Diskuze
Volkswagen zahajuje ofenzivu aut na zemní plyn, hybatelem je Eco Up!
Děkujeme za pochopení.
A49d98a57m 83B70e66r55n37a89r68d
Jeden známý má Volvo V70 BiFuel na CNG, přivezl si ho z Německa a pochvaloval si ho, ovšem do té doby, než mu začalo zlobit. Ve značkovém servise ho neopraví, protože na to nejsou zařízení, nemají prostory a ani vyškolení techniky. A ani Fedor v Prostějově si s tím neporadil, nebo spíš nechtěl. Nemá na to vyškoleného technika. Tak jezdí na benzin. Tak se ptám, nebude to s jinými značkami stejné?
J97a40n 60L35i50b26i36c90h
CNG má zatím větší smysl spíše u větších aut, autobusů apod., malé auto s mininádrží a problémovým tankováním nebude pro CNG to pravé ořechové. Úsporný benzínový levný motor se pořád více vyplatí.
J28a31n 22L67i49b81i71c92h
Kalousek je schopen zdanit všechno, takže LPG a CNG budou brzy na řadě a s ním i daň z komínů, oken, výfuků, otvorů a to i u lidí a když ani to nedá dost peněz do státní pokladny, z které jsou štědré předražené zakázky pro různé kmotry a kamarády, tak zdaní i dýchání a vzduch, který už mnohde lidi ani pořádně nemají, jak žijí ve smogu.
J77a51n 61L30i10b56i31c72h
Dokud bude CNG je na pár pumpách v zemi za příplatek přes 60 000 Kč, tak si ho jen tak někdo nekoupí. Nevyplatí se. Je to škoda, ale právě vyšší pořizovací náklady a problém s tankováním je u malého auto nejvýraznější problém. VW by měl být ekologičtější a tento model více dotovat, takhle si spíš lidi koupí Duster s LPG, který jim udělá lepší službu proti tomuhle pidiautíčku.
T45o29m57á25š 80M60a35c74e55j16k43a
LPG mi pořád vychází výhodněji skoro ve všech směrech. Komplikovanost a cena soustavy a s tím související návratnost investice, hustota čerpacích stanic, dojezd jak na benzín tak na aletrnativu. Jediná výhoda jsou asi o třetinu nižší provozní náklady CNG proti LPG, ale to se zase bije s tím, že CNG soustava je asi 3x dražší... Kdyby bylo na výběr, tajk já bych bral LPG.
P80e35t55r 68J37a24n70o27v85s89k43ý
Jediná uspora je ta, ze na lpg a cng neni spotrební dan, coz se muze zmenit jednim zákonem. Takze az vas nalakaji na Ekologii a cenu ( jaká to podobnost s vytapenim elektrinou v 90. Letech) tak vsadim boty, ze nekoho napadne tuto dan vymerit !!!!!
J87i93ř61í 12K21o27u51t76n39ý
No, ale zatím není. A kdy ji zavedou? V EU nelze zavést spotřební daň na CNG před rokem 2022. A kolik vyměním aut do té doby? Myslím, že minimálně 3. Takže má cenu do té doby jezdit třkrát dráž než nyní ? Myslím že ne.
M14i14c77h79a17l 43S97t47r69a85k91a
Což o to, auta s CNG dělá víc automobilek, ale problém je v řídké síti čerpacích stanic. Svého času jsem o CNG uvažoval taky, ale právě nedostatek stanic byl zabijákem mého rozhodnutí. Škoda mno....
P75a38t22r98i32k 81C34h16r39z
Já bych viděl jako ideální cílovou skupinu půjčovny. Třeba Pražská plynárenská půjčuje velmi levně auta na zemní plyn, párkrát jsme si Pandu s kamarády půjčili. Bohužel to dost "zabíjí" velmi nevstřícnou otvírací dobou (je problém se tam v provozní době pro zaměstnaného člověka dostat).
M38i44r81e12k 40H63r63o78c49h
Jezdím už dvacet let na LPG. Je to levné na pořízení, levné na provoz, bezpečné a síť stanic je dostatečná v celé EU (kromě stradičně divného Rakouska) Tak tedy opravdu nevím, co to je za módu vymejšlet něco nového když se něco jiného osvědčilo.
P18e33t77r 75N39e76s56v75a61d93b26a
Třeba proto že z výroby auta na CNG mají vyšší výkon o čemž si u smradlavého LPG můžeš nechat jen zdát. Síť čerpaček CNG se může přes noc rozrůst o 1000 třeba jen v ČR stačí se napojit na veřejnou sít a tankuje se. Slavné LPG se musí distribuovat stejně jako benzín tudíž opět jen další zbytečné náklady které se promítají do ceny. CNG nemá jediný nežádoucí účinek na motor což se o LPG také říct nedá. Jediné mínus CNG je to že přestavby jsou dnes drahé, moc aut na CNG nejezdí tudíž je síť čerpaček chudá, jiank jsou jen a jen plusy. Doufám že se CNG co nejdřív rozjede a aut z výroby bude čím dál víc, jedině to pomůže růstu počtu plnících míst.
P33a57v98e97l 49Z22a65j49í12č87e44k
nebudu si stim **** motor... zvlaste v casech kdy si nemuzu koupit nove auto protoze nabidka oturbenych rechtacek me neoslovuje...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!