Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejméně závad mezi zánovními vozy má VW Polo, hlásí německé STK

Nejmenší počet závad mezi zánovními vozy do stáří tří let mají Volkswagen Polo, Mazda 3 a Audi Q5. Vyplývá to z pravidelné zprávy německých technických kontrol TÜV. Nejméně spolehlivé jsou naopak podle čerstvých statistik Dacia Logan, Fiat Doblo a Daihatsu Sirion.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D79a50n34i82e97l 41H28a28r55a17b48i78š 5665763784685

pocitali tam i ty auta,ktere za uplatek na STK projdou i s upadlym kolem?

+1/−1
7.12.2012 12:29

J86i86ř86í 42K85o48č20í 9654889702497

Známej tahá po stavbě za Doblem 1,9JTD komresor,rok výroby 2007,a ještě stihne 2x dát v létě s rodinou Chorvatsko.Do dnešního dne žádnej problém.Další známej(sběratel motorek)si koupil Logana jak vyšel na trh,má ho v krásném stavu a opět žádný problém.Asi bude problém někde jinde,že prostě soudruhům nejdou na odbyt ty jejich krámy a daleko levnějších Dácií jezdí v německu mraky.

0/−1
7.12.2012 10:54

J86i96ř58í 93H17r30d94l20i42č75k44a 2958181380883

TUV report pouze sděluje, v jakém stavu jezdí auta na STK - tzn. kolik má majitel peněz na údržbu vozu před její navštěvou. Podle toho pak ten žebříček vypadá ;-)

+2/0
6.12.2012 20:50

L74i83b14a 55R33u64s55n77á68k 2480554415321

Zní to logicky. Ale že by nejbohatší byli zrovna majitelé VW Polo 8-o

0/−1
6.12.2012 21:11

F41r40a67n93t37i91š41e31k 96J23o41s57e71f 8655465926527

spis bych rekl jak se ktery majitele chova ke svymu autu. tyhle zebricky jsou nanic, nic nerikaji o tom jak je ktery auto poruchovy.

0/0
6.12.2012 22:09

R90e78g14i96n72e 35M61a42r47t84i40n 6282898540608

80 procent je pod životním průměrem v Česku. Jednoduchý selský rozum - 3x levnější auto, raději si ho koupit 2x, nejlevnější servis .... áááááá máme tu Logan nebo ojetou Feldu;-D;-D;-D

0/0
6.12.2012 22:11

M88i71c78h11a17l 50B67u26d96í66k 4776694718963

Tak on defacto nemusí mít ani moc peněz na údržbu. Kamarád nové Polo má a STK by jistě v pohodě prošel. Nicméně i tak tak má v rámci záruky už druhý motor (původní se zadřel, prý nějaká výrobní vada), za jízdy mu upadla sedačka řidiče a když mu ji vyměnili, tak nová skřípala tak hrozným způsobem, že prý to nešlo přehlušit ani rádiem. Plus různé jiné drobné problémy, takže ho všichni mechanici v servisu už prý znají a popadají se za hlavu jen ho vidí přijíždět... Přitom to auto má dohromady najeto snad nějakých 60tkm (po prvních 30 odešel ten motor).

+1/0
7.12.2012 10:54

L60u97k19á84š 26A56d76a36m35e67c 8144157607895

Ve výsledích žádné překvapení, že ej dačie šrot ví každý ale kdyz ono je to tak levné viďte?Rv

+3/−1
6.12.2012 20:38

M17a10r12t16i68n 79J68i98z85d44n84ý 3115321611176

Porsche jsem si nechtel kupovat, aby na me kazdy necumel, ale kdyz je to tak spolehlive auto, tak snad v dohledne dobe :-)

+3/−1
6.12.2012 19:45

R39e94g65i89n45e 85M85a31r43t73i96n 6832618450208

+++

0/0
6.12.2012 22:12

L96á12ď88a 77N18o95v64á70č11e90k 5381607222733

Zvláštní, mám Golfa VI a mám už 3x měněné řetězové rozvody u TSI motoru za 3 roky. Zkrátka si soudruzi v NDR dělají ankety tak, aby jejich auta byla co nejlepší.

+4/−1
6.12.2012 18:49

L98i24b33a 24R29u95s71n48á25k 2250144315781

Nepodtáčet, točit jako normální benzín, nejezdit podle ukazatele řazení a bude to O.K :-)

0/−4
6.12.2012 19:11

F68r42a70n95t17i63š75e47k 82J21o54s53e20f 8735345646977

pochybuju ze nekdo pojede na stk s prervanym retezem a potkanym motorem. je potreba si uvedomi to se na stk kontroluje - zarovky, emise, vyfuk, brzdy, tlumice a geometrie....

+1/0
6.12.2012 22:19

V16i34t 73C56h44a58l73u68p41a 5492477572856

asi by s přervaným řetězem či potkaným motorem sám nedojel a být přistavený na stk odtahovkou by bylo trochu podezřelé ;-D a btw emise by asi taky nezměřili ;-D

0/0
3.7.2013 7:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.