- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na naše tankodromy se takové luxusní pneumatiky nehodí, naopak jsou vhodné levné pneumatiky s nízkou životností, průraz na děravé silnici pak tolik nezabolí.
Jednu letnu sezonu som jazdil na Michelin Primacy HP 205/55 R16, dalsie dve na GY Eagle F1 GSD3. Rozdiel je to neporovnatelny. Na GY auto drzi lepsie, brzdi lepsie, kontrola trakcie pri akceleracii nema tolko roboty ako v pripade Michelinky. Na suchom povrchu nie su rozdiely velmi velke, sranda zacinala vzdy na vode. Tam, kde na Michelinkach auto slo uz na hranici nedotacaveho smyku, GY mali vzdy este nejaku tu rezervu a zniesli rychlost o 10% vacsiu. Michelinky ma neprijemne prekvapili na dlazobnych kockach za dazda - proste to nebrzdilo. GY nesklamali a aj v takychto problematickych podmienkach brzdili uplne normalne. Za rok jazdenia z tych Micheliniek zliezol 1, maximalne 2 mm dezenu, GY po roku chybala tretina dezenu. Na moje velke pocudovanie sa nezmenila ani spotreba.
Raz som sa zviezol na rovnakom aute s Nankang Ultra Sport 225/45 R18 a opat to bolo o niecom uplne inom - slo to ako motokara a nebolo mozne ho odtrhnut a poslat dverami dopredu. Ak sa podari, tento rok dam uz leto na 18-tkach. Jednu sezonu to podvozok bude musiet vydrzat, potom aj tak planujem auto vymenit.
i kdyby ta pneumatika fungovala tak dobre jak pisou, tak nic neusetrime (mysleno financne), protoze zaplatime vic za pneumatiky a zdrazej nam benzin, aby si vsichni vydelali stejne... :))
Fascinuje mě jak se stále objevují lidé, kteří nemají ani ponětí o tom jak funguje tvorba cen. Navíc ani neumíte logicky myslet, pokud budete mít pneu co vám ušetří palivo, tak se zvýšením ceny paliva s ní právě ušetříte více než pokud byste měl pneu s vyšší spotřebou.
Dobrý, ale jak to u podobných PR článků bývá, relaita bude tak někde kolem 50 %. Bude to pravděpodobně tak drahé, že nikdo nebude mít zájem takové pneu kupovat.
tipnul bych si že je vyvinutá ve spolupráci s Yokohama. Tohle je mírně pozměněný design Parada (2)
ak by to bolo tak, potom sa dá tvrdeniam veriť. po osobnej skúsenosti tvrdím, že stará pneu yokohama je lepšia ako nová michelin!
No do lesa s timhle vzorkem.... asi ne...
Vypadá jako pneu vyrobená z nouze někde na vesnici v Číně >>>zřejmě to bude taková "bomba" jako ta včera prezentovaná íránská "stíhačka" na jedno použití ? ! ? !
Jde to vubec vyrobit neco nevyrobitelneho? :] asi ne
Trochu mi tenhle článek připomněl co jsem kdysi slyšel od jednoho učitele ještě na střední škole, že výrobci pneumatik nemají v podstatě žádný problém vyrobit a prodávat pneu se směsí která by měla řádově vyšší životnost a dobrou přilnavost, ale že to vživotě samozřejmě neudělají. Nebo z jiného oboru ale aktuálně ještě, že výrobci slinutých karbidů taky nemají už dnes v podstatě žádný problém vyrobit obráběcí nástroje z karbidů s povlaky které by taky v podstatě zničily jejich i ostatních prodeje :), samozřejmě to může být jedna paní povídala, ale když vám toto řekne přímo jeden z konstruktérů těch nástrojů v Koreji, tak na tom něco přece musí být, kdo jinej by tomu měl víc rozumět :)
Ten vzorek mě docela děsí. Sice budou tiché, ale na vodě budou plavat (na tak širokou pneu jedna drážka odvádět vodu nestačí) a ty šikmé drážky zase nebudou moc sedět v zatáčkách (kolo se po nich odvaluje do boku)
Bych řekl, že to neřešili a kdyby tam byly na vzorku kytičky, tak je to asi jedno. Přeci jenom jde o prototyp, kde se demonstruje něco jiného. Dělat ještě na vzorku by byla asi ztráta času a peněz. To si dodělají výrobci pneu.