Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Vylepšená Fiesta „zatne tipec“ mladým

Bojíte se, že se vaše dítě vybourá v autě, protože přeslechne houkající sanitku kvůli naplno rapujícím Black Eyed Peas? Pokud mu půjčíte svůj nový Ford Fiesta, můžete být klidnější. Novinkou je systém My Key, který umí individuálně omezit maximální rychlost auta i hlasitost audiosystému.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J23i54ř94í 15N54u25s73s24b37a87u16e79r 8233585917108

Muzu jen potvrdit. Trivalec je neskutecne tichej. Ve verzi 88kW neuveritelne zivej a i na dalnici prekvapive pruznej. Jojo at se VW a Skoda nechaj vyfotit s tema "slavnejma" HTP a TSI. Ty jsou urvany a deive poruchovy. Ford ma 170n a plny vykon jiz v 1700 otackach.

+1/−3
20.12.2012 17:37

L24i83b25a 19R39u89s76n17á78k 2520774235201

Koupil jsem VW TSI 63 kW, přidal chytrou krabičku a má to změřeno na brzdě 90 kW a 210 NM. Je to tichoučký a jede jak z praku :-)

0/−2
20.12.2012 20:42

J93i79ř79í 46N25u17s79s16b60a22u17e45r 8803905947198

Nojo, ale na co kupovat krabičky, není lepší mít motor s výkonem než krabičku? Hlavně bych se bál těch poruch s přeskočeným řetězem a při takové úpravě dvojnásob...

+2/0
20.12.2012 21:40

J40i52ř28í 23P96e89l89n11á64ř 6495433126279

Jestli jsi chtěl motor s výkonem, tak proč máš takovouhle zdechlinu? Vedete žabomyší válku. Podobné dohady bych pochopil mezi majitelem M5 a RS6, ale hádat se kvůli motorům do sekaček na trávu, to mi hlava nebere...

+4/−2
20.12.2012 22:22

M92a43r89t71i98n 98P17u97c79h91e78r13n34a 9237300599337

;-DR^

0/0
25.12.2012 12:23

D87a65v54i87d 33R18y39c40h46e44t96s25k45ý 9846671770260

Vyčipovaný turbomotor s problémovým rozvodem - ten kdo to od Vás koupí je fakt chudák. Vyšší plnící tlak ještě zvýší chlazení katalyzátoru benzínem, ten skvělý vynález od VW....

0/0
21.12.2012 11:04

L72i80b90a 87R21u59s60n48á20k 2710754695511

Není na tom nic jiného, než má sériový motor 1.2 77kw. Akorát softwarové upraveno na stejně parametry. No a ten zbytek výkonu je o tom, že VW TSI 77 kw motory mají ve skutečnosti 90 kw. Takže jsem naprosto v klidu.

0/−1
21.12.2012 12:00

D41a60v77i56d 39R66y35c90h61e96t55s74k82ý 9636311390120

Do slabších motorů se používají méně odolné součástky, horší kusy ze sérií apod. Z 2.0 TDI 81kw nejde udělat 125kw. Výkon daný výrobcem je záhodno respektovat. Automobilka platí 500 inženýrů, čiptuningová firma akorát inzeráty a za nic neručí... prostě PR.

+1/0
21.12.2012 13:01

L74i16b31a 42R35u18s98n72á49k 2550824215621

To je právě ten zásadní omyl, ty 1.2 TSI motory jsou naprosto stejný. Akorát si člověk zadraho koupí jinej software. Pro fabriku je nejlevnější unifikace a sekat to jak Baťa cvičky.

0/0
21.12.2012 16:21

D66a97v79i67d 86R67y57c20h93e15t80s70k97ý 9976371650800

Liší se nejenom jednotkou ale i budíky, tak ať vám to po úpravě neukazuje blbě. Všechny 1.2 TSI jsou podle mně potenciální drahý průser s rozvody - ať se VW zaklíná jak chce. Já mít TSI a nemoct to prodat tak to nechám na továrním výkonu a modlím se ať to nezačne chrastit.

0/0
21.12.2012 17:06

L57i84b42a 88R39u49s60n51á67k 2210324735271

To se modlím, ale to s chipem nesouvisí. Věřím, že tenhle problém mají hlavně ti co jezdí s podtočeným motorem na 1400 ot podle "rádce řazení". Jenže to není diesel a pak to vibruje.

