Diskuze

Žádný terén mu neodolá. Suzuki Jimny je malý, ale ryzí offroad

Je to naprostý exot, nic podobného jinde nekoupíte. Za 400 tisíc korun máte auto menší než fabie, které však projede všude.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Drobek, ale to co jsme s ním projeli na Islandu bylo neskutečné - jízda v dunách sopečného popela a brodění řek. Jen ta nádrž je malá :D

4 3
možnosti

Zahradka, 4 kanystry a je to... Maly auto nemuze mit velkou nadrz. Je to holt delany na trenni popojizdeni typu nimrod a ne moc na velky expedice. Ale da se prizpusobit vsechno ;-)

4 2
možnosti
Foto

Já tedy nejsem expert, ale na obouchání do lesa (pro myslivce, lesníky atd.) bych si spíše pořídil Nivu za polovic. Pravda nebude mít tolik fičurin jako Suzuki, ale zase to opraví kdejaký strejc s kladivem ;) a dá se dobře předělat na LPG (což při spotřebě v těžkém terénu může být velká výhoda).

2 2
možnosti

"Strejc s kladivem" je mythická postava, zejména u lidí, kteří mají mlhavou představu o tom, jak věci fungují.

9 4
možnosti

Jenom detail, zapojování náhonu 4x4 a redukce je u novějších modelů elektronicky tlačítky 4WD, 4WDL, starší - mně sympatičtější klasika - má volbu pákou na středové konzoli.

5 3
možnosti

souhlasím R^, páka řazení náhonu je dobře umístěna a k charakteru vozu se hodí více... je to prostě víc praktičtější a offroadovější ;-)

2 2
možnosti

Celý je super, na do lesa pro myslivce, paráda, jen je hrozně lehoučký a pneu se to blbě dohání. Takže bahýnko, mírnej kopeček a je problém.

2 6
možnosti

Bahynko prave dozenou ty poradny gumy... ja pouzivam BFGkm2. Sice na jinym aute a rozdil na bahne je to brutalni.

7 4
možnosti