Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Golf do sněhu: české auto roku dostává pohon všech kol

První golf s pohonem všech kol syncro vyjel v roce 1986 a vypadal skoro jako expediční speciál. Za těch skoro třicet let se verze 4x4 stala stálou součástí ceníku německého bestselleru. Čtyřkolka doputovala už i do nejnovější sedmé generace. Talent pro jízdu v blátě a sněhu však skrývá. Pohon všech kol prozradí jen nenápadný nápis.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M83i10l26a93n 96Š12v48a38g77r88o88v47s54k97ý 9572239185778

"Řidiči a spolujezdci může vadit široký středový panel, o který se mačká koleno" - nová Xara nemá žádný středový panel a jde to.

+1/0
22.2.2013 19:10

J53a39n 10M51o34h44y35l63a 3568988366808

Zaprvé je to Xsara, když už a zadruhé, Xsara středový panel má.

0/0
23.2.2013 15:01

M46i29l14a78n 62Š53v19a34g14r31o83v81s21k73ý 9212809235368

Kde?

http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/259978-toto-je-kabina-noveho-citroenu-c4-picasso/

0/0
24.2.2013 9:32

M71i97l68a48n 39Š69v21a57g29r78o73v92s32k84ý 9842689645838

Xara, neXara - nejedná se o auto, ale o to koleno. ;-D

0/0
24.2.2013 9:34

K25a69m25i46l 49D96o96l39e13z37e53l 6652956954932

pry 1.9Tdi zatlaci do sedacek. dobra hlaska ....

+1/0
22.2.2013 18:30

J45a51n 17Č12e72r36n80ý 3925768835

Tu dvojkovou čtřkolku chci !! R^

+2/0
22.2.2013 16:54

J53a49r87o60m68í44r 71K76r23á50l 4200979284429

Jo, ta je pěkná ! :-)

0/0
22.2.2013 19:58

P72e52t44r 33P68o50s27p16í47š21i38l 4188114256246

Co tam v tý redakci berete? Taky bych si dal.

0/0
22.2.2013 14:26

D95a64v10i79d 74R72y82c56h29e14t18s20k91ý 9526611700760

A najednou je z golfu persona, kterou poznáte na první pohled a výkřik odvahy modernou.

 

Co tam zase blbnete? ;-D

+2/0
22.2.2013 9:48

J11i88ř94í 34Š24v51e84c 6756671381537

Produkty "Das Auto", tak to ani omylem...

+4/−5
22.2.2013 8:21

L33a60d88a 69N98o92v66a30k 4152883187

nechcu...

+4/−1
22.2.2013 2:29

K49a29r90e72l 56V66a60c31h80u32t 9693532419423

Chápu...  Malé auto s 2-litrovým turbodieselem? ... Proč? .. a .. Nač?  .. Někdo snad jezdí do své horské chaty skrz mladší stromky, kleč a kosodřevinu? ;-D

Aha - leda tak... ;-)

0/0
22.2.2013 6:21

R85a70d71k13o 21S20ü75t78t25ö 8351248251105

Pretoze to male auto vazi 1 a pol tony, aby bola bruselska safety-loby spokojna. Keby to  malo koni menej, bol by to lenivec. Jazdil som so vselijakymi autami a dosiel k zaveru, ze do dnesnej dynamickej premavky je potrebnych 100 koni na tonu, aby to bolo OK. Vsetko ostatne je kompromis, hlavne v pripade atmosferickych motorov. Nenadarmo Fabia 1.2TSI 77kW v sprinte a dynamike na hlavu porazi korejske Rio II, ktore je papierovo silnejsie.

+3/−1
22.2.2013 7:16

K69a72r61e87l 23V19a50c67h24u11t 9543972529433

Jo tak. Jste příznivcem dnešního "dynamického provozu".  Já ne.  Zatěžuje to matičku Zemi, stojí to zbytečně moc peněz a hlavně - STOJÍ to moc lidských životů... :-(

+1/−1
22.2.2013 9:39

L81a67d80i29s48l78a92v 29M77i41k16a 1891889474764

Kde je ta krásná doba, kdy ještě ekopošuci nerozhodovali o tom co se má vyrábět a co ne, krásné 8-12 válce a ne tyhle 1-2 litrové 2.3.4 válce....

+3/−2
22.2.2013 9:47

L67a13d58a 46N25o91v17a78k 4772703107

vždy když si vezmeš do úst slovo eko, běž si nafackovat.. Víš o tom se vší pravděpodobností kulový, ale chytrej jsi jako Petřínská rozhledna...:-/

0/−5
22.2.2013 10:46

M97a59r28e89k 52H64r42u26b56y 6117822281338

Bohuzel ma pravdu: downsizing je vymysl z Brusele, ani ho nevyzaduji zakaznici, ani nema zadny realny prinos, a navic direktivne brani pouzivani normalnich motoru. A k tomu vsudypritomna nalepka EKO :-/Rv

+2/0
22.2.2013 14:42

V35í61t 92N15o57v38á76k 5934585601449

vy jste asi milovník motorů které splňují rovnici čím menší objem, tím větší spotřeba(samozřejmě na silnici, v laborce je to se spotřebou super)?

0/0
22.2.2013 17:24

T33o82m96á53š 82V62e77l37e63m15a61n 4465285937233

nejde ale snad o dynamický provoz, ale o výkonovou rezervu pro případ potřeby. S TSI motorem v oktávce jezdím poměrně ekologicky (město 5.5-6.5L ) a když je třeba, rezerva je vždy po ruce ...

+1/−1
22.2.2013 11:47

D81a63v36i54d 71R19y73c81h52e66t40s71k55ý 9936731550250

Až na ty rozvody.

0/−1
22.2.2013 14:13

T95o50m61á87š 58V79e78l37e17m69a45n 4695975177303

Rozvody už nejsou problém - u starších se to vyměnilo (pokud na to servis nebo majitel dbal..), novější už to měly v pořádku.

+2/0
22.2.2013 14:27

D94a83v55i33d 36R27y88c88h38e19t50s38k85ý 9226251490140

Ano, to je stanovisko VW. :-/

+1/−1
22.2.2013 14:31

T34o81m18á21š 33V76e22l65e29m33a75n 4355285587253

a taky zkušenost kolegy se oktávkou 2010 a moje s oktávkou 2012...

+2/0
22.2.2013 15:02

M49a51r82t26i84n 32S27v39ě83t34l22í82k 7341960697262

to jsem netušil, že se fabie chce srovnavat s riem ;-D;-D

0/0
22.2.2013 10:57

M82a91r32e14k 77H82r54u69b64y 6967172861748

proc ne?

0/0
22.2.2013 14:43

V15í71t 53N85o33v97á11k 5874135651799

ta vůle ke srovnávání přišla z druhé strany

0/0
22.2.2013 17:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.