- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jako kterej magor by vjel do takovyhle zatacky na takovym povrchu sedesatkou
Spojka, spojka, furt spojka. Nemám spojku . To jsou rady.
Jaká zase škola smyku? Tohle se probírá v autoškole pančélko :)
BTW: Co to je za paskvil ty nový diskuze
Hm řešení tak že sice vybral první půku zatáčky označenou kuželama ale v druhý části byl v monhem víc na kraji než u "špatného" řešení.. takže kdyby takhle vjížděl do delší zatáčky tak to nevybere tak jako tak... Hlavní faktor je asi rychlost.. čím je větší tím je potřeba delší oblouk.. žádná finta nepomůže..
řeší se auto s předním náhonem, se zadním náhonem, ale jak je to např. u Audi quattro? Přijde mi, že když vyšlápnu spojku, tak se s vozem manévruje ve smyku hůře a neochotně, narozdíl od varianty, že spojku nevyšlapuju a pouze sundám nohu z plynu.
Ufff, to jsou rady. Ale že je nutné jinak řešit smyk předních a jinak smyk zadních kol to už se nedovíme. A když už se mi to urve v zatáčce, tak určitě mám čas řešit trochu brzdit, trochu přidat, trochu točit kola.. ..když do stromu to mám 2 sekundy. Brzdit - a to vždy když už je průser! Lepší vletět do stromu ve 30, než v 60...
no tak to asi ne, lepsi je jet pomalu a kdyz jdes do smyku, tak natocit spravne kola a jemne pridat plyn
Skvělé, takže pár lidí začne pro jistotu mít položenou nohu na spojce trvale. Vřelé díky posílají z autoservisů, objednávájí spojková obložení ve velkém. Při nárůstu poptávky ovšem očekávejte také zvýšení ceny.
nj, plocha monitorů roste, tak je potřeba jí zaplácat omalovánkama bez informační hodnoty, aby se tam ty písmenka nebály:o)
http://www.youtube.com/watch?v=-4CnFWSrEeU&feature=related asi tak no ;-) staci koukat a poslouchat