Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nebezpečné české silnice: místo zrychlení doporučuje expert zpomalit

V Česku je 43 procent rychlostních silnic a silnic první třídy vysoce rizikových. Proti období let 2008 a 2010 se tento podíl zvýšil o deset procent. Vyplývá to z šetření společnosti AF-CityPlan, která se bezpečnosti silnic dlouhodobě věnuje a která o výsledcích průzkumu informovala na tiskové konferenci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

souhlasím se zpomalením provozu na silnicích,kdo chce závodit ať jezdí rallye kdo spěchá ať jezdí veřejnou dopravou

0 5
možnosti
JJ

J12i42ř46í 69J17í97š98a

28. 11. 2012 10:42

Chci moc poděkovat těm, co na R7 u výjezdech u Tuchoměřice a letiště a okolí najíždějí do levého pruhu, protože patřím mezi ty, kteří se potřebují z té stopky, špatných nájedů napojit. Tam  se tak blbě vyjíždí, to je neskutečné. A upozorňuji, že ono to není o rychlosti, ale o ochotě. Naopak dokážu si představit, že pokud by tam byla rychlost 90, tak by by jelo více aut v pravém pruhu a napojovalo by se hůře. O tom, že by tam někdy byly připojováky už bohužel nedoufám.

2 1
možnosti
RC

R21e52n58é 11C67v70r72k40a68l

28. 11. 2012 10:46

Vaši obavu z 90 (respektive, pokud vím, již odsouhlasené 110) tesat do kamene!! Neustálou rychlostní buzerací pouze roste naštvanost řidičů a ta se přenáší do okolí-výsledkem je pouze zhoršení předtím plynulého provozu, fungujícího na vzájemné ohleduplnosti.

5 2
možnosti
AR

"Pro větší bezpečnost by měla z okolí silnic zmizet Praha a její okolí" říká bývalý SNB a nynější expert na silnice, soudruh Huml, krycí jméno StB "Kadivous" :)

2 2
možnosti
TP

T44o40m 26P31á17l86e30k

28. 11. 2012 10:05

Globálně zvednou rychlost není problém, když ji lokálně snížíme v místech, kde je to rizikové. Např. u těch nájezdů se STOPkou. Tak jakýpak problém? RvRv

2 4
možnosti
LG

Problém je v tom, že lokální značení něco stojí a vy to zaplatíte z daní. Ve výsledku pojedete stejně rychle, jen bude víc nesmyslných a drahých značek.

Stačí nad tím trochu přemýšlet... RvRv

2 1
možnosti
IJ

Ono některé cesty vážně nic moc, ale ještě by to pak chtělo nějak z těch cest odstranit ty co sice mají řidičské oprávnění, ale rozhodně neumí řídit, hned by bylo nezpečněji!!

1 2
možnosti
IJ

oprava - BEZPEČNĚJI

0 1
možnosti
RH

R11a92d27e58k 76H98o25d15a84ň

28. 11. 2012 9:01

Ano ano, budeme zakazovat, přikazovat, a hlavně zpomalovat. Kolik z vás, vážení řidiči, si ještě pamatuje jak vypadala značka IP05 (doporučená rychlost)? Já ji neviděl tak dlouho, že když jsem ji nedávno viděl tak mě překvapilo že je v čtverci a ne v kruhu...

4 3
možnosti
KZ

Bílá číslice v modrém čtverci. Na R7 jich je.... A všichni na ně kašlou a lítaj přes ty výmoly stotřicítkou. Pak můžete jezdit opatrně jak chcete, stejně to do vás nějakej spěchač napálí, jako do mne v neděli...

5 2
možnosti
DR

Dopravním "expertem"  tu nazývají i esenbáka Humla, aniž by měl jakékoli vzdělání týkající se dopravy. Když tento plátek vesele publikuje veškeré jeho jeho protiústavní bláboly, potebuje sem tam publikovat nějaké ty i vjedecké závjery.

10 1
možnosti

Ne že bych chtěl Humla obhajovat, ale jak vypadá v oblasti dopravy protiústavní blábol?

2 1
možnosti
LV

Pořád nějaké nařizování. Jako by už řidiči neměli vlastní selský rozum a odpovědnost. Proč si naši zákonodárci myslí, že když omezí rychlost značkama, tak řidiči budou jezdit pomaleji a opatrněji. Vždyť u některých řidičů je porušování silničních pravidel denním pravidlem a značky jim jsou ukradené.

13 3
možnosti
Foto

Apelujete u řidičů na selský rozum? Spousta z nich ho nemá a asi mít nikdy nebude. Například tito:

http://www.youtube.com/watch?v=W72CnO441tg

http://www.youtube.com/watch?v=LyPqig8FwLE

Ano, závěr je správný, u některých řidičů je porušování silničních pravidel naprosto běžné, ale povolovat kvůli tomu vyšší rychlost na silnicích, které k tomu nejsou přizpůsobené, je pěkná blbost. Dopadne to totiž tak, že po té silnici pojedou ti, co dodržují předpisy 130km/h a budou je předjíždět ignoranti rychlostí 160km/h. A s tím "pořád nějaké nařizování" - přijde mi, jako kdyby lidé v ČR chtěli anarchii - když je něco regulováno nějakým nařízením, je to "návrat k totalitě". Podle mě tu ale pořád máme mnohem volnější pravidla než například v USA.

2 4
možnosti
Foto

Je to jen tradiční utahování šroubů. Když zkousneme tohle, zkousneme i vládu jedné panevropské strany.

13 3
možnosti
JH

J89i88ř54í 62H31o22r51á62k

27. 11. 2012 23:03

B l b dokáže udělat nebezpečný úsek i z letišní plochy. Podívejte se co dnes jezdí po silnicích, od dob zrušení státních autoškol a zřízení zkušebních komisařů při obecních úřadech úmí řídit tak každý desetitisící absolvent autoškoly. Jezdím vice jak 50 let mám a celý život "rychlíkem"  ale ještě jsem se s nebezpečným úsekem nikdy nesetkal. Zato jsem potkal statisíce "řidičů" jejiž řidičské schopnosti a předvídání odpovídajá cestujícímu v autobuse.

23 3
možnosti
KZ

Byla jsem strašně překvapená, jaký rozdíl v chování ostatních řidičů jsem pocítila, když jsem přesedla z jednoho auta do druhého. Moje vlastní auto je černý sedan střední třídy, je velké a těžké a působí tak trochu "manažerským" dojmem, takže nikdo na první pohled nepozná, že v tom sedí ženská. Jezdím pravidelně po R7. Jen jednou jsem tam jela s kamarádčiným červeným Fordem Ka se samolepkama "začátečník" a "dítě v autě". Takovou šikanu jsem doposud nezažila. Jsem vděčná bráchovi, že mi tenkrát vymluvil malé auto a vpodstatě mne natlačil do toho, co teď mám.

4 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...