- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je dobře , že se ŠKODĚ daří. Nicméně bych si přál , aby z toho tento stát a lidi v něm žijící také něco měli. V poslední době jsem zachytil fámy , že VW má hodně nadbytečných kapacit ve Španělsku a že násladovník Yetiho by měl sjíždět z výrobních linek právě tam.
Jak "trendy" je v dnešní době to slovo "Crossover" :)) Když tak sleduju auta kolem, tak mam pocit, že většina lidí jezdí jen po lesech a polních cestách .. já se tak nějak držim asfaltu, tak mam raději pěkný agilní sedan :)
Polar by se měl v nabídce zařadit pod yetiho, kratší však bude jen o nějakých deset centimetrů.
To si snad dělaj srandu. Spíš by měli toho jeťáka aspoň o 5cm PRODLOUŽIT
Konečně facelift, který má drive, po česky prostě koule! ;-)
Proč ne. Za deset let si to koupím jako ojeté :) Když to vydrží.
Dnes vyrobená auta už za 10 let nebudou existovat, až na pár výjimek typu Toyota HZJD 75 a dalších klasických aut, která ale bohužel už dnes nemají homologaci pro EU, protože jejich motory vydrží více než 200 tisíc km a díky tomu jsou neekologické...
Divný pravidla mají tyhle VW odnože. Takový kombinace všeho dohromady a všeho se vším. Jednou se udělají nový světla a vzápětí je dostávají všechny modely ve "faceliftu". Asi, aby to někomu nebylo líto. Každej model musí dostat i variantu s plastem jakoby do terénu. No a přelepování log automobilek na jednom modelu, to už je čirá zoufalost :-D
Soudě podle prodejů to asi zase taková zoufalost nebude.
nezdá se mi, že by se to mělo jmenovat "Polar". Toto označení používalo Volvo u řady 2xx, 7xx a 9xx.