Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda Prelude je volba znalců. Předběhla dobu a marně čeká na nástupce

Značka Honda je pro mnohé stále synonymem pro sportovně laděné vozy. Ano, bývalo tomu tak ještě ve druhé polovině 90. let, třeba zásluhou v pořadí již páté generace Hondy Prelude. Na její šesté vydání bohužel čekáme dodnes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55a66n 31L85i61b93i70c30h 9232638445123

Pro japonská auta mám slabost, ty z 80.-90. let jsou stejně nejlepší. Pokud jde o spolehlivost, tak tam vede Toyota a pak Mazda, která je navíc i příjemná na jízdu a řazení, rozhodně zajímavá a Honda jakbysmet, Civic a CR-Z jsou krásná auta a MX-5 taky není k zahození. Stará Subaru Imprezza byla parádní, nová už tak nenachne, ale do nepohody neznám lepší kombík než Outback, poctivé 4x4 a i Suzuki a jeho Swift či SX4 docela ujdou a Mitsubishi - mělo suprová auta, dneska už spíše skomírá, i když pořád může překvapit a Nissan a jeho Almera a Primera, kde je jim konec, velká škoda, s Renaultem je to nuda, i když takový Juke i Note nebo Micra jsou hodně zajímavé kontroverzním designem i motoricky. Na Japonce a jejich poměrně spolehlivou techniku a poctivou nedám dopustit, sice nemají tak kvalitní interiéry, starší kusy reznou a designy jsou někdy ulítlé, ale právě ta technická vyspělost a pestrost se mi u nich líbí nejvíc. Škoda, že krize a ekologie je zatlačila do evropské nudy.

0/−1
11.11.2012 20:12

J76a13n 35K69r40p39e82c 5406973774862

at vymysli kdokoliv cokoliv u predniho nahonu, vzdycky to bude horsi nez nahon zadni v zakladni podobe o lsd nemluve.

+2/−4
9.11.2012 23:31

M20i83c64h35a53l 23S48l86e57z24á21k 5931296227391

Nemá výkon? Svezte se a nebudete chtít jinak. Předpokládám, že budete nějaký škodovkář či koncernista.

+7/−5
9.11.2012 15:12
Foto

R22a66d78i14m 19H68r44o88m78á68d61k96o 6338331480282

Nemá a tečka. To je asi jako si myslet, že zátah odspodu u TDI je na předjíždění výhoda. Ten motor není super kvůli výkonu, ale díky jeho výkonové křivce a odezvě na sešlápnutí plynu. Při porovnání s například aktuálními motory v automobilech do 500 tis. bude jistě na špici (počítám jen jízdní vlastnosti) ... což je dobré u tak starého kousku.

0/−7
9.11.2012 16:08

J89i77ř79í 20H11l95i68s26n17i73k76o85v87s64k19ý 9153561102271

No, sice má 0 - 100 km/h pouze 7,1 s. Což sice deklasuje naprostou většinu i dnešních aut, ale od sporťáku bychom asi opravdu chtěli více. 

Ale hlavní přednost Hondy Prelude je, že umí v zatáčkách využít výkon motoru daleko lépe než konkurence a tím je schopna v zatáčkách jet lépe a rychleji, než těžší auta s výkonem vyšším o 30 %. V tom je kouzlo Hond, zážitek z jízdy, který neumí daleko výkonnější vozy. Jenže u nich je výkon jen na papíře. Těžká TDI v zatáčkách Honda Prelude deklasuje.

+3/−2
9.11.2012 18:42

V25l61a93d67i27m75i93r 84K66r91a25u25s 6621198944310

o to víc černého dýmu ale TDI vypudí z útrob při výjezdu ze zatáčky a pokusu o rychlou akceleraci... :-)

+3/−2
9.11.2012 21:26
Foto

R26a48d11i37m 25H97r61o95m45á91d57k11o 6248591560492

Konečně normální odpověď. Takže co jsme se dozvěděli... výkon vhodný na "sportovní jízdu" nemá ani ta čtvrtina nejvýkonnějších motorů. Jízdní vlastnosti jsou prý super, ale kdo to posoudí, když s tady mohl jet tak maximálně jeden řidič. Ano za málo peněz hodně muziky a srovnávat E36 s Preludem, který byl v té době o třetinu levnější opravdu nejde. Jen nechápu jak tomu někdo může říkat sportovní vůz, když po rychlém projetí zatáčky nebudu mít sílu akcelerovat...to pak zkazí úplně všechno

0/0
12.11.2012 10:00
Foto

M32i15l32a66n 95T19h62o44r17n 8213114347905

Před dvěma lety jsem si ji pořídil, a je to moc fajn auto. Jsem fakt spokojenej. A myslim, že i dobře vypadá. Možná přední lampy bych dal asi jiný, tyhle vypadaj jak oči holek z Manga komiksů :)

