Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ford B-MAX je geniální mamataxi

B-MAX je skvělý, šikovnější auto na rozvoz dětí do školy a nákupy najdete těžko. Jedno z nejpraktičtějších malých MPV má ale velkou chybu, špatně se do něj vejde kočárek. Spíše ho tak ocení senioři, jimž se díky obří díře místo dveří bude dobře nastupovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43a40n 45J42e21l81í98n85e89k 8543375652866

Ford má horší interiéry, než kdejaká čína.

0/0
27.11.2012 22:48

P67e61t79r 19T32y26č67k10a 6785252399122

Já bych to s roomsterem moc nesrovnával. A kočárek jsme vozili v mnohem menších autech.

+1/0
23.11.2012 13:21

L98u64d93v94í75k 64G43a78j77d21o81š58í55k 2455763694622

Tohle řešení má smysl pouze u většího auta. U takto malého je daleko smysluplnější řešení třeba Merivy s otvíráním zadních dveří na opačnou stranu. Výhody jsou stejné a je to konstrukčně daleko levnější.

Jinak bych měl i s tou bezpečnostní trochu problém. Jedna věc je crach test a druhá, že při sebemenší deformaci dveře nejspíš nepůjdou otevřít.

0/−1
23.11.2012 12:00

J52i44ř77í 74N88e60u86m40e85i78s59t19e49r 2642245163401

Čili, když s Merivou budu parkovat kolmo v řadě, na kdejakém přecpaném parkovišti, budu mít stejně dobrý přístup, jako u odsouvaček?

+1/−1
23.11.2012 15:58

R22o27b14i90n 24Ž89i93ž86k19a 2558794306636

Nechci ti do toho kecat, na PARKOVIŠTÍCH se většinou stojí kolmo a tam oceníš spíš ty zadní dveře.:-)

+1/0
23.11.2012 18:54

L85u49d97v47í35k 80G60a36j19d14o17š63í88k 2855833684372

No stačí se podívat, jak ůzký je otvor po odsunutých zadních dveřích, když jsou přední zavřené. To myslíte že je výhoda? Musíte otevřete i ty přední, aby to bylo výhodnější. Mimochodem přední dveře jsou širší než obvykle pětidveřová auta mají, čili nastupování na přední sedadla právě ve vaší modelové situaci bude daleko horší - stejně jako u dvoudveřáků. Nastupování dozadu bude stejné, jen při tom musíte otevřít dvoje dveře místo jedněch. Nehledě na to, jak se se šoupačkama blbě manipuluje. Viz zavírání a otevírání u auta stojícího v kopci (zmíněno i v článku).

Výhoda šoupaček se projeví až u větších aut, kde je vstupní otvor dostatečně velký a modely často nabízí i motorová ovládání dveří. Jenže ani jedno u B-Maxu není.

0/0
25.11.2012 17:33

D56a66d52a24k 33P58e64t70r 7381530834878

Mimo absenci středového sloupku, nic moc. Nevýrazný, všední.

+2/−1
23.11.2012 11:10

M79a14r16e20k 32F91l20e21k11a38č 2420544132123

No jo,ale furt je to FORD

+2/−5
23.11.2012 11:08

M23i96r36o34s14l20a27v 80D97i22o76p48a61n 2896429768962

Myslím že by to bylo ideální auto pro vozíčkáře. Sám by dal složený vozík za sebe. Ale to by musely být zadní dveře zavírány elektricky. Což asi nejsou.:-/

+1/0
23.11.2012 10:12
Foto

P37e76t47r 39K98u10č53e66r92a 4720569352281

Geniální mamataxi, do kterého nenacpete kočárek ;-D;-D;-D;-D

To je asi vtip dne.

+8/0
23.11.2012 10:09
Foto

P97e20t31r 45K67u43č13e49r73a 4700979162931

Když jsem viděl reklamu, tak jsem si řekl, jo, tak b-max bude "levný a velký", tak jsem ho bral jako auto, o kterém bych uvažoval. Ovšem než jsem se podíval na rozměry a ceny.... ;-D

Jako sorry, ale b-max je fakt pro rodinu totálně k ničemu. Nechápu, jak může firma prezentovat takový malý nepraktický šmejd jako rodinné auto?! Rv 

Moji babce nejvíc záleží na tom, jak se do auta nastupuje. Takže s těmi penzisty to vystihli skvěle.

A cena?! Na konfigurátoru naklikáte nejlevnější motor a nejnižší výbavu Ambiente s klimou a rádiem za 368.000 Kč. Kam to klesne se slevou? Dneska seženete za tyhle prachy řadu mnohem praktičtějších aut, a to i když mají b-sloupek.

+8/0
23.11.2012 10:07

J42i82ř40í 29N77e34u41m15e76i65s71t24e95r 2822665213461

Já tam vidím o stupeň vyšší Trend s klimou za 319.

0/0
23.11.2012 16:01

S69t54a79n86d78a 37C40h53v74o42s92t 1862138

Ta "kaplička" je teda fakt neskutečně nepřehledná. Fordy neznám, asi je to o zvyku, ale ty ovládací prvky abych hledal lupou :-|

+2/0
23.11.2012 9:33

S76t40a92n15i20s82l62a52v 78M11a85r28e30š 7542584314709

Jak ze Strar Treku ;-D

0/0
23.11.2012 15:59

J60a46r38o36s10l52a35v 16S62z54p98a75k 6132913478270

hned v prvním odstavci je zmatek a protiřeč, dobrý na rozvoz dětí ,,,kočárek do něj nedáte ,,, hlavně senioři budou nadšeni , hlavně nic podobného nenajdete ,,,to teda ne ;-D;-)

+2/−3
23.11.2012 7:29
Foto

P73e87t41r 30P89r71o82c58h92á90z53k92a 3682586822814

Připočtu li k základu výbavu která je dneska standartem tak za ty peníze je lepší jít do lechce ojetého vozu s vyššími užitnými parametry.Jinak by mě docela zajímalo jak tohle auto dopadne při bočním nárazu do stromu (omotání) zvláště bude li mít ještě prosklený strop.Podle toho co na silnicích vidím je to docela častý typ nehody a v krasch testech se moc neposuzuje.Jinak hezká,ale moc drahá kára.

+2/−3
23.11.2012 6:15

T32o14m81á56š 58Ž75i76t86n66ý 6981570381621

Prošlo to NCAP a souřástí testu je i tzv. POLE test - namotání na sloup. Takže to asi nebude taková tragedie. Ale rána z boku o strom je hrozná v jakémkoliv voze...

+4/−1
23.11.2012 8:32

J76a74n 19R48i10e56g66e26l 1104796875622

dopadne uplne stejne blbe jako vetsina aut, jsou proste delane na naraz zepredu, z boku to vetsinou dopadne spatne ve vyssich rychlostech urcite.

+2/−1
23.11.2012 8:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.