- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jsou oblasti, kam se nic jiného než Gazella nebo Sadko nehodí. Nemám na mysli samozřejmě německou asfaltovou dálnici, dokonce i ten milovický offroad je jen taková kamufláž na oko. Zkuste mongolskou step, kde žádný mercedes ani scanii neuvidíte, protože by se zlomily nápravy okamžitě po vyjetí z UB, řj by se zanesla po 100 kilometrech a vzduchový filtřík by se asi musel měnit každý týden...
Miluju svou GAZellu a za žádný jiný vůz bych ji nevyměnil.
Aneb vítejte v pravěku.
Jedna GAZela nám ve firmě jezdí. Tedy jezdí.. Víc je v servisu. Gud lak ;)
A co provozní náklady? Kombinace Rusko-USA ve mě vyvolává synonym nedostupné nebo drahé díly. Mám pocit, že vše novější je na provozní náklady horší. U kamaráda na vesnici v zimě používali pluhy na Pragovkách a Škodovkách. Ty auta měly přes 20let, ale pořád jezdily a údržba moc nestála. Teď kupili dva Mercedesy a pořád něco odchází a každá oprava stojí strašně moc, na díly se čeká, zlobí ŘJ a nikdo neví co s tím. Auta jsou v servisu víc jak ta stará. A investice to byla šílená.
Tohle jsou přesně ty nesmyslné mýty (drahé a nedostupné díly, spotřeba, poruchovost atd.), které šíří lidi co nikdy žádné americké auto neměli.
Mám klasickou ameriku z roku 1980 a většina dílů přijde na objednávku max. do 14 dnů, ceny nižší nebo stejné jako na Octavii nebo Fabii (např. před měsícem zadní díl výfuku 2.900,-, výfuková trubka 1.100,-). Běžné spotřební díly mívají v Simixu i skladem.
To samé platí pro díly z Ruska. Mám Moskviče z roku 1977, druhého z roku 1990 a díly na ně jsou nesrovnatelně levnější než na naše auta a servis v Brandýse, který tahle stará ruská auta opravuje nikdy neměl problém zajistit mi jakýkoliv potřebný nový náhradní díl z Ruska. Problémy se sháněním dílů na ruská auta byly v polovině 90. let, teď už to dávno neplatí.
To je u náklaďáku hrozně podstatná věc.
Že i na ten Gaz sadko stačí skupina B, mne celkem překvapilo.
To platí na všechny verze Gazely, na Sadka musíš mět C. Pohotovostní váha 3,71 tuny plus náklad 2 tuny.
ale startuje pouze na vodku