Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Africká královna se vrací v plné síle. První test Hondy Africa Twin

Představení letošní patrně nejžhavější novinky v segmentu adventure biků, česky cestovních endur, předcházelo hodně dlouhé čekání, které bylo náležitě přikrmováno napínavou kampaní. Nic naplat, jméno Africa Twin znamená živoucí legendu. Přesvědčili jsme se o tom na vlastní kůži.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M48a39r87t77i36n 51H64l95i64n83á28k 7550557799808

Jen ta cena.....

0/0
26.4.2016 7:09

A35l16e68š 75B67e83n86e64š 3546375292167

Kdo může testovat v zimě a jak vidět za deště moto v letních síťovanejch rukavicích? Nejsem rozhodně profík, ale používám dle počasí 4 druhy rukavic....

0/0
8.3.2016 8:05

K15a33r10e95l 46H47o33r24á87k 2818929723483

Nemá kardan.

0/−1
7.3.2016 21:25
Foto

J87a35k86u53b 78V96a13š58k81o 1608984102863

Tak ma to i sve vyhody

0/0
8.3.2016 0:26

K80a21r67e13l 81C19h60v83a79l 3190106385895

Afrika je nádherná, jak stará tak současná verze. Bohužel jak ojetiny tak i funglovky sráží do pole nezájmu cena :(

+1/0
7.3.2016 21:00
Foto

K35a49r74e56l 35M19a31l38ý 6436694970811

Cenou to zabili.

+1/0
7.3.2016 15:05

M61i64l80a27n 78K45r56á27l 8483438741411

Sice hezká ale stejně bych do ní zřejmě nešel za tyto peníze. ZA 350 tis. můžete mít tenerku která nabízí, motor 1200 ccm, tempomat, abs, zásuvku na 12v, kardan. Ale stejne africa twin bude v západní evropě velký trhák.

+1/0
7.3.2016 8:43

O36n81d92ř84e67j 75S67e82m70e68c46k29ý 8771726608705

No, Tenerka je mastodont na silnice a polňačky. Afra vypadá, že by mohla zvládat i off jízdu.

0/0
14.3.2016 14:32

M19a60r41t46i20n 77L72a86c32o 7493206218

"Přední blinkry stejně jako u několika dalších modelů od Hondy svítí trvale."

Model pre USA.

+2/−1
7.3.2016 8:34

J76a35n 54M32o94r20a78v91e82c 7931689382704

Opravte si překlep, který z elegantní cestovní enduro předělal na stroj ideální pro správu a údržbu silnic :)

Cituji: "Na předku se otáčí 900 milimetrů široká jednadvacítka"

Ale jinak jako jo ... dal bych si říct.

PS: pobavily i tagy: "Témata: lázně, Poradna: Rozvod" ... to je jakože predikce? Je to stejný balzám jako lázně, ale očekávejte potom návštěvu manželské poradny a možná i rozvod? :)

+1/0
7.3.2016 6:48

V10i67k78t23o50r 21K62o84š57k12a 4232950687759

Sice všichni co se zajímají o tento segment už vědí, ale chtělo by napsat její cenové rozdělení. Za 329 tis dostanete úplnou holotu bez ABS, kde nejsou ani ledkové blinkry a kryty na řidítkách, kryt motoru a ještě chybí pár drobností. Cena 349 tis je už veselejší kde všechno co chybí základnímu modelu už máte plus ABS a kontrolou trakce. To se vyplatí. No a už jen cena s automatickou převodovkou.... to už je na posouzení každého jestli se mu to vyplatí. Musí také počítat s vyšší vahou motorky.

0/0
7.3.2016 5:38

O21n83d34ř35e39j 56P14u97t81n24a 9791674611435

Měl jsem za to, že ABS se dnes už všude montuje povinně, nebo ne?

0/−1
7.3.2016 11:06

V92i83k15t18o50r 10K98o80š14k37a 4802810497269

Ne bohužel zatím to tak zdaleka neplatí...

+1/0
7.3.2016 14:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.