Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Francouzi vymysleli ideální městské auto: elektromobil za 600 000

Malá francouzská společnost Courb si myslí, že přišla na to, jak vyřešit současné potíže městské automobilové dopravy. Její malý elektromobil C-ZEN pro dva pasažéry poskytuje veškerý komfort běžných vozů a přitom neznečišťuje životní prostředí. Vysoká je však jeho cena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J60a11r77o30s88l82a26v 61Z87a62h64r75a69d84n90í65č67e22k 7985530704451

Děsná cena, předražené jako prase, s tím jděte někam. !!

0/0
25.12.2012 14:07

J76a93r49o89m30í26r 96K51r86á42l 4690389324549

Mám dát přes půl milionu za něco, s čím najedu ročně cca 2000 km ?  To už je skoro levnější taxík !

0/0
15.11.2012 7:42

P34e66t90r 83Z69d84e77n35ě78k 2444389214

A nepřestanou a nepřestanou, i když je jasné, že ZATÍM je to slepá ulička - z mnoha důvodů. Kdo do toho cpe prachy ?

+1/0
14.11.2012 18:16
Foto

M38a22r57t34i95n 66G40r25o34c83h79o97l 7626988646461

Ideální městské auto je jen taxi ... pořizovací cena vlastního auta, údržba, PHM, abstinence ... to vše kvůli ježdění po městě je zbytečnost ... jeden telefon, 200 za 5 km a šmytec :-)

0/−3
14.11.2012 15:26

P74a31v16e40l 61M45i40k11u30l25a 6828843666507

Tak to je lepší Babetta, pořizovací cena 2000,- Kč, jedno šlápnutí, 3,50 za 5 km a šmitec. Dobře 5Kč za 5km s údržbou. A ješte ušetříte za chlast. ;-)

+2/0
14.11.2012 16:08

P24a15v60e18l 86M83i92k61u46l12a 6978173306497

Myslím, že zůstanu u Trabanta. Váha stejná, výkon vyšší, krouťák nižší, kufr větší, při ročním nájezdu 10.000 km mám náklady na 1 km 2,60 Kč. Netahám za sebou kabely a mám doma něco pěkného zeleného. :-)

+3/−1
14.11.2012 12:36

H85o91n31z69a 30K41u60k57a 2385978596920

az 120 km = v zime tak 50 . + Kdyz je to do mesta tak stejne nema 90% lidi moznost to nabijet kazdy den v garazi .. Rv

0/0
14.11.2012 12:24

P80a56v13e79l 82M55i57k82u68l74a 6468543216797

To je taky pravda, záleží na použití topení. Kolik sežerou akumulačky v takovém vozítku?

0/0
14.11.2012 12:46

P52e22t84r 13Z42d54e24n90ě24k 2384939234

to raději mhd nebo pěšky8-o

+1/−2
14.11.2012 10:01
Foto

M63i35c89h66a76l 62K58l93e13m46e57n65t 1283515581475

Cena 300 000,- a jdu do toho. Na cestu z práce do práce, na nákup, ideální. Za tu cenu za km.

+4/−1
14.11.2012 10:00

J80a21r55o75m58í50r 87K47r71á34l 4640149774899

Cena za km je o dost vyšší, než u Fabie. ;-D

0/0
15.11.2012 7:44

D41a74n85i69e90l 31T92s11c97h82e95r26n76a15y 2645282849892

Obslehnutej Velorex, a baterky, takze Frantici objevili 60let starou vec ;-D Takze jedinej pokrok je LiIon baterka

+4/−3
14.11.2012 9:45

J95a76n 19F12r81o27l63í23k 6466520945514

Mě to připomíná spíše Citroen 2CV (tzv. ošklivé káčátko). Jen plachtovinu a vlnitý plech nahradili plastem. Ovšem to 2 CV s malým a nenáročným motorem skutečně jelo, topilo ...a stálo pár franků;-)

+3/−1
14.11.2012 14:03

D96a53v26i22d 14M81r78a58z60e36k 5543787234717

Nabijeni delsi nez 4 hodiny? A kde se to pak ma nabijet, zejmena kdyz je to urcena do mesta? Stat u pumpy 4 hodky je nemysl a ze by si nekdo tahal z panelaku prodluzovacku nekam na parkoviste...;-D.

+2/−4
14.11.2012 8:02

M79a41r73t82i82n 52K49r74a18t10o80c38h92v68i15l 6765845506169

Navrch huj, uvnitř fuj. Proč mám stále ten pocit, že je lepší se francouzským vozům vyhnout? To i u toho 4 roky starého Smartu ForTwo připustili designéra do interiéru.

+2/−2
14.11.2012 7:58

D55a85n51i10e63l 10R81o48z36s39n68y32o 5390889195468

600.000 a pristrojovku to ma reseno zamaskovanym PDA (viz nesymetricke okraje) ? wtf :)

0/−2
14.11.2012 7:35
Foto

V32o49j63t69ě51c12h 32V45o26p41a74ř88i20l 2524826516140

Ta přístrojovka je fakt příšerná. Zdražení o pár set eur za něco lepšího by bylo rozhodně ku prospěchu (vzhledem k aktuální ceně "vozu" [vozítka]).

0/−1
14.11.2012 10:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.