Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Smrt při nehodě vyjde stát na 17 milionů Kč, spočítali experti

Dopravní nehody stojí ekonomiku v Česku víc než 50 miliard korun ročně. "Náklady na jednu smrtelnou nehodu včetně sociálních výdajů a ztráty na produkci člověka dosahují 17,6 milionu," řekl Roman Budský z oddělení BESIP ministerstva dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M93i77c85h69a32l 20Z88e43t34e10k 3428742520197

Tržil zapomněl zmínit obligátní hlášku, že za nehody může nepřiměřeně vysoká rychlost:-P

0/0
21.11.2012 12:30

L16a74d23i55s81l39a18v 14H95a90š80k13a 2311419667860

"Například v případě jednoho usmrceného člověka převyšují 16,5 milionu korun,"

zapomněli zmínit,že když jde o důchodce,tak jde o částku,kterou stát ušetří na lécích a důchodech a zdravotní péči. divím se,že stát už dávno nedává důchodcům šrotovné na auta nad 200 kw.

sou to hovada,všechno přepočítat na peníze...

+2/0
18.11.2012 23:08

P17e58t89r 12N62e47s93v65a61d28b62a 2794205526619

A proto je pro stát horší prohřešek daňový únik než zabití, vražda.

0/0
17.11.2012 20:00

P92e37t86r 70H79o83r79á62k 1359423729464

Úplný blábol. Zcela jistě tam započítávají jenom to, co se jim hodí. Jistě tam nemají  například ušetřené náklady na zdravotní péči mrtvého, kterou nebude čerpat a nebo důchod, který taky čerpat nebude. Například u důchodce bych řekl, že stát může jakoby vydělat až několik milonů.

+6/−1
17.11.2012 10:32

V29l81a25d60i98m40í70r 61F48i19b90i90g52e94r 5134131301454

Jestli chtějí snížit nehodovost, tak by se mohli začít starat víc o silnice, třeba je alespoň jednou za rok vyčistit aby tam nebyl štěrk po kterém dostávají auta a motocykly smyk, namalovat vodorovné značení hlavně na křižovatkách, udělat revizi svislého značení a vysekat ho z křoví kde je na mnoha místech zarostlé a na křižovatkách vysekat křoví a odstranit všechno co brání ve výhledu.

+4/0
16.11.2012 18:20

S79t26a35n20i95s33l67a15v 33R24o69s39e17c86k12ý 9485629931989

Dá se takto vyčíslit i škoda způsobená vraždou?

0/0
16.11.2012 17:02

L79u53k87á28š 98N66o89v34á66k 3347109679

Zajímavé, cena života vyčíslena...:-/

+2/0
16.11.2012 15:08

J54a51n 38V19o14t40o94č67k54a 8302900538

to se nám ty stromy u silnic vyplatí!

+1/−5
16.11.2012 14:03

M68a23r84t25i91n 21S97e16d83o13n62a 2555556596109

Primarne vidim problem v praci dopravni policie, ktera rezignovala na svoji praci. 20-30% lidi nedava znameni o smeru jizdy, velke procento lidi telefonuje za jizdy a rychla agresivni jizda ve meste je tolerovana. Tak to na silnicich i tak vypada.

+10/−1
16.11.2012 13:42

D20a38v78i26d 76R24a19i39n 1444497413804

Přesně! a našlo by se toho daleko víc! Třeba parkování u přechodů a v křižovatkách, kde někoho sundám, protože tam prostě nevidím... kde jsou měšťáci? Napomínají pejskaře kvůli hovínkům či co?

+5/−2
16.11.2012 13:45

J57i19r35k85a 93H38o95n17c11ů 2594154301138

Ne, už zase číhají v křoví s radarem.

+3/0
16.11.2012 14:42

V78l53a17d53i41m10í40r 87F63i79b57i25g85e50r 5214861651754

Taky je dost šetřílků co si pořídili denní LED osvětlení a jezdí s ním i ráno za tmy. Největším problémem je že nesvítí zadní světla dnes ráno jsem to zrovna viděl.

+3/0
16.11.2012 18:23

D89a16n 26K69r20á75l 6127131499341

Primární problém je v hlavách řidičů! Dál se můžeme bavit o tom, proč paňár v 18 letech ještě s mokrým řidičákem má 100 koňový auto a kdo mu ho asi pořidil. Nebo proč nejzranitelnější účastníci silničního provozu - motorkáři - neustále nerespektují providlo o nejvyšší povolené rychlosti kdekoliv. Přičin dopravních nehod je mnoho, ale práce dopravní policie příčinou není nikdy !!!

0/−4
17.11.2012 0:26

J55a31n 65V30o34t83o75č83k31a 8752630918

no 100 konovy auto = 75 kW to teda fakt nadupany zihadlo!

to ma dneska kazdej downsizovanej 1.2 l motor.

holt uz nezijeme v dobach kdy prvni auto byla Skoda 120.

+3/−1
17.11.2012 13:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.