Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Golf do sněhu: české auto roku dostává pohon všech kol

První golf s pohonem všech kol syncro vyjel v roce 1986 a vypadal skoro jako expediční speciál. Za těch skoro třicet let se verze 4x4 stala stálou součástí ceníku německého bestselleru. Čtyřkolka doputovala už i do nejnovější sedmé generace. Talent pro jízdu v blátě a sněhu však skrývá. Pohon všech kol prozradí jen nenápadný nápis.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M55i89l85a24n 37Š30v65a92g49r51o85v62s36k86ý 9492339225478

"Řidiči a spolujezdci může vadit široký středový panel, o který se mačká koleno" - nová Xara nemá žádný středový panel a jde to.

+1/0
22.2.2013 19:10

J41a11n 47M87o35h60y80l64a 3748938296158

Zaprvé je to Xsara, když už a zadruhé, Xsara středový panel má.

0/0
23.2.2013 15:01

M74i50l52a63n 88Š59v22a82g54r35o81v22s14k57ý 9182639895668

Kde?

http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/259978-toto-je-kabina-noveho-citroenu-c4-picasso/

0/0
24.2.2013 9:32


M25i15l88a42n 39Š37v85a66g64r35o43v71s54k70ý 9732439755448

Xara, neXara - nejedná se o auto, ale o to koleno. ;-D

0/0
24.2.2013 9:34

K20a71m96i88l 21D39o92l15e28z34e82l 6762516274732

pry 1.9Tdi zatlaci do sedacek. dobra hlaska ....

+1/0
22.2.2013 18:30

J18a77n 23Č25e41r21n25ý 3775318945

Tu dvojkovou čtřkolku chci !! R^

+2/0
22.2.2013 16:54

J85a49r81o80m20í48r 70K81r72á53l 4270689364939

Jo, ta je pěkná ! :-)

0/0
22.2.2013 19:58

P58e49t33r 18P60o83s86p83í25š96i45l 4928594276436

Co tam v tý redakci berete? Taky bych si dal.

0/0
22.2.2013 14:26

D33a93v93i74d 93R34y89c21h34e18t85s22k94ý 9786731560480

A najednou je z golfu persona, kterou poznáte na první pohled a výkřik odvahy modernou.

 

Co tam zase blbnete? ;-D

+2/0
22.2.2013 9:48

J51i29ř66í 91Š86v17e27c 6476171121337

Produkty "Das Auto", tak to ani omylem...

+4/−5
22.2.2013 8:21

L83a44d26a 88N52o47v48a58k 4332933427

nechcu...

+4/−1
22.2.2013 2:29

K69a68r38e98l 98V74a70c91h14u51t 9503952519393

Chápu...  Malé auto s 2-litrovým turbodieselem? ... Proč? .. a .. Nač?  .. Někdo snad jezdí do své horské chaty skrz mladší stromky, kleč a kosodřevinu? ;-D

Aha - leda tak... ;-)

0/0
22.2.2013 6:21

R60a51d46k86o 76S36ü85t31t66ö 8361888901955

Pretoze to male auto vazi 1 a pol tony, aby bola bruselska safety-loby spokojna. Keby to  malo koni menej, bol by to lenivec. Jazdil som so vselijakymi autami a dosiel k zaveru, ze do dnesnej dynamickej premavky je potrebnych 100 koni na tonu, aby to bolo OK. Vsetko ostatne je kompromis, hlavne v pripade atmosferickych motorov. Nenadarmo Fabia 1.2TSI 77kW v sprinte a dynamike na hlavu porazi korejske Rio II, ktore je papierovo silnejsie.

+3/−1
22.2.2013 7:16

K69a56r39e24l 32V54a19c59h96u62t 9873172519753

Jo tak. Jste příznivcem dnešního "dynamického provozu".  Já ne.  Zatěžuje to matičku Zemi, stojí to zbytečně moc peněz a hlavně - STOJÍ to moc lidských životů... :-(

+1/−1
22.2.2013 9:39

L25a97d80i42s48l74a58v 90M94i12k70a 1561679554474

Kde je ta krásná doba, kdy ještě ekopošuci nerozhodovali o tom co se má vyrábět a co ne, krásné 8-12 válce a ne tyhle 1-2 litrové 2.3.4 válce....

+3/−2
22.2.2013 9:47

L12a12d20a 17N77o11v44a74k 4362283517

vždy když si vezmeš do úst slovo eko, běž si nafackovat.. Víš o tom se vší pravděpodobností kulový, ale chytrej jsi jako Petřínská rozhledna...:-/

0/−5
22.2.2013 10:46

M42a79r63e88k 57H78r34u59b69y 6337842921508

Bohuzel ma pravdu: downsizing je vymysl z Brusele, ani ho nevyzaduji zakaznici, ani nema zadny realny prinos, a navic direktivne brani pouzivani normalnich motoru. A k tomu vsudypritomna nalepka EKO :-/Rv

+2/0
22.2.2013 14:42

V26í47t 78N61o37v53á75k 5864625211949

vy jste asi milovník motorů které splňují rovnici čím menší objem, tím větší spotřeba(samozřejmě na silnici, v laborce je to se spotřebou super)?

0/0
22.2.2013 17:24

T60o77m10á72š 74V79e33l53e24m96a41n 4775365167533

nejde ale snad o dynamický provoz, ale o výkonovou rezervu pro případ potřeby. S TSI motorem v oktávce jezdím poměrně ekologicky (město 5.5-6.5L ) a když je třeba, rezerva je vždy po ruce ...

+1/−1
22.2.2013 11:47

D91a31v17i85d 24R26y18c68h89e40t32s82k46ý 9826521630790

Až na ty rozvody.

0/−1
22.2.2013 14:13

T67o67m37á79š 78V60e84l89e10m41a78n 4535845687513

Rozvody už nejsou problém - u starších se to vyměnilo (pokud na to servis nebo majitel dbal..), novější už to měly v pořádku.

+2/0
22.2.2013 14:27

D55a82v60i53d 79R75y96c78h52e18t19s42k52ý 9956851690710

Ano, to je stanovisko VW. :-/

+1/−1
22.2.2013 14:31

T42o61m19á68š 77V72e23l70e31m94a23n 4845385257153

a taky zkušenost kolegy se oktávkou 2010 a moje s oktávkou 2012...

+2/0
22.2.2013 15:02

M70a79r37t63i32n 97S83v13ě70t88l84í71k 7681280427922

to jsem netušil, že se fabie chce srovnavat s riem ;-D;-D

0/0
22.2.2013 10:57

M24a70r16e20k 32H58r82u77b19y 6477822571808

proc ne?

0/0
22.2.2013 14:43

V82í93t 23N91o13v70á71k 5684315471729

ta vůle ke srovnávání přišla z druhé strany

0/0
22.2.2013 17:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.