Diskuze

Ruský dělník není drahý. Ale rozmazlovat vás nebude

Ruská dodávka s americkým motorem a spoustou dílů od věhlasných světových značek Magna, ZF, Sachs, Bosch, SKF. Chcete ještě větší důkaz, že naší době vládne globalizace? Celkově mají ale dodávky GAZ pořád spíše ruského ducha i design. Charakterizovat se dají jednou větou: Zapomeňte na pohodlí, ale dojedete kamkoliv.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J28a37n 57M89r97á71z

1. 12. 2012 13:31

jsou oblasti, kam se nic jiného než Gazella nebo Sadko nehodí. Nemám na mysli samozřejmě německou asfaltovou dálnici, dokonce i ten milovický offroad je jen taková kamufláž na oko. Zkuste mongolskou step, kde žádný mercedes ani scanii neuvidíte, protože by se zlomily nápravy okamžitě po vyjetí z UB, řj by se zanesla po 100 kilometrech a vzduchový filtřík by se asi musel měnit každý týden...

0 0
možnosti

Miluju svou GAZellu a za žádný jiný vůz bych ji nevyměnil.

5 1
možnosti

Aneb vítejte v pravěku.

Jedna GAZela nám ve firmě jezdí. Tedy jezdí.. Víc je v servisu. Gud lak ;)

2 5
možnosti

A co provozní náklady? Kombinace Rusko-USA ve mě vyvolává synonym nedostupné nebo drahé díly. Mám pocit, že vše novější je na provozní náklady horší. U kamaráda na vesnici v zimě používali pluhy na Pragovkách a Škodovkách. Ty auta měly přes 20let, ale pořád jezdily a údržba moc nestála. Teď kupili dva Mercedesy a pořád něco odchází a každá oprava stojí strašně moc, na díly se čeká, zlobí ŘJ a nikdo neví co s tím. Auta jsou v servisu víc jak ta stará. A investice to byla šílená.8-o

5 3
možnosti

D49u83š62a76n 25P48e78š13e97k

26. 11. 2012 16:49

Tohle jsou přesně ty nesmyslné mýty (drahé a nedostupné díly, spotřeba, poruchovost atd.), které šíří lidi co nikdy žádné americké auto neměli.

Mám klasickou ameriku z roku 1980 a většina dílů přijde na objednávku max. do 14 dnů, ceny nižší nebo stejné jako na Octavii nebo Fabii (např. před měsícem zadní díl výfuku 2.900,-, výfuková trubka 1.100,-). Běžné spotřební díly mívají v Simixu i skladem.

To samé platí pro díly z Ruska. Mám Moskviče z roku 1977, druhého z roku 1990 a díly na ně jsou nesrovnatelně levnější než na naše auta a servis v Brandýse, který tahle stará ruská auta opravuje nikdy neměl problém zajistit mi jakýkoliv potřebný nový náhradní díl z Ruska. Problémy se sháněním dílů na ruská auta byly v polovině 90. let, teď už to dávno neplatí.

5 2
možnosti

je to osklivy, tecka.

3 12
možnosti

To je u náklaďáku hrozně podstatná věc.

21 2
možnosti

Že i na ten Gaz sadko stačí skupina B, mne celkem překvapilo.

4 0
možnosti

J87i10ř83í 18Č71e54r20n89ý

26. 11. 2012 10:33

To platí na všechny verze Gazely, na Sadka musíš mět C. Pohotovostní váha 3,71 tuny plus náklad 2 tuny.

7 0
možnosti

ale startuje pouze na vodku:-)

7 1
možnosti