Diskuze

Osmiválec pro corvettu: moderní motorařina pro starý dobrý Small Block

Současná doba příliš nepřeje velkoobjemovým atmosférickým motorům, a to dokonce ani v nejvyšších sférách nabídek automobilek. Naštěstí však existují výjimky. Jednou z nich bude obří osmiválec v novém Chevroletu Corvette.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Pěkný motor, jen mi není jasné, proč ho autor nazývá mastodontem, když to je a vždycky byl nejmenší motor na světě v daném objemu?

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MD

Tak nějak takto, by měl vypadat motor.R^

0 0
možnosti
Foto

mám rád atmosférické motory, na nějakou zelenou vlnu kašlu. Jen jediné co mě u amerik dostává je to, že jsou to pořád OHV 16V Vždyť by DOHC mohli dosahovat lepších výsledků, nebo se pletu?

0 0
možnosti
PZ

obecne se domnivam ze neni duvod, casovani dokazou resit i tak... nikdy to nebyly vysokootackove motory aby vadily setrvacnosti ohv..

2 0
možnosti
PZ

konecne neco o motorech jako... na v8 atmosfery nedam dopustit... mam jednu starsi 6.1 hemi a musim rict ze to jede ma to zvuk a dokonce na dane kw je to docela usporne

2 0
možnosti
DP

D94u42š70a55n 88P25e22š41e41k

20. 11. 2012 12:22

Můžu jen souhlasit, mám klasický motor 5.0 V8 od Chevroletu, sametový chod, z výfuku nádherné bublání a moc hezky to jede. A spotřeba je taky na tak velké a těžké auto slušná - 5,7 metrů dlohý a 2 tuny těžký Full-size z roku 1980 s 3 st. automatem mi bere podle stylu jízdy jen 13 - 15 l.

1 0
možnosti