Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konec tajností. Novou Škodu Octavia načapali v Chile i jako kombi

Fotky novinky, na kterou škodováci netrpělivě čekají, jsou venku. Při natáčení pro propagační účely vyfotili zvědavci octavii liftback i kombi v Santiagu de Chile.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L79i78b14a 53R13u44s42n58á56k 2770544325191

Místo fundovaných příspěvků říkám - je to pěkný, s decentní elegancí a protože mám příští rok rozpočtovaný nový služební auto, tak se na něj těším :-)

+2/0
21.11.2012 18:55

M62a31r11t92i73n 14P77e54ř14i25n50a 5851110883237

Je fakt, že tím prodloužením rozvoru odstranila škodovka dosti značnou slabinu, kterou byl prostor pro cestující vzadu. Ještě udělat trošku pohodlnější sedadla a bude to OK.

Nicméně zůstávám věrný Mondeu......:-)Pohodlí je pohodlí....

0/0
21.11.2012 13:14

M28a56r34e64k 10H23r74u38b53y 6837122381298

Mondeo je ale navzdory tvrzeni Skodafans jina trida ;-)

+2/0
21.11.2012 13:14

A52n29d15r17e82j 16S45o80c26h43a74r 9631622665125

A proč srovnáváš auto střední třídy (Mondeo) s autem nižší střední třídy (Oktávka)?

0/0
26.11.2012 10:26

Z83d15e45n49ě87k 82F83l79i98n74t90a 9262983821104

Všichni tady držkujete, jak jsou škodovky drahý. Tak proč jich tady jezdí nejvíc? Chcete mi tvrdit, že jsme všichni takový boháči? A nebo jsme takový střelený nacionalisti, že si radši koupíme škodovku a zadlužíme se na dlouhá léta, než koupit něco lepšího a levnějšího ze zahraničí? Prostě ta cena je nastavená OK. Rozhoduje trh a ne pár závistivých jedinců, co si škodovku nemůžou dopřát a tak na ní kydaj špínu.

+3/0
21.11.2012 12:51

L92a25d42i82s31l33a26v 25T35r96i73s15k67a 4225867330

No, vím, že tu nebudu moc populární, ale stejně napíšu svůj názor. Přiznám se bez mučení, že podle těchto fotografií vůbec nepoznám, jestli je to Octavia nové nebo předešlé generace nebo dokonce Rapid. Bez toho, aby ta auta stála vedle sebe nevidím kromě předních světel a spoileru žádný rozdíl. A to i ten, co vidím, je poměrně malý. Je pravda, že Škoda vsadila na konzervativní vkus a na loajalitu zákazníků a celkme jim to vychází, nicméně to vede k tomu, že nevidíme od Yetiho žádnou výraznou designérskou novinku. Je to dobře nebo špatně? Odpověď není jednoznačná. Záleží na zákaznickém segmentu, na který Škoda cílí.

Někdo tu napsal, že za 500 tisíc je to jasná volba. Hmm, nevím. Pro mne to jasná volba nebyla. Škoda je poměrně drahé auto vůči konkurenci, takže jsme vybrali model vyšší třídy než Octavia i s vyšší výbavou a koupili ho za 530 tisíc.

+2/−1
21.11.2012 9:33

J84i33ř30í 70E24r93b59e64n 1163474256887

V tom případě to designéři udělali správně. Pokud nevidíš výraznější rozdíl mezi vozy stejného jména, je to účel. Octavie I, II i III se mají podobat. A auta jedné značky si mají být také podobná.

Já taky na první pohled nepoznám, jaká řada BMW nebo Renaultu je to auto na parkovišti. Ale dyž tam jsou tři, i když dál od sebe, už rozdíl poznám...

0/0
7.12.2012 20:38

P26e65t91r 71H91o57r37á72k 1969933219574

Za půl milionu je to jasná volba. Za takovou cenu se nic podobně velkého v takové kvalitě a designu nedá koupit.

