- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To vyklápění SPZ není vůbec špatné, asi něco takového zařídím na svém voze, pěkně to bude mít ovládání na servo z kabiny vozu, a pak se nebudu muset loudat u Kačerova, na Strakonické a podobných radary nesmyslně hlídaných místech.
Kardinál pronásledovaný režimem měl stejné auto jako prezident. Neuvěřitelné.
Soudruh Husák žádnou kapitalistickou Toyotu neměl, co by tomu řekli sooudruzi ze SSSR. Socialistický prezident, používal jen socialistické výrobky a nepropagoval ten odporný kapitalismus....
Diskrétně bylo z historie koncernu vynecháno, že největšího rozvoje doznal válečnou výrobou. Tím také získal zkušenosti zejména s terénními vozidly.
koukám, že se dost naklání v zatáčkách. Tak nevím jestli byla auta dříve o tolik měkčí nebo mají moderní auta vyřešené naklánění v zatáčkách tak, aby se nemusela dělat s tvrdým pérováním?
Š1000 rozhodně s T-Coronou srovnávat nešla ...Jak koncepcí, dynamikou, úrovní jízdních vlastností.
Srovnatelný typ byl F124, tedy v té době zde známý v licenční podobě zn. Žiguli..
"Za dvoumetrovým čahounem..." Nemělo tam být Čehounem? Asi ne.
Já jsem si vždycky myslel, že Toyota se jmenuje podle zakladatele - Toyoda, který prý sebekriticky uznal, že toyota zní líp, tak to pozměnil. Tak jsem to někde četl. Nevíte někdo kde je pravda?
Však jo, uznal to proto, že v japonských znacích se slovo Toyota zapisuje 8mi znakama a to je v Japonsku šťastné číslo. Toyoda se zapisuje jinak, ale nevím jak.
PS: Doufám, že jsem to nepomotal .
Pěkné auto. V jeho éře se u nás vyráběla Škoda 1000 a subjektivně mi přijde, že ta auta šla ještě srovnávat. Ale když si vezmu rok 85, kdy jsme tu dělali Š 120 a Toyota v té době produkovala Carinu (vypadala takhle http://en.wikipedia.org/wiki/File:Toyota_carina_st162.jpg), tak nám díky socialistickému vývoji už notně ujížděl vlak.