Diskuze
Nejúčinnější dieta je hořčíková, tvrdí General Motors
Děkujeme za pochopení.
Tomáš1977
Hořčík se přidával do oceli na mříže do vězení
byly pak tvrdší, šly hůř přeřezat. Nepochopil jsem to jak že má zahřátí hořčíku ochránit přek korozí.
Lancer
Re: Hořčík se přidával do oceli na mříže do vězení
Jedna se o tepelne zpracovani, neco na zpusob kaleni a popousteni u oceli. Dojde tak ke zmene mikrostruktury, ktera ovlivnuje odolnost vuci korozi.
Tahle_zeme_neni_pro_poctivy
v generals vymysli ruzny blbosti
tahle je jedna z mala. vw jede a nejde zastavit
B_B_Lobo
nechci tu slevu zadarmo
aneb autor plácá kraviny. když už píšu odborný článek, tak si o tom alespoň něco zjistím ve wikipedii. radši dodám i odkaz, kdyby se autor ztratil i v tomto...http://www.wikipedia.org/ možná se podaří najít i něco v gůglu: google.com
Vit I.
Hořčík hoří
A nezapomněli soudruzi z NDR, že hořčík velmi rychle hoří? Hoří tak vysokou teplotou, že nejde hasit vodou.
já George XVII
čistý hořčík?
článek o tom hořčíku píše jako kdyby se ty plechy dělali čistě jen z něj. To mi nepřijde pravděpodobné. Přeci jen je hořčík poměrně dost reaktivní s kyslíkem i vodou.
Lancer
Re: čistý hořčík?
Jedna se samozrejmne o slitinu. V tomto pripade je to tusim AZ31 - 96%Mg, 3%Al, 1%Zn. Zatim se jim podarilo vyrabit pouze toto viko kufru. Doba kdy se budou podstatny casti karoserie vyrabet z horciku je jeste hodne hodne daleko. Pomer ceny horcik/ocel je zatim tak vysoky, ze pokud to neprikaze nekdo uredne, tak se to nevyplati.
katano
nevím = hořčíku NEROZUMÍM >>>>>>
>>>>> ale když opravdu AUTO-DIETA, tak stačí oprášit BAKELIT který se používal při výrobě TRABANTŮ.
PS : to je - REALITA
Rubik1
Re: nevím = hořčíku NEROZUMÍM >>>>>>
Trabantem tam, vlakem zpátky!
Rubik1
Auta jsou stále těžší
Nepočítám-li malé odlehčení u některých posledních modelů. Auta se totiž dnes dělají zbytečně vysoká, což nejen samo o sobě hodně hmotnost zvyšuje, ale navíc je nutné přidávat elektronické stabilizační systémy, které ještě hmotnost zvýší a také zesilovat sloupky karosérie. Tím se zhoršuje výhled z auta, takže se přidávají kamerové systémy a hmotnost roste. Také velikost a hmotnost kol obrovsky narostla a tím se zhoršily jejich jízdní vlastnosti na sněhu. Proto se přidávají systémy traction control, zabraňující prokluzu při zrychlování. Sice to omezuje smyk, ale průjezdnost sněhem to nezlepšuje.
El-hréran
Houby úspora
Jde jim o to že takové auto je prakticky neopravitelné při narušení skeletu navíc finančně tak náročné že se to ani nevyplatí.A8 je důkaz,Golf VII je sic z oceli ale bude tam platit to samé.Ťukanec do skeletu-auto na vrakáč,opraví se jen povrchová poškození.Odbyt zaručen,horší bude až to odkouká zbytek výrobců a začnou to valit všichni.
radaumacher
Re: Houby úspora
Chcete bezpečnost ale nelíbí se vám její důsledky? Budete si muset vybrat. Nehledě na fakt, že i "běžná" ocelová karoserie je prostě pro určitých typech deformace nevratně poškozena. Fakt, že spousta mechaniků to (byť kvalitně ale většinou fušersky) svaří dohromady a jede se odznova, přestože je to technologicky nevratně narušeno, na tom nic nemění. Karoserie z výrazně zfermovaným sloupkem nebo jiným základním prvkem skeletu na silnice proste nepatří, protože není technologicky možné ji uvést do stavu odpovídajícího výchozím hodnotám.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům
Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...
Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář
Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...
Prodej zajímavého rodinného domu 4+1 s velkým potenciálem, obec Chlum u Blatné
Chlum, okres Strakonice
3 990 000 Kč