+2/−7
20.11.2012 20:51

M66a88r19e52k 24H77r25u66b22y 6507162911788

Muzete mit pravdu, pokud u nove Octy udelala Skoda pritrz bezhlavemu katovani kostu a razantne zvysila kvalitu konstrukce. Ja bohuzel takovehle informace k dispozici nemam, takze mi nezbyva nez vam zavidet tu jistotu ;-)

+1/0
21.11.2012 13:14

P21e84t97r 64V76e76s82e17l37ý 2979698143116

Jedno ale nemůžete popřít. Koho by před 25 lety napadlo, že automobilový svět bude zajímat nějaká Škoda...

+13/−2
20.11.2012 20:38
Foto

K20a84r24e36l 89H22r72u14š34k84a 2161491388327

Jo, tak bez těch polepů je to mnohem lepší V

+3/−2
20.11.2012 20:30

K57a76t74e59r10i92n79a 71M38a17t29t27h37e49w39s 3894494485231

Priznam se, ze bych nepoznala novou od stare, ani kdyby mne  v tom nechali projet. A na ulici bych si ji mozna vsimla jen proto, ze neziju v cechach, ale stejne bych netusila, ze je to horka novinka. Me uz dneska prijou vsechny auta uplne stejny.

+6/−11
20.11.2012 17:59

O63t14a81k96a24r 25V79y16č17í60t23a57l 3374483603588

unika mi, proc ten clanek tedy otevirate?

+4/−8
20.11.2012 19:27

K60a32t19e14r18i42n48a 55M16a17t72t83h32e74w43s 3454674365731

Mozna proto, ze se chci podivat, jestli nekdo treba konecne nenavrhnul neco noveho a zajimavoho. Nenavrhnul.

+3/−4
20.11.2012 19:50

A27n75d78r60e44j 30S86o72c21h25a58r 9901782755895

Tak to tedy musíš mít velmi nepříjemné problémy s viděním. To je mi líto.

+3/0
21.11.2012 8:43

L77a67d39i43s14l31a65v 36H90a16š51k94a 2821419267770

kia, hyuday,renault a podobný atrapy můžou jen tiše závidět elegantnost a použité materiály koncernu. a také spolehlivost a obrovskou dostupnost ND-jak plechů z kradených aut na vrakovištích tak v servisech. a taky zkušenosti mechaniků-přijedete do servisu s koncernem a dobrý mechanik hned ví,odkud vítr vane,sáhne do regálu pro díl a je to...narozdíl od těch ostatních hajter

na japonce to ale samozřejmě nemá, ale vzhledem k tomu co jsem psal předtím,je to pořád slušná volba

+13/−7
20.11.2012 17:52

J88i10n73d42ř82i81c71h 74B83r30á68z36a 3392560256936

až na tu drobnost, že chromová linka čumáku celkem jasne kopíruje nový Ceed a i když jsem měl škodovky postupně tři a vyhovovaly mi, tak tvrdit, že Hyundai se na ně nehrabe znamená, že vůbec netušíte, jak dneska automobilový průmysl vypadá a vycházíte z teorií před deseti lety. Hyundai je teď naopak na špičce a i koncerny jako VW si od nich berou inspiraci.

+2/−2
20.11.2012 23:50

T18o41m95á75š 15H34a31f51e61n48r86i54c91h34t13e40r 9945479698908

To je skoro jako objevit AmerikuR^

+2/−6
20.11.2012 17:03

M14i43l17a95n 94M64o59k83r61o38š 8956438905572

za ty prachy budou lepší auta[>-]

+7/−13
20.11.2012 16:55

P86e50t45r 49N72e64s77v31a80d43b93a 2274815586279

Za jaké prachy8-o? Už znáte oficiální ceny? Sem snima!!

