Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žádný terén mu neodolá. Suzuki Jimny je malý, ale ryzí offroad

Je to naprostý exot, nic podobného jinde nekoupíte. Za 400 tisíc korun máte auto menší než fabie, které však projede všude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27a80r55o49s77l55a71v 33P45e89k90á41r54e85k 9725384729774

Drobek, ale to co jsme s ním projeli na Islandu bylo neskutečné - jízda v dunách sopečného popela a brodění řek. Jen ta nádrž je malá :D

+4/−3
12.11.2012 11:30

S13t51e91p84a85n 18T96o94t95h 8708329825288

Zahradka, 4 kanystry a je to... Maly auto nemuze mit velkou nadrz. Je to holt delany na trenni popojizdeni typu nimrod a ne moc na velky expedice. Ale da se prizpusobit vsechno ;-)

+4/−2
12.11.2012 13:51
Foto

M22a91r77t77i71n 15P80o82d19z75e39m66n26ý 9941585848627

Taky jsme si Jimnyho na Islandu společně s přítelkyní užívali. Auto pro radost. Úplně jsme si to auto zamilovali.R^V Párkrát jsem s ním i brodil, ale vždycky jsem to před tím raději prošel.. zzzima. Utopit auto z půjčovny bych zrovna nechtěl.  Rozměrově mě to přišlo stejné jako Niva. K Nivě jsem ho i postavil a srovnával. Technika a hlavně komfort je asi někde jinde.

+2/−2
12.11.2012 14:10
Foto

L15u83k68á98š 41N47o28v41o94t47n52ý 6826597108108

Já tedy nejsem expert, ale na obouchání do lesa (pro myslivce, lesníky atd.) bych si spíše pořídil Nivu za polovic. Pravda nebude mít tolik fičurin jako Suzuki, ale zase to opraví kdejaký strejc s kladivem ;) a dá se dobře předělat na LPG (což při spotřebě v těžkém terénu může být velká výhoda).

+2/−2
12.11.2012 11:04

J61i70ř77í 48N76e17u10m33e90i93s93t75e61r 2282685223481

"Strejc s kladivem" je mythická postava, zejména u lidí, kteří mají mlhavou představu o tom, jak věci fungují.

+9/−4
12.11.2012 11:17

K20a42r65e47l 23H28o79s53n58e45d76l 7677381101585

Niva v terénu umí opravdu hodně a je za slušnou cenu. ALE daní za nízkou cenu je vysoká poruchovost.

Jimny se na šachtě taky zkoušel, ale neobstál, protože jezdit v hlubokých kolejích po tatrovkách se s nim opravdu nedalo - to je problém i pro velké terénní Toyoty a Nissany. Ve volném terénu ale obstát může.

0/0
14.11.2012 20:48

J74i38ř14í 55N26e19u17m54e14i60s76t14e47r 2712665223351

Jenom detail, zapojování náhonu 4x4 a redukce je u novějších modelů elektronicky tlačítky 4WD, 4WDL, starší - mně sympatičtější klasika - má volbu pákou na středové konzoli.

+5/−3
12.11.2012 9:55

M34i13c71h26a44l 62Ř48e52h96á94č27e71k 8334650626

souhlasím R^, páka řazení náhonu je dobře umístěna a k charakteru vozu se hodí více... je to prostě víc praktičtější a offroadovější ;-)

+2/−2
12.11.2012 10:58

M93a44r10t32i24n 22H94r39o12m86a60s 5868456236427

Celý je super, na do lesa pro myslivce, paráda, jen je hrozně lehoučký a pneu se to blbě dohání. Takže bahýnko, mírnej kopeček a je problém.

+2/−6
12.11.2012 7:40

S81t91e32p50a42n 34T37o42t39h 8758649135298

Bahynko prave dozenou ty poradny gumy... ja pouzivam BFGkm2. Sice na jinym aute a rozdil na bahne je to brutalni.

+7/−4
12.11.2012 9:18

P24a89v82e79l 94M24i19k12u70l43a 6978233386737

Nemyslím, že by měl Jimmy problém větší než jiné terénní vozy. Máte pocit, že kdyby vážil 2,2 tuny, že by si v terénu vedl lépe? Mám Ladu Nivu, která je o 200 kg težší než Jimmy a řekl bych, že jízdní vlastnosti v terénu budou hodně podobné (i když nemám ESP, 4x airbag, klimatizaci...). Rozhodně mám radši lehčí offroady než namachrovaná těžká SUVčka. Jimmy je dobrý vůz!

+14/−1
12.11.2012 9:23

S69t38e82p74a12n 38T63o22t34h 8488829325388

taky si myslim. Oni vsechny tyhlety lehky auta maji neco do sebe. Do bahna se pak proste hodi jen slaby gumy (Def, Aro, Gaz) vsichni je tak pouzivaji. Uzka guma lehce prorizne bahno na pevnou zem, to je jasny. Nebo pak siroka s dobrym odbahnovanim.

+3/−2
12.11.2012 13:53

P66e12t69r 55T58y19č75k24a 6215142809912

Do bahna je snad nižší váha výhoda ne?

+12/−2
12.11.2012 10:09
Foto

T31o13m40á20š 58P34a37v13l59í66k 1138566102625

no nie je to pravidlo ... toto auto poznám veľmi dobre ... na ceste sa s tým musí jazdiť opatrne a v zime niekedy ani 4x4 nepomáha a to preto že to ma lahký zadok a auto sa tak lahko dostane do šmyku

+1/0
13.11.2012 18:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.