- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímalo by mě, kdy u Škodovky začnou do aut montovat i motory. Tyhle pohony modýlků mě nějak neberou.
Nevim, nakolik je jeji vzhled zmeneny, ale to auto na obrazku se mi moc libi.
Lidi, proboha neblaznete a nekupujte predrazene Škodovky.
Ještě je tu alternativa, skoro české auto HnojDaj.
Zase další škodovka. Celkově to je asi docela dobré auto, jenom ten "čumák" zase moc ne. Je to vyváženější, světla jako u VW, ale ta mřížka chladiče mi evokuje "něco podivného, východního". Však to asi tak je. O koupi neuvažuji, myslím že to pro mě nic není, kupuji si v zásadě skoro vždy jiná auta.
A jízdně z těch Škodovek mi nejvíce sedla 105L, zadní náhon a šla krásně v zatáčce do smyku a kopečky vyjížděla krásně i v zimě na letních gumách, to dneska málokterá Škodovka bez 4x4 zvládne. Sice měla brzdy, co nebrzdily a motor, co netáhnul, ale zábava s ní byla větší. Octavia I měla hroznou zadní nápravu, nenaložený zadek hrozně skáče a nejezdí dobře, prostě Octavia Combi I se musela naložit, aby držela na vozovce, jinak to stálo za prd. No a Favorit a Forman designově utrpení a jinak jízdně taky, jen motor byl lepší a řazení. No a Felicie poslední docela měly hezký interiér, ale pak je vystřídala modernější Fabia. První ještě ušla, ale u druhé je příšerný design. No a Fabia I byla skoro ve všem lepší než II. Octavia II překonala I kromě spolehlivosti motorů taky ve všem. Superb I a II - každý měl něco.
Pokud jde o design, tak musím říct, že neznám Škodovku, co by se mi líbila a to jsem měl kliku, že už jsem jezdil celkem v 5 vozech těchto značky, ale ani jednu jsem si nevybral, spíše je podědil (105L, Favorit, Forman, Felicie a Octavie I Combi), občas se mi nějaká edice trošinku líbí, ale jinak je z VW group asi nejošklivější. Vnitřek ničím nezaujme, ale ani nezklame vysloveně, vnějšek vozu mi přišel divný, ani nový Rapid mne nanadchnul, sice má nové prolisy, ale maska přední je odfláklá. No a pokud jde o současné Fabie a Octavie či Superby, ty jsou spíše k smíchu designově. Roomster je pěst do oka, dva vozy naroubované násilně v jeden, Yetti s kulatými světly vypadá divně a Citigo je taky takový podivný. Na druhou stranu VW hezké vozy taky nedělá, výjimkou je snad jen Beetle a Passat CC, ale technicky je vydařenější trošku. Moderní design VW chybí. Celkem se mi zamlouvají Seaty poslední, designově jsou už na tom lépe, sice kvalitou to je na úrovni Škodovky, taková odnož zbytků z VW.
Ne nadarmo se Škodovkám říká chalupářské vozy pro stěhování věcí na chalupu a zpět. Pokud není někde moc v terénu, tak tam možná i dojedou.
Což platilo naposledy pro Octavii combi 1970 a pak až pro Formana. Naložit něco rozměrnějšího do auta s motorem vzadu prakticky nešlo (i když něco se dalo na střechu, něco na vozík, ale jinak ne)... Odvézt ve Š120 televizor, když zabral 3/5 zadního sedadla, to bylo něco. Mrazák jsme vezli na zahrádce...
Škodovka nabízí zatím nemastné a neslané vozy, které ničím kromě velkého kufru nevynikají. Jízdní vlastnosti za moc nestojí, rozvor a pohodlí nabídl jen Superb, Rapid je moc úzký. No a materiály jsou sice slušné, ale jen v nejvyšších verzích výbavy a u Rapidu a Citigo už to taky neplatí. Motory jsou čím dál horší, spolehlivost jde pryč a od roku 2000 není jediný opravdu spolehlivý a povedený motor, staré 1,9TDI, 1,8T Turbo a další povedené už se neprodávají a TSI a HTP je kapitola sama pro sebe. No popřejme Škodě plno úspěchů, že konečně se z parodií stanou jednou snad i auta.
Že by Škoda začala konečně dělat auta a nejen parodie na ně?