+3/−3
20.11.2012 21:07

M38i41r91o86s34l89a73v 34D98i79o49p74a47n 2896329528532

To di pište že budou vysoké. Tedy pokud budu chtít slušnou výbavu.;-)

0/0
21.11.2012 9:44

M62i43r47o62s94l54a74v 14D22i81o62p72a12n 2776819108662

si;-D

0/0
21.11.2012 9:45

P33e96t14r 56N66e67s22v25a45d68b32a 2894395416579

V případě že budeš chtít něco navíc nevidím problém v tom aby sis to zaplatil.;-)

+1/0
21.11.2012 19:56
Foto

P90a50v63e47l 20M63a42c85h27a81l21a 1184210617964

někde je to standart, někde výbava navíc

0/0
24.11.2012 23:39

P66e73t80r 65N35e48s95v95a75d35b46a 2584855516249

Pak se nabízí otázka jestli kupuješ auto nebo výbavu?

0/0
25.11.2012 16:41
Foto

M81i49r14o80s61l24a43v 89S12t89e21i85n73e54r 6588104633485

S limosínou se jenom ztrácí čas a peníze. Nejvíc se bude prodávat kombíčko, s CR- motorem 1,6 nebo 2,0. Časy, kdy každá rodina měla několik aut zvolna mizí. Zůstane jedno auto s mnohostranným využitím. Škoda vítězí spolehlivostí a kvalitou- má velmi přesné štěrbiny mezi panely i čalouněním, nic v ní neklepe a neupadává samo. Nové (od 2008) zavedené CR motory jsou i méně hlučné a sníží i spotřebu. Škoda je auto pro normální lidi, kteří chtějí šetřit a nepotřebují dělat hogo fogo.EUV

+15/−8
20.11.2012 16:48
Foto

M66i64r26o58s74l32a52v 53S66t70e83i27n83e10r 6748674383675

Ještě malá poznámka- Škoda trochu odkoukala u Volva. Rozumná konzervativní politika nese ovoce. Všechny ty barokní zrůdy jako Hyundai brzo zaniknou.V

+13/−12
20.11.2012 16:51

M16i79c44h86a32l 82H78o75r24a61k 2324515267342

Skoda, ze je pro lidi, kteri chteji setrit ?;-D To by, ale nesmela byt tak predrazena, pak bych s Vami mozna i souhlasil.;-) Za nizsi cenu se da koupit auto srovnatelne kvality a Hyundai na mysli rozhodne nemam.

+5/−3
20.11.2012 17:54

J82o20s28e85f 97Č33e73r81v38e18n57i71c15k84ý 9169204211163

Takže máte na mysli CO?

+1/−4
20.11.2012 19:16

J26o90s93e82f 13B79r42a42n78d98l 9189905305254

Škodovka je poslední dobou spíš střep. Nafouklá krabice na malém podvozku, materiály katastrofa a škoda mluvit, bezpečnost doslova o několik urovní pozadu a spolehlivost ted už spíš podprůměrná. Obrovské problémy s motorama, kde jsou fatální zavady při 100.000km . U benzínů přeskakující rozvody a poddimenzované hlavy u dieselů jsou poslední dobou doslova děs... A to za hříšný peníz.

+8/−7
20.11.2012 19:25

A54n58d43r73e80j 87S69o14c92h34a51r 9361382595775

To jsem nevěděl, že Škodovka si pro sebe sama vyrábí TSI a TDI motory...

0/0
21.11.2012 8:44

M93i68r13o50s26l34a35v 40D10i16o48p53a65n 2536739738472

Je jedno kdo to vyrábí, ale cpou tam tyto paskvily.;-)

0/−1
21.11.2012 9:32

A86n42d27r55e50j 42S39o32c46h22a96r 9691402755505

Josefu Brandlovi, na jehož příspěvek jsem reagoval, to jedno není.

+1/0
21.11.2012 10:01

J81i63ř84í 39E15r49b14e89n 1283284436667

Kolik hvězdiček než dosavadní plný počet by musely škodovky v NCAP získat, aby to milostpán uznal? A co že tytéž motory mu ve VW, audinách a seatech nevadí?

0/0
7.12.2012 20:42

D42a43n13i59e29l 59T14o48m95e41k 8319535368736

Docela pěkný auto - na to, že Škoda není značka, která se má v rozdělení koncernových rolí prodávat krásou, spíš naopak.

