 2012 23:28
???

"Právě proto, aby uspěl na trzích s příšernými cestami, má elysée vyšší světlou výšku: celých 14 centimetrů je jen o zkruba čtyři méně, než mají běžná SUV."

Skoda rapid má světlou výšku 14,3cm. Takže ještě vice než prezentovaný citroen.

0 0
možnosti

Le Miserable

26. 10. 2012 4:46
Re: ???

Ale oni nepíšou, že je světlá výška je vyšší oproti rapidu. Ona je vyšší, než u běžných kompaktů. Naopak rapid s o 3mm vyšší světlou výškou (ó, jaký velký rozdíl) bude mít vyšší spotřebu kvůli zhoršené aerodynamice :-). Navíc rapid má nepoužitelné motory, zatímco jednašestek v C-Elysée, popřípadě Fluence, se nebojím (dvoulitrové benzíny by samozřejmě byly mnohem lepší a IMHO úplně nejlepší dvaapůllitrové šestiválce).

0 0
možnosti

Hlinda

25. 10. 2012 23:21
???

Hezky napsáno: "C-Elysée ale podle nás míří trochu jinam, k méně náročné klientele, která nepotřebuje moderní auto s atraktivním designem, jako je právě nejnovější škodovka."

Proto si kupte nejnovější škodovku která je starší než Citroen C-Elysée. C-Elysée je ale i atraktivnější.

Tak mi to potom nějak nesedí co píšou v článku. Ale nedivím se moc. Jsme přeci v Česku.

0 0
možnosti

henstridge

26. 10. 2012 8:00
Re: ???

Přesně tak, jak C-Elysée, tak Peugeot vypadají mnohem lépe než Rapid - Škodovka se od uvedení Oktávky bohužel drží pořád stejné linie designu, takže vypadá všedně. Ale největší problém Rapidu bych hledal jinde - pouze dva použitelné motory, navíc ten benzínový 1,4TSI pouze s automatickou převodovkou :-/. Frantíci na to šli od lesa, atmosférický benzín o rozumném objemu 1,6 litru a pro milovníky nafty léty prověřený deisel 1,6HDi - pro auta téhle velikosti ideální volba R^

0 0
možnosti

navsteva proti levicactvi

25. 10. 2012 22:26
Tzv. downsizovana auta jsou dobra jen na obrazku

v okamziku kdy v poblazeni zapnete prislusny konfugurator a zacnete cpat veci, ktere moderni auto ma mit, tak pokud je vubec k tomtuo nabizi, tak se cenove naskacete z tech "peknych castek 250k nekam k 450-500k.

A pak uz opet stoji otazka zda toto vyhodit za nove male auto nebo koupit neco jeteho z kategorie vyse.

0 0
možnosti

Le Miserable

25. 10. 2012 21:15
Sedan

V poslední době těchto levných sedanů nějak dost přibylo a tak mě to donutilo malinko přemýšlet. Došlo mi totiž, že tento aerodynamicky optimální boční tvar auta tu máme již více než dvacet let díky aerodynamicky bezkonkurenčnímu Opelu Calibra (sice to bylo kupé, ale dostatečně dlouhé i na versi sedan). Podle mě si výrobci vyvinuli levná auta tohoto tvaru a délky již před oněmi dvěma desítkami let a postupně jen optimalisovali detaily, aby mohli s hotovým vozem přijít na trh okamžitě, jak vzrostou ceny paliv.

Opravte mě, jestli se mýlím.

0 0
možnosti

navsteva proti levicactvi

25. 10. 2012 22:29
Re: Sedan

ovsem Calibra nebyl sedan ale coupe a velikosti byl dan tim, ze stal na podvozku vectry - resp. byla to prestavena vectra. takze zrovna calibru bych nestavel do souvislosti s dnesnimi sedany.

Spise bych zduraznil - pokud zustaneme u OPELu - ze sedan VECTRA se svymi tvary je videt v mnoha dnesnich sedan - a v petidverove verzi je treba nase Octavia okopirovana VECTRA jeste dneska.

A to nemluve o vybave, kterou v 90. letech mala takovu co jeste dneska nektera auta nabizeji jako LUXUS.

0 0
možnosti

ryccardo

25. 10. 2012 20:46
citroen

Tak musím říct, že mě Citroen mile překvapil. Hlavně svým přístupem, že auto ladí tak aby vydrželo (špatný cesty, prach, vedro, díry) Tyhle, pro mě naprosto zásadní věci, ostatní automobilky jaksi přestaly sledovat. Hlavně aby to mělo hodně elektronických nesmyslů, ale jestli začne podvozek po projetí pár děr mlátit to je vedlejší.

2 0
možnosti

stacer

26. 10. 2012 20:23
Re: citroen

Nevim, odkud jsou pani vyvojari :-), ale vim, ze horsi silnice nez v CR, za hranicemi na zapad nenajdete :-). Mozna proto.

0 0
možnosti

stroup

25. 10. 2012 20:12
.....

Základní otázka.. má to škrabku na led ve víčku nádrže? nemá? tak to je vskutku auto pro chudé....

.

někdy si říkám že je jen dobře že budou zrušeny tyhle diskuze, protože jen diskuze byly to co mě tahalo na idnes, jinak je to děs, vadí mi jak neustálé překlepy, recyklace starých článků, úsměvné "ilustrační fotografie", tak hlavně chybějící nezaujatost, objektivita a nepřekroucené informace...

0 0
možnosti

gazda2

25. 10. 2012 19:14
Hezké auto.

S tím slabým motorem by to asi byla opravdu nuda, ale určitě by se v tom sedělo dobře. Škodovka v Čechách má smůlu v jisté obyčejnosti a všednosti, navíc se to hodně krade. Pokud bych neměl obstarožního, lépe vypadajícího, v zásadě technicky stejně vyspělého a stále dobře sloužícího Japonce, tak bych při volbě Škodovky a Citroenu rozhodně bral Citroen, popř. bych si počkal na Peugeota v bledě modrém.

0 0
možnosti