Diskuze
Když se nový Range Rover valí cestou necestou, je to svezení králů
Děkujeme za pochopení.
O40n60d27ř42e13j 82T97o86m46á86š90e16k
Range Rover je jako nové auto super, jako auto pro namlsání novinářů taky super ...ALE. Extrémně, ale opravdu extrémně drahé! Ani ne tak pořizovací cenou, ta je ospraveditelná, ale provozními náklady a servisem. A na ten si připravte pomalu stejné peníze jako na nového RR. První kusy předchůdce to by katastrofa, neskutečná poruchovaost, mizerný servis, platilo se snad i za pozdrav ve značkovém servisu. Ano, auto pro skutečně bohaté lidi, kteří navíc nemusí pracovat a mají snad nějakou zvrhlou zálibu v trávení času v servisech a shánění odtahovky. Takže RR ano, povozit se ano, pujčit si ho ano, vlastnit NIKDY. A zároveň důrazně varuji všechn ty, co by si chtěli RR koupit jako ojetého ...NIKDY, nebo jen případě, že chcete stejné peníze co Vás např. 4letý kus bude stát, utratit za servis. A propos ... 99% z řidičů, nikdy schopnosti RR v terénu nevyužije ...a pokud ano, většinou se auto zanedlouho odporoučí do servisu.
R72o76s45t83i98s13l27a33v 14T73a63r34a90b73a
právě jsem se zamiloval jediný problém kde vzít 3 mega
J17a85n 80S10l82a44d69k89y
jestli bude spolehlivost jako u predchozi generace (at uz RR nebo LR) tak to je rovnou koupit 2 auta. To aby se aspon s jednim dalo jezdit, kdyz to druhe bude v servisu. To servisovane tam ale nesmi byt moc dlouho, jinak nebude s cim jezdit.
O25n21d22ř10e13j 74T43o30m53á66š95e91k
Ano, ano souhlas. Bohužel i vlastní zkusšenost. V životě jsem takovou sračku nezažil. To auto bylo špatné už jako nové, po roce provozu ani nemluvě. Opravdu velké, velké zklamání. O úrovni servisu ani nemluvě.
B51r39o70n41i43s45l20a42v 37J38a32k78l
Tak benzin by byla jasna volba, nechapu, proc se jeste vyrabi ropaky jako osobni auta? Daleko slozitejsi, daleko poruchovejsi, krom o trochu nizsi spotreby, to ma jenom nevyhody. Kdyby si vyrobci vytahli hlavy z prdeli a zacali delat tovarne auta na LPG, tak by po dieselech nestekl ani pes. Dnes je dostupna tak maximalne oktavka 1.6 v plynu a to neni managorske auto. Ikdyz uz treba i hyundai to pochopil a ma za mirny priplatek tovarni vestavbu LPG, ale to je spis vyjimka.
Kdyby ten range rover mel misto 100l nadrze, 50+50, tak by byl jednoznacnym bestsellerem ve sve kategorii. Firmy si dnes kupujou auta na ropu z prosteho duvodu: jsou zhruba stejne drahe, zerou min (jsou zprvu ekonomictejsi) a v dobe kdyz tomu skonci zaruka = cca doba kdy jim skonci leasing, auto prodaji nejakemu chudakovi, ktery prevezme diesel vrak akorat ve spravne dobe, kdy se na nem zacne neco kazit. No a auta na benzin firmy nekupujou zkratka proto, ze je vyjde palivo o neco draz. Ano, za rozdil toho, co by usetrili na dieselovem aute, by to na LPG prestavili zcela v pohode a pak by jezdili za pulku, ale to hold nemuzou, pokud to maji na lizing a tim padem do toho nemuzou zasahovat .....
M33i81c95h40a51e13l 89L29u63k10a57v11s54k52y
Ty firmy vyrábí prostě to po čem je poptávka. Nikdo vám nebrání koupit si benzíňák
S96l11a24v56o89m86i70l 67R73o76z24h49o66ň
začínající číslicí nad 20 litrů.
To pan Šafránek při povinné mastrubaci nad RR (zaplatili mu cestu, tak musí psát pozitivně) zapomněl na to, co je to "číslice"? Nebo platí ta horší varianta, že jde o nedouka, který to nikdy ani nevěděl, číslo 20 považuje za číslici a ještě nemá problém psát to do novin?
Dokonalý příklad, proč je iDnes žumpou českého internetu i přes cenzurované diskuze.
S47l34a37v61o85m88i42l 76R30o78z12h77o49ň
Pro jistotu doplním pro další trouby odkaz na popsaný rozdíl mezi číslem a číslicí (a tím zdůvodnění, proč 20 není nikdy číslice):
M86a89r47t19i27n 79R48i44c18h64t18e28r
Fotka č. 29, spotřeba 22,8 l na 100 km? Chápu, že u tohoto auta majitel benzín/naftu neřeší, ale je to prostě moc
M26i11c46h51a94l 36F47r71y21d21a
Pokud se jednalo o spotrebu po jizde v tech pisecnych dunach, tak mi to rozhodne nepride nejaky prehnany cislo !
P75a76v31e21l 78B49e20n93e40s
britska kralovna s landrovery prisla do styku uz za valky. Slouzila (pokud se nemylim) neco jako mechanik-opravar, takze cely Landrover dokazala rozebrat a slozit
I32v94a54n 62P75l10a24c19h80y
Firma Rover začala vyrábět svůj Land Rover až v roce 1948..., takže se královna pravděpodobně (a mimo jiné) setkala za války s osobními automobily Rover... Nic to neubírá na tom, že je technicky velmi erudovaná a ještě donedávna ve svém "prázdninovém sílde, skotském Balmoralu, si osobně řídila svého Defendera...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...