+5/−3
20.11.2012 16:37

M27a79r22e38k 70F68l39e96k71a11č 2680444682963

To je fakt, škodvku 120, žugulika a trabanta člověk rozeznal i za tmy a po zvuku

+5/−4
20.11.2012 16:22

M82a51r98e37k 16F74l95e87k42a61č 2770194362363

patří níže

+1/−4
20.11.2012 16:23

J54a49n 41P41r13o41c32h34a77z89k56a 1747365449717

Jsem jen řidič amatér, který za 50 let odjezdil na všech možných typech vozů čtyř kontinetů cca 2 milióny km. Posledních 25 let již sice žiji mimo ČR, ale podle fotografií se mi karosářský rozdíl mezi "novým" a "starým typem Octavie zdá nepatrný, jako když si kupuji nový ročník své značky a typu auta. Nechápu, proč s tím Škoda dělala takové tajnosti a už vůbec ne, proč ho testovali až v Chile. Ona to testování Škoda-auto přirazí k ceně, že?

+10/−8
20.11.2012 16:00

A12n90d84r90e17j 65S53o42c93h46a60r 9761382465595

Uf, to je zase komentář ;-D.

V celkových nákladech na vývoj a zavedení do výroby je výlet do Chile skutečnou kapkou v moři, která rozpuštěná do plánované délky výroby auta a prodaných kusů zvedne celkovou cenu tak o 6 Kč...

+10/−8
20.11.2012 16:24

P59e61t42r 13T52y31č68k36a 6405372739572

Navíc to auto tam můžou využít k dalšímu marketingu.

+7/−3
20.11.2012 16:34

J72i18ř79í 41E48r61b25e40n 1703924276287

Možná proto, že ho chtějí prodávat i v Jižní Americe? A ve třítisícových výškách u rovníku jsou ty jízdní vlastnosti o dost jiné než v severoněmecké nížině?

.

A tajnosti dělá každý výrobce. Nebo snad znáte někoho, kdo designuje a konstruuje online s přímým výstupem polotovarů mezi lidi?

0/0
7.12.2012 20:45

V69a10c17l47a94v 51M63e92d86e28k 5391942425335

hm.... spíš druhý facelift O2 než něco nového. Opět jiná světla, jinak žádný zásadní nápad.

+9/−7
20.11.2012 15:44

K91a50r42e63l 53B63a42r18t80a33k 9236151225256

si jako Golf, co?

+4/−2
20.11.2012 15:59

J22a16n 87T66o43n 9236422526243

Asi tak. Hned mi to tak napadlo.

+2/−2
20.11.2012 16:16

J31i41ř88í 72N79e69u54m77e84i98s25t68e74r 2962175483631

kdybychom se spokojili s tím, že u Golfu je to záměr, hned by nám možná i u škodovky svitlo....

+2/−2
20.11.2012 16:35

P85e61t29r 82T34y88č39k48a 6795802399722

Asi o to Škodě jde. Aby každý na první pohled poznal, že se jedná o Octavii. Ostatně málokterá automobilka dělá revoluce mezi modely. Spíš se snaží držet linii a snadnou rozeznatelnost značky a modelu. A o koncernu VW to platí dvojnásob.

+5/−4
20.11.2012 16:36

V60a28c90l49a36v 20M31e64d90e61k 5471352555375

když se místo zastaralý řekne konzervativní, hned to vypadá líp ;-);-)

+8/−8
20.11.2012 16:44

J15a96n 55B47a18r80t27a 7791368791321

treba aby to auto melo pet kol, to by byl original, co? ;-D

+3/−5
20.11.2012 17:38

T41o96m51á58š 33R10e88k24t15o34r 1798334297489

Kde jsou ty doby, kdy člověk i za šera z projíždějící siluety poznal značku a typ auta. Dneska je to všechno na jedno brdo. Nechápu, proč s tím dělají takové tajnosti...

+3/−2
20.11.2012 15:43

T86o84m83á71š 33H24l92a37v95á83č 1421925420

...a smradu :)

0/0
20.11.2012 23:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.