Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Africká královna se vrací v plné síle. První test Hondy Africa Twin

Představení letošní patrně nejžhavější novinky v segmentu adventure biků, česky cestovních endur, předcházelo hodně dlouhé čekání, které bylo náležitě přikrmováno napínavou kampaní. Nic naplat, jméno Africa Twin znamená živoucí legendu. Přesvědčili jsme se o tom na vlastní kůži.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M70a76r49t36i17n 71H64l88i28n72á57k 7670247179968

Jen ta cena.....

0/0
26.4.2016 7:09

A95l65e65š 64B20e31n64e85š 3496325802297

Kdo může testovat v zimě a jak vidět za deště moto v letních síťovanejch rukavicích? Nejsem rozhodně profík, ale používám dle počasí 4 druhy rukavic....

0/0
8.3.2016 8:05

K34a40r58e71l 75H61o51r17á94k 2858759353793

Nemá kardan.

0/−1
7.3.2016 21:25
Foto

J19a81k79u96b 98V57a72š24k44o 1448914192113

Tak ma to i sve vyhody

0/0
8.3.2016 0:26

K22a96r48e94l 30C12h75v22a91l 3220666305505

Afrika je nádherná, jak stará tak současná verze. Bohužel jak ojetiny tak i funglovky sráží do pole nezájmu cena :(

+1/0
7.3.2016 21:00
Foto

K72a37r40e71l 26M56a82l84ý 6226324170221

Cenou to zabili.

+1/0
7.3.2016 15:05

M34i86l45a36n 24K39r45á74l 8373658301141

Sice hezká ale stejně bych do ní zřejmě nešel za tyto peníze. ZA 350 tis. můžete mít tenerku která nabízí, motor 1200 ccm, tempomat, abs, zásuvku na 12v, kardan. Ale stejne africa twin bude v západní evropě velký trhák.

+1/0
7.3.2016 8:43

O28n73d83ř22e22j 87S40e17m69e67c84k56ý 8671606598785

No, Tenerka je mastodont na silnice a polňačky. Afra vypadá, že by mohla zvládat i off jízdu.

0/0
14.3.2016 14:32

M86a93r10t71i60n 58L92a86c46o 7753266848

"Přední blinkry stejně jako u několika dalších modelů od Hondy svítí trvale."

Model pre USA.

+2/−1
7.3.2016 8:34

J11a98n 46M53o63r56a59v13e67c 7521769522634

Opravte si překlep, který z elegantní cestovní enduro předělal na stroj ideální pro správu a údržbu silnic :)

Cituji: "Na předku se otáčí 900 milimetrů široká jednadvacítka"

Ale jinak jako jo ... dal bych si říct.

PS: pobavily i tagy: "Témata: lázně, Poradna: Rozvod" ... to je jakože predikce? Je to stejný balzám jako lázně, ale očekávejte potom návštěvu manželské poradny a možná i rozvod? :)

+1/0
7.3.2016 6:48

V31i65k66t35o85r 57K37o44š45k13a 4752160377269

Sice všichni co se zajímají o tento segment už vědí, ale chtělo by napsat její cenové rozdělení. Za 329 tis dostanete úplnou holotu bez ABS, kde nejsou ani ledkové blinkry a kryty na řidítkách, kryt motoru a ještě chybí pár drobností. Cena 349 tis je už veselejší kde všechno co chybí základnímu modelu už máte plus ABS a kontrolou trakce. To se vyplatí. No a už jen cena s automatickou převodovkou.... to už je na posouzení každého jestli se mu to vyplatí. Musí také počítat s vyšší vahou motorky.

0/0
7.3.2016 5:38

O81n96d66ř37e21j 87P93u63t15n21a 9351524101185

Měl jsem za to, že ABS se dnes už všude montuje povinně, nebo ne?

0/−1
7.3.2016 11:06

V81i35k32t71o43r 14K34o72š45k58a 4112400227189

Ne bohužel zatím to tak zdaleka neplatí...

+1/0
7.3.2016 14:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.