Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šikovný konkurent yetiho. Opel Mokka za podobné peníze

Prodeje SUV pořád rostou na rozdíl od jiných typů aut. Do rozjetého vlaku nejnověji naskočil Opel, který podobný typ ještě ve svém portfoliu nenabízel. Svoji mokku začal prodávat za 380 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M20a41r61t16i37n 18H56o23u19b83a 6543521969748

Fakt nechapu, co autor v clanku predvadi :

Pise o podvozku Corsa a srovnava s Vectrou a Octavii.

Co to znamena "standardni zimni gumy" Jsou snad jine nestandardni?

Ze 4x4 vyjede do kluzkeho kopce lepe nez dvoukolka je asi jasne, ma tedy smysl to zminovat jako uzasnou vlastnost, ze se vyhrabali do kopce, kde Octavia skoncila?

Po zasnezene silnici a v brecce jezdim bezne i bez 4x4 (taky Oplem / Vectrou). Pokud chtel pisalek neco testovat, tak to mel vzit nekam alespon do lehkeho terenu. Z clanu vlastne nic nevim, je to tedy dobre SUV, nebo to jen vyjede vic na kluzke silnici, nez auto jen s predkem

+1/0
7.12.2012 16:48

D87a64v90i45d 93J49a97n50s28a 5821603709740

To je teda zase článek. Srovnání rozměrů s Yeti není, a ona vůbec Mokka s Yetim nejde srovnávat. Je to předražené auto na úrovni terénních jízdních vlastností horších jak Duster. Opel už není co býval. Kamarádka měla 3 roky Merivu a odcházelo co mohlo. To fakt raději toho Yetiho. ;-D

+2/−3
7.12.2012 13:48

F69r72a30n73t42i85š26e74k 81K83o86c90o53u58r32e36k 4222739393374

Opel naskočil do kategorie SUV až tímhle modelem? Pán je asi znalec. A Opel Frontera, nebo Opel Antara je co?

+3/−2
7.12.2012 10:01

S30t71e46p26a55n 90T28o16t68h 8238779555668

No Frontera je spise Off nez SUV... uz jen to, ze to ma poradnej ram, redukci...

Antara, tam uz bych asi o SUV uvazoval.

+2/0
7.12.2012 10:34

D43a86d50a88k 19P22e66t80r 7981150804148

Malá prodejnost, v podstatě se o nich neví. Kolik jich za měsíc potkáte?

+1/0
7.12.2012 10:37

F54r49a90n74t23i15š19e30k 42K53o97c35o13u27r51e66k 4192159673154

nebavíme se o prodejnosti, ale výrobě. Opel SUV Vyrábí už x let. Frontera byla předchůdce, Antara pokračovatel. Autor by měl znát fakta o věcech, o kterých píše. Takže není pravdou, že Opel vstupuje do segmentu SUV. Tam už dávno je.

+2/−1
7.12.2012 12:19

S41t33e19p70a81n 47T12o61t71h 8568309655658

Jak sem psal nahore, Froncek neni SUV, spise Off, nicmene autor clanku se o tomto mohl zminit, protoze zkusenosti z tech dvou modelu se hodi ke konstrukci SUV. Jinak Froncek je licence Isuzu Trooper... Sam ji mam a nedam na ni dopustit. BFGoodrich + redukova dva a odieu ;-)

+1/0
7.12.2012 13:28

M22i11l50a37n 41Š54v18a68g34r34o89v87s25k84ý 9912709985708

Ta maska nemá daleko k budoucí podobě Yetiho. Stačí vyměnit Schutzstaffeln za letící šíp a hotovo... ;-D

0/−1
7.12.2012 10:00

D92a46d74a71k 30P40e29t91r 7751120564578

Cena testované verze 615 000.-  Za 599 000.- je novinka od Mercedesu, třída A. Motor 1,6 90 kW, se slušnou výbavou. Nestojí to za zvážení?

A pro příště radaktoři, nedávejte na dvojstranu MF Dnes, porovnání obou vozů. Mám pocit, že mokka nemá lepší chuť  jak turek.