0/0
21.12.2012 20:07

P14a67v92e81l 38O67d16r35a53z37i34l 6304149177320

V 1700 otáčkách v žádném případě nemůže mít plný výkon, leda by 1700 byly maximální otáčky.

Je z toho krásně vidět, jak vůbec nerozumíte tomu, co píšete. Nádherné.

+2/−2
20.12.2012 20:50

J15i69ř37í 51N87u16s66s52b71a11u25e39r 8683455237508

Nejdřív se podívejte do tabulek a prohlídněte si graf výkonu a pak plácejte nesmysly někam jinam... Je to revoluční motor, žádná Škoda....

+2/−2
20.12.2012 21:39

J53i51ř11í 33P52e12l90n72á82ř 6385563376799

On má samozřejmě pravdu. Při těch 1700 otáčkách nemá ten tvůj kafemlejnek ani 50 koní. Ty si pleteš krouťák s výkonem, používáš přihlouplé označení jednotek a ještě si při tom počínáš dost neomaleně... :-P

+1/0
20.12.2012 22:18

J34o65s33e79f 33L10e79b14d65u30š55k12a 4512623233925

Docela tomu věřím. Zvlášť podud jste do té doby jezdil s tabantem. I živej může být, což o to, ale důležité je, jak je živé to auto. Přeedpokládám u takového zázraku z 0 na 100 tak za 18 sec, v plném obsazení za 30. A o těch poruchách se můžeme bavit tak po ujetí 100 tisíc.

+1/0
20.12.2012 22:45

M54i65c80h11a35l 10K77r11č25á59l 6318408806232

Po praktické stránce se fiesta s 206 -kou nedá vůbec srovnávat. V 206 se daly vyndat zadní sedáky a vznikla plocha kde se dala v pohodě převést skříň nebo vánoční stromek. O tom se může fiestě jenom zdát.

+1/−1
20.12.2012 13:09

R17i80c11h28a90r76d 25M59i63k79u91l93e51n98k47a 3205586578357

jo jo, skříně převážím každý víkend.....;-D

+2/−1
20.12.2012 17:18

J90o80s12e55f 58L77e19b15d11u49š52k85a 4712333643125

Tak proč si kupujete osobák?

0/0
20.12.2012 22:42

L63e34o36š 12N58a23v62r70á39t12i86l 9893280535895

proc je ten cumak tak desne podobnej novemu ceedu???:-/

+1/0
20.12.2012 12:07

J68o50s37e34f 63N38o71v94á27k 8512349387870

BO!

+2/0
20.12.2012 13:13

T40o24m89á40š 26H71r44u60b45ý 4933630611786

Co funguje "in 'murica" nemusí zabrat v Evropě. Máme tu jiné silnice, na kterých se nedá jet moc rychle, páč člověk dřív zastaví v pangejtu, nebo o strom. Funkce omezovače je teda úplně zbytečná a omezení rádia je taky hloupost. Moje první auto mělo také 120 koní a taky jsem v něm blbnul, ale uvědomoval jsem si, že to nemusí dopadnout dobře a tak sem se musel krotit. Mladej co si sedne do týhle fiesty si bude řikat "Jé pohoda nic se mi nemůže stát." a krotit se nebude. Navíc nezkušenej řidič se může zabít, nebo může zabít i v daleko menších rychlostech. Spíš přehlédne někoho na křižovatce, než že nevybere zatáčku ve vyšší rychlosti - to zná z her.

0/−1
20.12.2012 11:16

J24o64s40e34f 28V45y60s21k27o31č42i60l 7680839210103

Jen by mě zajímalo, jestli to umí řešit i tohle:

_

http://www.youtube.com/watch?v=tL-nvdzkd8M

:-/

0/0
20.12.2012 10:53

J96o24s28e97f 72N40o22v39á51k 8382819587360

To je sila. Mna na D1 minule leto predbehol skuter s babou vzadu. Ja som mal na tachu 150.

0/0
20.12.2012 13:16

T16o70m22á68š 33Ž14i52t58n65ý 6401160171541

Děcko si to nechá v nějakým garážovým servisu hacknout. Když už je mu 18, tak asi není zas tak neschopný...

0/−1
20.12.2012 10:41

D78a55v15i28d 26R74y30c42h47e31t33s48k49ý 9726361570740

VTIP DNE:

Klíčovou pohonnou jednotkou .... tříválec 1,0 EcoBoost ... kombinovanou spotřebu 4,6 l.

