Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Offroad pro každý den: ojetá Kia Sorento je skrytý drsňák za hubičku

První sorento je zvláštním vozem. Pod vizáží SUV ukrývá techniku běžnou spíše u offroadů. To znamená rámový podvozek, tuhou zadní nápravu a podélně uložený hnací řetězec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D82a84v92i74d 50R72y84c55h24e18t77s40k34ý 9686111790180

Pěkný článek - autor si nechává záležet a má hluboké znalosti. Škoda, že na kvalifikované články musí idnes najímat externisty.

+11/−1
18.12.2012 17:41

V96á47c24l81a36v 87H26o73s47c65h 8736988272981

auto je uz proste jenom spotrebak, bohuzel v opravach a dilech drahy spotrebak.

0/−1
18.12.2012 15:22

M77i77l44o92š 37P55l15a11š59i55l 5744977929405

nejhorší auto , co jsem kdy měl ..

+4/−9
18.12.2012 14:18

S40t34e23p45a16n 26T64o81t44h 8698219475618

a kde si s nim jezdil a proc bylo nejhorsi?? Les, kameny, blato, snih...???

+8/−2
18.12.2012 14:23

M56i20l18o58š 44P77l23a34š49i33l 5114737809695

proč ? příšerné řazení připomínající UAZ , zadní tuhá náprava - v jakékoliv, i mírné, zatáčce auto skákalo , motor náhle ztrácel výkon - bez příčiny - nakonec odstraněno po ca 5 návštěvách značkového servisu , jo a kde jsem jezdil ? Orlické hory - Velká Dešná , horská bouda , v létě v zimě ... snad vše

+3/−3
18.12.2012 16:28

Z90d18e79n76ě42k 51M74l54á34d43e74k 3146639216607

Plašil plaší a kalí vodu .... tvůj příspěvek je k ničemu

+7/−5
18.12.2012 15:51

M22i61l58o67š 44P67l49a12š44i66l 5494577619265

ale no tak, Vy rozumbrado :-P

+1/−4
18.12.2012 16:32

T98o72m22á14š 52V82ů22č53k60a 3409691281159

Byl jsem skoro 5 let majitelem tohoto vozu a nemohu si na nic stezovat. Samozrejme, ze to neni mercedes, ale co jsem ocekaval, to jsem od auta dostal a za celou dobu, nebyl zasadnejsi problem. Ano, razeni nebylo nejpresnejsi a v zime prerazovani s meziplynem. V zatackach odskakovalo, motor byl hlucnejsi. Nicmene si kladu otazku, pokud si kupuju takoveto auto, tak od nej ocekavam vlastnosti jako u nejakejch sportaku? Takoveto vozy si kupujou lidi, co potrebujou jezdit nekam do hor, tahat prives a ne litat 200 po dalnici a rezat kazdou zatacku co to da.

+9/−1
18.12.2012 18:44

R44a62d33k10o 12S19ü70t38t71ö 8871218321115

Ten kto dnes kupi commonrailovske kachle s 200k km v kolesach si koleduje o pekne drahe problemy. A takto velke auto s benzinovym trojlitrom - no dakujem pekne, to musi zrat aj zvodidla pri ceste.

+6/−8
18.12.2012 13:45

M56i50l40a73n 97Š83v35a95g72r26o75v40s50k16ý 9182399485148

Tys´ nám to vysvětlil... ;-D

+4/−1
18.12.2012 14:03

R16a13d96k30o 96S98ü13t26t57ö 8581178371435

Tak si to vysvetli sam - staci pozriet na cenu vstrekovacov. Jeden za 300 - 400 EUR, su tam 4 kusy. A to je len zaciatok. Aj Hyu aj Kia tejto triedy su zname poddimenzovanou spojkou, ked sa to raz rozoberie, treba uz menit aj spojkove lozisko, aj zotrvacnik. Dalsie prachy v cudu. A ked sa k tomu prida zadrete turbo a CR cerpadlo s vadnym regulatorom tlaku paliva, to sa fakt oplati kupit benzinak 3.5 V6.

+1/−1
18.12.2012 19:41

S49t25e40p60a20n 96T20o10t94h 8308309195668

No a co?? Taky se tam da dat treba plyn ze...

+3/−1
18.12.2012 14:18

P59a82v36e77l 30S31t63a58v71j27a93n52í52k 1190766970791

No nevím, mám 3.5 litr v těžkém pětimetrovém sedanu a žere jenom benzín, svodidel si zatím nevšímá. Jedna paní povídala…

+6/−1
18.12.2012 16:47

D19a47v23i19d 47R96y10c89h76e78t38s17k95ý 9126121100760

Nemám to, neznám to, ale nelíbí se mi to a je to na nic. :-)

0/−3
18.12.2012 17:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.