+2/−5
7.12.2012 6:04

J84a32k42u69b 90Š25a10f39a77n60d59a 7465177981291

A je ten Mercedes 4x4?

+4/0
7.12.2012 7:55

P82a66t61r20i90k 72Š85e37b28e89s50t79a 4203182486785

jasně... jezdíš polovinu času své jízdy na poli, že jo.... ;-D;-D;-D;-D

+2/−3
7.12.2012 8:00

J15a21k75u48b 66Š55a54f93a75n69d68a 7915427861381

O to nejde. Testovali 4kolku tak proč to srovnávat s nějakým áčkovým Mercedesem s pohonem jen na předek? To je nesmysl. Pak ať srovná cenu u toho 2kolového Opla.

+3/0
7.12.2012 8:08

P63e31t20r 45T35y23č91k65a 6845982949232

No já bych si za ty peníze koupil radši tu Mercedes. Bez ohledu na náhon. Ono vybírat mezi Merecedes a Corsou na velkých kolech není jaksi o čem.

+3/−1
7.12.2012 8:22

D79a49d45a89k 31P38e80t53r 7341410594618

O tom to  podstatě jde.  Já také. Snad jen do 10% vozidel u nás prodaných, má čtyřkolku.

0/0
7.12.2012 9:38

D36a21d67a43k 30P13e92t93r 7401600854578

Na co 4x4 ? Ten kdo nejezdí na hory a poměrně málo v zimě tak nevyužije.

+2/0
7.12.2012 9:34

J98a71k23u64b 23Š54a89f49a71n42d74a 7535407781471

Já o voze, vy o koze.

0/−1
7.12.2012 9:52

D63a60d43a13k 32P70e57t19r 7231550584448

Oba o voze, nesrovnávám nic. Jen bych dal přednost novému Áčku v základě před Oplem v plné výbavě, kterou v podstaě nevyužiji.

+1/0
7.12.2012 10:33

M81i15c10h81a28e62l 86L90u59k25a25v40s78k50y 6209891938461

A když chce někdo bez problémů jezdit i v zimě tak potom by jste doporučil co? Předpokládam že Felícii, že? ;-D

0/0
7.12.2012 14:37

P23e13t51r 64T39y43č96k57a 6635852509612

Ono v zimě se dá bez problému jezdit i se dvoukolkou. Čtyřkolka ti stejně v zimě pomůže hlavně v momentě pokud má aspoň uzávěrku diferenciálu a to tyhle malá suv většinou nemají.

+1/−1
7.12.2012 15:10

D98a19d63a20k 18P43e70t59r 7561900524878

Trošku nechápavý. Opakuji. Ten kde nejezdí na hory a málo v zimě tak čtyřkolku nevyužije. Chápete?

+1/0
7.12.2012 15:19

L87u48d44v13í33k 80G60a66j24d76o41š54í92k 2265753664842

Vy děláte, jako kdyby se v zimě nedalo s dvoukolkou vůbec jezdit.

Ve skutečnosti bych třeba já za desel let každodenního ježdění čtyřkolku opravdu využil asi 3x a navíc to nakonec šlo vyřešit i bez toho. Takže se to opravdu vyplatí za víc jak 100 litrů navíc... Pro lidi co maj horskou chatu bych to ještě pochopil. Ale kolik jich je?

+2/0
7.12.2012 19:00

M70i98c10h49a96e25l 15L75u68k42a75v29s44k89y 6329601628761

Tak trochu srovnáváte jablka s hruškama. Nemyslíte?

+1/0
7.12.2012 14:35

D89a97d92a33k 82P35e83t46r 7321770194268

Kdo nejezdí na hory a v zimě nepotřebuje hrušky, jabka, čtyřkolku. Nesrovnávám nic, jen bych upřednostil MB Áčko, v základu před načamčaným Oplíkem Mokka. Můj názor, nevnucuji. Co je z toho das Auto nechám na vás.

+2/0
7.12.2012 15:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.