+4/−2
9.11.2012 13:39

V58l23a76d92i42m91i65r 54K72r12a27u98s 6961328354270

vidíš, mně se třeba ty lampy fakt líběj. stejně jak ty holky z manga komiksů :-)

+1/−2
9.11.2012 21:21
Foto

M92i70l16a45n 74T91h56o86r37n 8353174857665

Však jsem je nehaněl. Jen jse si dýl zvykal. Ale je fakt, že se na mě to auto tak nějak usmívá, když k němu jdu. K němu jako autu. Jinak je to ona :)

0/−1
10.11.2012 0:46

M30g14r95. 37J14a85n 77F80i17a80l66a 9892947591136

Prelude je srdeční záležitost a dají se sehnat za super peníze

V

http://www.sportovnivozy.cz/model-11-74-honda-prelude  

R^

+4/−3
9.11.2012 12:36
Foto

R14a66d97i85m 37H27r23o49m94á88d26k65o 6658891640172

To uprostřed je přetížení? Pokud ano tak to chci 

--

http://www.sportovnivozy.cz/auta/31021/v/12-honda-prelude-20-16v.jpg

0/−3
9.11.2012 15:28

P84e79t87r 52S96v31o70b91o45d56a 1464846883496

Já si na nástup tohoto auta moc dobře pamatuju, protože přinesl obrovské designové zklamání. Předchozí model byl daleko hezčí, sportovnější, agresivnější a pak přišlo toto. Sice technicky na daleko lepší technické úrovni, ale prostě mdlý, blitký design i na tu dobu....

+6/−2
9.11.2012 10:52

V54l79a42d53i81m69i36r 30K58r49a16u63s 6111488874290

já to tedy vidím naprosto naopak. předchozí 4. generace byla tuctovější, přehlédnutější a jakoby si hrála na ostřejší sporťák, než jakým byla. zato 5. generace ve své době opravu vyčnívala (ty velký světla například) a mně se hrozně líbila. na nic si nehrála, protože Prelude není sporťák, je to "jen" naprosto skvělé sportovní kupé. nic víc, nic míň.

+3/−2
9.11.2012 11:35
Foto

R22a89d52i73m 81H19r16o16m15á81d95k15o 6498801800382

sporťák není sportovní kupé?

0/−5
9.11.2012 12:12
Foto

R60a55d43i45m 33H22r17o93m79á64d31k48o 6468431300322

i když uznávám, že tohle má ke sporťáku daleko....výkon to nemá, vypadá všedně a jediné vodítko je absence zadních dveří. Nazval bych ho pouze kupé (bez toho sportovní).

+1/−14
9.11.2012 12:14

J14i26ř43í 55H42l25i66s45n72i35k47o98v73s31k79ý 9763681762131

nemá výkon? v zatáčkách díky famóznímu řízení a zavěšení kol to nandala nejednomu "výkonnějšímu sporťáku". prostě Honda.

+4/−2
9.11.2012 14:24
Foto

R54a15d52i95m 10H82r57o92m26á87d67k69o 6718611730112

8-o Nechápu to nadšení z Víti. Motor na normální ježdění super..to jo, ale je jedno kolik mi dáte mínusů, protože výkon to nemá a mít nebude :-P

+1/−6
9.11.2012 15:22

V33l46a34d95i44m87i97r 71K96r74a18u30s 6581848534790

tak urcite se nechci nejak prit o terminologii, ale sportakem rozumim treba Ferrari (libovolny typ), Porsche 911, Nissan GTR, Hondu NSX a dalsi... Honda Prelude je nekde jinde. je to ctyrmistne kupe s pohonem vpredu (uz proto to nemuze byt sportak) se sportovnim svihem. a v te nejsilnejsi dvestekonove verzi je i celkem hodne svizne. nekomu muze vadit fakt, ze to ma "jen" dveste koni, ale na takove to domaci jezdeni mimo zavodni okruh to vzhledem k relativne male vaze naprosto staci.

+1/−3
9.11.2012 21:20

V68l39a74d26i60m29i43r 72K83r31a50u56s 6151658744470

jinak já dlouho váhal právě mezi touto Prelude v páté generaci Accord Type R. nakonec jsem spokojeně skončil u tajpára, ale po Preludách jsem čučet nepřestal. :-)

+1/−2
9.11.2012 21:28

V10l29a55d40i43m80i67r 66K17r79a98u35s 6731368444410

sakra, vynechávám slova: ...Prelude v páté generaci a nebo Accord Type R...

0/−2
9.11.2012 21:29

O43s87k11a42r 85K56o49v14a13ř61í21k 8230463505660

můj sen z mládí ;-)

+9/−2
9.11.2012 10:49

J41i98ř70í 30K38n38a23p46e87k 5713172199

Honda FOREVER  !!!!!V

+5/−2
9.11.2012 20:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.