+5/−3
20.12.2012 10:02

K91a39r88e97l 58V96a37c17h19u28t 9803932899683

Co je na tom vtipnýho? ... :-/

0/0
20.12.2012 12:02

D48a51v67i21d 95R64y31c95h44e36t12s66k31ý 9496421740380

Jenom to, že to jezdí za 7L, stejně jako každá jednodušší a spolehlivější atmosféra. Kdo bude chtít koupit utahanou fiestu 1.0 turbo po 150.000 km?

+2/0
20.12.2012 12:32

J60o29s75e41f 57N19o27v70á46k 8852479327830

Kolko Fiest najazdi 150k?

+1/−1
20.12.2012 13:17

D60a92v94i63d 21R52y84c50h39e22t48s88k71ý 9676571250320

Proč by nemohly? Podvozek fiesty je vynikající, používá se i do většího Fusionu. Proč by malé auto nemohlo najezdit hodně? Viděl jsem i Yaris s původním podvozkem a 330 tkm.

+4/0
20.12.2012 14:34

J98o56s88e51f 48N45o79v51á76k 8152809737730

Ved ja netvrdim, ze nemoze. Ale kolko z nich sa skutocne dozije 150tkm?

0/0
20.12.2012 18:04

P79a69v12e49l 72O90d24r46a98z12i62l 6894709577180

Protože je rezavý už ve fabrice ;-)

0/0
20.12.2012 20:54

J83o41s86e27f 24N56o43v97á85k 8142199257880

To je klamstvo. Ford ma 12 rokov zaruku na prehrdzavenie karoserie.

0/0
20.12.2012 21:54

P81e47t78r 15U80r37a71m 1742970573317

musis prece jezdit presne podle jizdniho cyklu, ne "normalne"

0/0
20.12.2012 16:47

M58i22l68a19n 84S41z43a64b14ó 4927331624586

Dobrý .. radši bych svoje děcko naučil dobře řídit a ovládat auto i v tý rychlosti jakou chce jezdit :) To mi přijde jako užitečnější průprava do života, než mu dusit ten nadupanej tříválec nějakym omezovačem :-D

+10/0
20.12.2012 9:34

T46o74m86á75š 59Ž85i60t89n52ý 6441400271741

Protože pak se zabije při předjíždění (když se ten druhý třeba nebude chtít dát a přidá):-P

+5/−1
20.12.2012 10:38

V89á24c72l10a86v 34K29u27t18n38a25r 7100437808203

Ale ovšem, přece každý "mladý" si chce koupit za 250 000 auto, který ho vlastně ani nepustí k řízení :-) Nehledě na to že taková porce zbytečný elektroniky je jasná permanentka na servis

+14/0
20.12.2012 9:25

J84i62ř40í 45P71e90l39n30á50ř 6215843546229

To jistě nechce asi žádný. Bylo to myšleno tak, že mu ten povoz budou půjčovat rodiče, s nastaveným omezovačem na 110 a bez možnosti zapnout audio. Pak se mlaďochovi asi zaručeně nemůže nic stát... :-P

+7/0
20.12.2012 9:34

D89a40n47i78e93l 21H40a56r39a84b74i25š 5335423454405

ja se divim,ze se navzajem nezalujou,kdyz vsechny ty nove auta vypadaji jedno jako druhe a hlavne cim dal hnusnejsi a poruchovejsi.Ale hlavne ze to ma pekne svetylka a samo to brzdi :-D

+2/−1
20.12.2012 9:22

J15i64ř74í 33P30e53l79n53á11ř 6965333776389

Individuální omezovač hlasitosti audia a rychlosti, EcoBoost, zelené lístečky... Je to sice jen parodie na auto, ale i tak je smutné kam to automobilový průmysl dopracoval... :-P

+13/−5
20.12.2012 6:29

D28a86v95i93d 80R48y23c27h83e53t14s95k45ý 9696391960980

Bude to vtipný až budou děti zdrhat před masovým vrahem nebo pojedou po dálnici a bude tam od opatrnické maminky nastaveno max.75 :-)

+5/−2
20.12.2012 10:04

P41e84t73r 55S27t90e40j73s68k87a43l 3239108654926

Podle veku ozbrojenych utocniku v americkych skolach soudim, ze i ten masovy vrah bude mit auto omezene na 75. Paradoxne omezujeme rychlost aut, ale zbran muze mit i dite.

+3/−1
20.12.2012 10:31

M53a59r45e13k 36H12r16u58b91y 6357192281158

Moc koukas na filmy ;-):-P

+1/0
20.12.2012 16:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.