- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Líbí se mi, jak někteří dole v příspěvcích porovnávají Fabii a Mondeo.To je trošku mimo mísu ne? To je jako porovnávat Fábku se Superbem protože Mondeo je stejná třída jako Superb, Passat,C5 apod. Nicméně ten motor, o kterém se zde diskutuje bych si nekoupil. Mám ještě ten klasický 2.0Tdci 96kW s najetými 242tis. km a motor jede jako hodinky, vstřiky, čerpadlo a turbo je pořád originál...Ale je fakt, že tam neleju kdejakou naftu a přidávám aditiva a celkově se o auto starám...a není to auto z Áček....
Jinak spotřeba je mezi 5,7 až 6,8l na 100km a to mám verzi kombi.
Docela dost vysoká spotřeba, se stejným motorem obdobné auto a mám skoro o dva litry méně...
První již v roce 2009, to už asi mají zkušenosti, né
http://www.tipcars.com/#magazin-motory-ecoboost-ma-pul-milionu-fordu-6002.html
No, tříválec jde. Ale jen pro lidi co kupují jen nové auta a při nájezdu 100 tkm je zase prodají nějakému chiudákovi :-D
Ale pokud má člověk na to si co 100 tkm kupovat nové auto, tak nevím proč by si vybral zrovna 3-válec. Ale pořád jsou tací mezi námi.
Jako starší auto bych to nebral ani omylem. ...
Moje zkusenost - do nadrze narvu cca. 52-53l a mam na 1100 az 1150km vystarano.
A pointa?
Asi tě překvapí, že existují i lidé, kteří mají kapacitu na to, aby nemuseli posuzovat u motoru jeden jediný parametr, spotřebu.
vw motor 1,9 tdi co se montovával do O1 žral 6,5 l/100. reálně. ve verzi 81 kw,ale jak víme tak se to dalo při zachované spotřebě chipnout bez nějakých extra vlivů na životnost třeba na 100 kw. se zaplou klimou a průměrnou rychlostí 130km/h. a jeho spolehlivost je pokud mu dopřáváte olej a filtry řekl bych velice nadprůměrná. a když na to přijde,tak to jede i na lukanu nebo vyfrit. koho teda zajímá nějakej 1,0 agregát. kdyby tam nebylo to eco v názvu,tak si to koupí málokdo
No tak s takovou spotřebou s tím musíte jezdit jako obrovské prase a nebo těžce stylem brzda plyn za každou cenu za účelem co nejvyšší spotřeby. Osobní zkušenost byla běžně tak kolem 4,5l/100km, delší trasy mimo dálnice kolem 3,6l/100lm, nejvyšší dosažená spotřeba byla 6,7l/100km 95% dálnice rychlost 150-180km/h. Jo a jinak šlo o kombi, takže u obyčejné verze by to bylo méně.
Mám moped, Stadion, obsah 50, kolik má kW nevím, ale když se z kopce rozšlape, tak si to po rovince pak valí i 80 a jezdí za 2 litry. Kam se na to hrabe Ford.
Americani to prijmou v pohode (a ja taky), pokud je pod kapotu budou montovat po dvou
Jasně... Už jsem měl prima motor v Peugeotu 5008 - 1.6THP - údajně vyvinutý ve spolupráci s mercedesem...
V 60 tisících to ztratilo tah, rozsvítil se vrtulník a turbo v háji. Podle diskusí tedy rozhodně nejsem sám, rekord je v 15 tisících.
jo a ještě jedna věc, kterou vám nikdo neřekne, že to bude žrát jak kráva... ono ty malé spotřeby které uvádějí jsou dosažené v ideálním stavu, povětšinou v laboratorních podmínkách.
Presne tak. Podle uzivatelu na Spritmonitoru si tohle vezme v prumeru naprosto nakceptovatelnych 6,81 litru, zatimco atmosfericka osmnactka o stejnem vykonu v minule generaci Focuse jezdila za prijemnych a pouhych 8,36.