Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česko-slovenský supersport Praga R1 zvládne stovku za 3,7 sekundy

Superlehká stavba, dvoulitrový motor od Renault Sport a legendární česká značka Praga. To je závodní okruhový speciál Praga R1, který se zrodil ze spolupráce české značky a slovenské závodnické školy Race 4 Slovakia. Je možné, že vzniknou i silniční exempláře auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J66a54r56o82s38l26a47v 48K92o50u98ř76i60l 9194254281228

hej dežo a ma to autoradio?! :-)

0/−2
17.12.2012 13:01

R30o90m42a17n 16S41i24l13n73ý 3597802609311

Pěkné autíčko a chválím výběr motoru. Atmosférický dvoulitr od Renault Sport, to je skvělá volba.R^

+8/−2
17.12.2012 11:09

M14g28r26. 43J10a59n 31F16i76a79l22a 9302137721196

Motor super, rád bych se v tom projel:-)

0/0
17.12.2012 17:48
Foto

M64a84r63t61i57n 92Š59i36m75e58k 5605229422795

No to je moc hezká Vejtřaska :-)

+11/−1
17.12.2012 9:13

J63a65n 65Z87e71l45i79n60a26r 3196655957166

stisneny kokpit u zavodniho auta nevadi??? vadi, kdyz se do auta zavodnik nevleze

0/−9
17.12.2012 8:31
Foto

K52a21m29i86l 12Ř68e14h48á87k 4949294125379

Neznám předpisy, ale nebyl by vhodnější 1.4TSI 178kW?

0/−5
17.12.2012 7:57

V53l90a50d84i48m46i88r 36C22h23y55l41i41k 1360389137686

Asi ano ale ide o to aby bolo to auto cenovo dostupne pri kupe a nasledne aj pri udrzbe. Neviem kolko by vydrzal motor 1.4 TSI v pretekovom tempe.

+3/−2
17.12.2012 8:31

M54i95r60o86s17l25a55v 70D58i53o37p41a74n 2696459848442

Asi tak jeden okruh?;-)

+8/−1
17.12.2012 8:33
Foto

K91a88m20i40l 69Ř28e17h79á39k 4969724555699

A proč? Je tam něco špatně?

0/−1
17.12.2012 11:02

V41l75a44d29i50m33i51r 49C46h74y94l24i89k 1910619947476

Pretoze na zavodni tempo ten motor nie je stavany a menit mu creva kazdych 20-30 okruhov v tempe nema zmysel.

+2/−1
17.12.2012 11:13
Foto

K52a20m55i96l 44Ř48e92h37á83k 4769534175769

Aha. Ještě dotaz. Ten motor Renaul je stavěný na závodní tempo?

Omlouvám se za laické názory, ale rád bych se o tom něco dozvěděl. Dík.

0/−1
17.12.2012 11:20

P27e81t25r 87S21t60e95j55s29k22a43l 3939548234256

"dvoulitrový motor od Renault Sport"

Renault Sport je primo sportovni oddeleni, takze urcite se ten motor hodi. Jen dodam, ze tenhle tym se ucastnil zavodu F1 nebo LeMans:

http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Sport

0/0
17.12.2012 11:48
Foto

K25a78m35i55l 83Ř91e53h62á98k 4729964375509

Tak to je potom jiná, když to je závodní motor. Mýlil jsem se, když jsem předpokládal, že je to motor takový jak v Megane RS.

0/0
17.12.2012 12:02

R90o65m56a97n 42S68i57l22n98ý 3127792109971

V Megane RS je 2.0 turbo, tohle je atmosféra, podobná jako je v Clio RS.

0/0
17.12.2012 13:54
Foto

K90a33m97i22l 13Ř88e35h77á21k 4149504965329

Děkuji. Vždyť říkám, rozumím tomu jak koza petrželi.Rv

0/0
17.12.2012 16:12

J83a73r28o26m24i24r 33K55v64a62p65i45l 4601841651121

Malinky pisty, napriklad...

0/0
17.12.2012 11:46
Foto

T26o76m55a55s 85K11w29o64l85e69k 4189114720785

atmosfericky motor ma priznivejsi prubeh krouticiho momentu nez preplnovany - na okruhu , kde se jede porad brzda plyn je dulezite aby auto jelo uz "od spodu"

0/−1
17.12.2012 11:55
Foto

P60e15t10r 19P84r83o93c82h86á65z75k52a 3362706412764

Je to hezké,ale drahé.Myslím,že za ty peníze se dá postavit lepší kára.Také volba motoru se mi moc nelíbí.Třeba však v dalších verzích bude něco zajímavějšího.Jinak však R^

+2/−9
17.12.2012 5:43

V51l13a68d74i94m37i94r 51C45h82y53l62i39k 1540159317816

Napriklad taky Radical na preteky a ak len na zabavu tak by som si zohnal Ariel Atom. :-)

+1/−1
17.12.2012 8:36

P84a11t59r44i50k 10S81v17o43b89o88d78a 3439731586325

á...pána z fotografie poznávám... tradiční přispěvatel....

0/0
17.12.2012 12:56

P19e28t15r 41K96r83á33l 6207586722110

Fabia S2000 stojí téměř 7 mil. Kč.

0/0
17.12.2012 20:04

A40l40e52x42a60n54d69r 50K68o81s41t10k12a 5869666609476

Je pod kapotou kousek místa? Jestli ano, tak by určitě šel výkon zvednout přidáním mezichladiče a kompresoru. Ano, zvedne se váha o nějakých 40 kg, ale výkon to víc než vyváží.

0/−2
17.12.2012 2:28

R16a72d12k18o 93S39ü29t36t10ö 8881838111775

Naco zdvihat vykon ? Na taku malu hmotnost je ho fakt dostatok. S velkym vykonom si rychly na rovine, s malou hmotnostou vsade ;-)

+7/−1
17.12.2012 6:55

M49a85r76e97k 51K75r90o56l37l 5341732320880

To určitě. také by bylo možné auto trochu zvětšit a dát tam osmiválec a dvě turba. Výkon to vyváží zcela určitě. Jenomže tohle auto je určené pro závody aut s atmosférickými dvoulitry. Tedy relativně levné vozy. Tak jak píší v článku.

+3/−1
17.12.2012 8:21

J50a77n 27Z12e54l39i32n85a13r 3856705927456

vyssi vykon neznamena nutne vyssi rychlost a hlavne ovladatelnost

+6/−1
17.12.2012 8:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.