- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Místo fundovaných příspěvků říkám - je to pěkný, s decentní elegancí a protože mám příští rok rozpočtovaný nový služební auto, tak se na něj těším
Je fakt, že tím prodloužením rozvoru odstranila škodovka dosti značnou slabinu, kterou byl prostor pro cestující vzadu. Ještě udělat trošku pohodlnější sedadla a bude to OK.
Nicméně zůstávám věrný Mondeu......Pohodlí je pohodlí....
Mondeo je ale navzdory tvrzeni Skodafans jina trida
Všichni tady držkujete, jak jsou škodovky drahý. Tak proč jich tady jezdí nejvíc? Chcete mi tvrdit, že jsme všichni takový boháči? A nebo jsme takový střelený nacionalisti, že si radši koupíme škodovku a zadlužíme se na dlouhá léta, než koupit něco lepšího a levnějšího ze zahraničí? Prostě ta cena je nastavená OK. Rozhoduje trh a ne pár závistivých jedinců, co si škodovku nemůžou dopřát a tak na ní kydaj špínu.
No, vím, že tu nebudu moc populární, ale stejně napíšu svůj názor. Přiznám se bez mučení, že podle těchto fotografií vůbec nepoznám, jestli je to Octavia nové nebo předešlé generace nebo dokonce Rapid. Bez toho, aby ta auta stála vedle sebe nevidím kromě předních světel a spoileru žádný rozdíl. A to i ten, co vidím, je poměrně malý. Je pravda, že Škoda vsadila na konzervativní vkus a na loajalitu zákazníků a celkme jim to vychází, nicméně to vede k tomu, že nevidíme od Yetiho žádnou výraznou designérskou novinku. Je to dobře nebo špatně? Odpověď není jednoznačná. Záleží na zákaznickém segmentu, na který Škoda cílí.
Někdo tu napsal, že za 500 tisíc je to jasná volba. Hmm, nevím. Pro mne to jasná volba nebyla. Škoda je poměrně drahé auto vůči konkurenci, takže jsme vybrali model vyšší třídy než Octavia i s vyšší výbavou a koupili ho za 530 tisíc.
V tom případě to designéři udělali správně. Pokud nevidíš výraznější rozdíl mezi vozy stejného jména, je to účel. Octavie I, II i III se mají podobat. A auta jedné značky si mají být také podobná.
Já taky na první pohled nepoznám, jaká řada BMW nebo Renaultu je to auto na parkovišti. Ale dyž tam jsou tři, i když dál od sebe, už rozdíl poznám...
Za půl milionu je to jasná volba. Za takovou cenu se nic podobně velkého v takové kvalitě a designu nedá koupit.
Muzete mit pravdu, pokud u nove Octy udelala Skoda pritrz bezhlavemu katovani kostu a razantne zvysila kvalitu konstrukce. Ja bohuzel takovehle informace k dispozici nemam, takze mi nezbyva nez vam zavidet tu jistotu
Jedno ale nemůžete popřít. Koho by před 25 lety napadlo, že automobilový svět bude zajímat nějaká Škoda...
Jo, tak bez těch polepů je to mnohem lepší
Priznam se, ze bych nepoznala novou od stare, ani kdyby mne v tom nechali projet. A na ulici bych si ji mozna vsimla jen proto, ze neziju v cechach, ale stejne bych netusila, ze je to horka novinka. Me uz dneska prijou vsechny auta uplne stejny.
unika mi, proc ten clanek tedy otevirate?
kia, hyuday,renault a podobný atrapy můžou jen tiše závidět elegantnost a použité materiály koncernu. a také spolehlivost a obrovskou dostupnost ND-jak plechů z kradených aut na vrakovištích tak v servisech. a taky zkušenosti mechaniků-přijedete do servisu s koncernem a dobrý mechanik hned ví,odkud vítr vane,sáhne do regálu pro díl a je to...narozdíl od těch ostatních hajter
na japonce to ale samozřejmě nemá, ale vzhledem k tomu co jsem psal předtím,je to pořád slušná volba
až na tu drobnost, že chromová linka čumáku celkem jasne kopíruje nový Ceed a i když jsem měl škodovky postupně tři a vyhovovaly mi, tak tvrdit, že Hyundai se na ně nehrabe znamená, že vůbec netušíte, jak dneska automobilový průmysl vypadá a vycházíte z teorií před deseti lety. Hyundai je teď naopak na špičce a i koncerny jako VW si od nich berou inspiraci.
To je skoro jako objevit Ameriku