Diskuze
První kilometry: nový Renault Clio je moderní auto ze staré školy
Děkujeme za pochopení.
+Asterisk
hmmm
Uměli ho dělat i ve 3.0 V6, nebo ve verzi Williams....
Ajvn
nove Clio na zivo - zklamani
Mel jsem moznost ho okouknout a detailneji si ho prohlednout. Ac jsem Cliovak a je to ma srdcova zalezitost, k tomuhle autu mohu rict, ze se snazi hrat na efekt, ale z praktickeho hlediska je des bes. Cerne plastove doplnky na dverich doplnene chromem, mozna a la chromem, nevim. Podstatne je, ze cerny leskly plast na spodku dveri bude na voze prvni opiskovany od necistot od podvozku, takze z parady zbydou oci pro plac. Veskere napojeni chromu do plastu, plastu do dveri je udelane jako excelentni lapac necistot do spar. Rezervni kolo schovane komplet nezakrytovane pod zadkem vozu, otresne a neprakticke. Vevnitr opet leskle cerne plasty a to v nejvice exponovanych mistech na loketnich operkach na dverich. Bude to vypadat asi stejne efektne, jako mobil omakany po cele plose od otisku prstu. Opet nemluve o tom, jak to bude casem poskrabane. Dojem z vozu ... neni uplne laciny, ale rada veci uvnitr i venku na nem lacine vypada. Je to skoda, takovyhle vyvoj si model Clio nezaslouzilo. :-(
Phantasm
Všichni máte pravdu (svoji), ale...
vyberte auto pro mě 2metrového habána se 100kg s cenou do 300tis.Kč. Chci si do něj v pohodě lehnout(po vyjmutí zadních sedadel)Díky za info
deméter
vypada trochu lacine...
a cena 350 za 1.5dci mi lakava teda neprijde...ani tech 220 za 1.2, tusim, ze je to pokus jak Renaulta vyhrabat ze srcaek ve kterejch je, ale tohle asi nepomuze.
Ziegfried
Re: vypada trochu lacine...
Jasně, čecháček si radši koupí za 405 tisíc krátkou Fabii s 90 koňovým dieselem.
jarafara
povedený
Hezkej prcek, dobrá cena jako druhý auto domů nebo na popojíždění do města, cena zajímavá a možná taky jedna z posledních šancí na záchranu Renaultu.
Zombot
Vypadá nádherně, ale ty motory jsou tragické
Na pohled vypadá moc pěkně, ale chybí verze Clio RS. Francouzská auta moc nemusím (spíš vůbec), ale předchozí Clio RS je tak skvělý stroj, že mu odpustím i ten kosočtverec na chladiči.
Tento příspěvek byl napsán
Kosočtverec na přední masce může vadit jen českému buranovi.
Ve světě skoro nikdo takový znak pro ženské přirození nezná, navíc je opravdu výrazem zastydlé puberty, že to vůbec někdo řeší
PiPiiiiiK
Re: Kosočtverec na přední masce může vadit jen českému buranovi.
Řekl bych, že kdyby podobnou značku mělo ferrari, tak to nikdo neřeší... K renckovi to prostě patří
cernobila_televize
toz tak
jedna vec je zajimava, pred lety se vycitalo, proc nekteri vyrobci jsou skrti a jejich auta nemaji ruzne stabilizacni systemy a dnes se zase nadava, ze je zase maji vsichni a hodne
Sanjuro
Re: toz tak
protože nejde o auta či jejich výbavu, ale o nadávání
paiementenespeces
Jezdim Renaultem uz skoro dvacet let,
Nejdrive petadvacitkou,pak Safranem.U nej jsem zatim skoncil,Velsatis mne nenadchnul a nic noveho neni.Posledni Laguna zepredu vypada,ze nema zaklaplou kapotu,u tohodle Clia je ten dojem jeste vyraznejsi.A nejhorsi je,ze vam slusny automechanik na rovinu rekne,ze tahle nova auta jsou oproti tem pred deseti,patnacti lety uplna katastrofa.Motory nic nevydrzi,vse strasne rychle starne.A to plati o autech ve vsech tridach.Rikam,zlata petadvacitka v dieslu,vetsinu veci si clovek opravil ci vymenil sam a 600000 na motoru nebylo vyjimkou pri dobre udrzbe.
Nehygienix
Re: Jezdim Renaultem uz skoro dvacet let,
Tak jest, na kvalitu aut z před 10-15ti let už ty dnešní vozy nemají. Už jsem dospěl dokonce do toho názoru, že mít těch 300-350 tisíc na vozítko, tak si raději koupím nějaké 10 let staré ve špičkovém stavu přesně dle mého gusta (samozřejmě ne někde z Aček, pěkně si najít sám) a za zbytek peněz si je vydržovat, než to nacpat do nejlevnější nové Eurokrabice.
intago
čím se otvírají zadní dveře?
nic nevidím, asi jsem slepý, je to snad pětidveřák? Dřív jsme si mohli vybrat třídveřák, kde je příplatek? A rezerva za příplatek? To nebejvalo!!!
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...