Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Golf do sněhu: české auto roku dostává pohon všech kol

První golf s pohonem všech kol syncro vyjel v roce 1986 a vypadal skoro jako expediční speciál. Za těch skoro třicet let se verze 4x4 stala stálou součástí ceníku německého bestselleru. Čtyřkolka doputovala už i do nejnovější sedmé generace. Talent pro jízdu v blátě a sněhu však skrývá. Pohon všech kol prozradí jen nenápadný nápis.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M12i60l19a80n 32Š73v94a22g41r79o48v49s35k72ý 9812869415808

"Řidiči a spolujezdci může vadit široký středový panel, o který se mačká koleno" - nová Xara nemá žádný středový panel a jde to.

+1/0
22.2.2013 19:10

J57a94n 73M12o75h38y64l14a 3408468506848

Zaprvé je to Xsara, když už a zadruhé, Xsara středový panel má.

0/0
23.2.2013 15:01

M92i68l88a79n 10Š15v58a30g18r61o29v26s77k97ý 9692449885258

Kde?

http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/259978-toto-je-kabina-noveho-citroenu-c4-picasso/

0/0
24.2.2013 9:32

M74i92l36a28n 77Š91v98a84g79r25o28v43s58k70ý 9562979555808

Xara, neXara - nejedná se o auto, ale o to koleno. ;-D

0/0
24.2.2013 9:34

K45a92m80i80l 82D60o49l43e53z84e96l 6402946684502

pry 1.9Tdi zatlaci do sedacek. dobra hlaska ....

+1/0
22.2.2013 18:30

J30a75n 91Č53e74r89n95ý 3795258345

Tu dvojkovou čtřkolku chci !! R^

+2/0
22.2.2013 16:54

J42a11r73o13m57í69r 79K52r87á97l 4950449934209

Jo, ta je pěkná ! :-)

0/0
22.2.2013 19:58

P75e78t44r 48P23o87s49p30í58š92i37l 4948634546796

Co tam v tý redakci berete? Taky bych si dal.

0/0
22.2.2013 14:26

D89a48v22i65d 55R49y58c74h39e94t25s26k86ý 9166691530850

A najednou je z golfu persona, kterou poznáte na první pohled a výkřik odvahy modernou.

 

Co tam zase blbnete? ;-D

+2/0
22.2.2013 9:48

J80i80ř77í 94Š55v57e65c 6376841221517

Produkty "Das Auto", tak to ani omylem...

+4/−5
22.2.2013 8:21

L79a74d62a 15N35o71v96a58k 4822773477

nechcu...

+4/−1
22.2.2013 2:29

K70a26r13e14l 52V97a70c61h24u88t 9483512239813

Chápu...  Malé auto s 2-litrovým turbodieselem? ... Proč? .. a .. Nač?  .. Někdo snad jezdí do své horské chaty skrz mladší stromky, kleč a kosodřevinu? ;-D

Aha - leda tak... ;-)

0/0
22.2.2013 6:21

R83a44d90k56o 37S70ü36t16t93ö 8641428191905

Pretoze to male auto vazi 1 a pol tony, aby bola bruselska safety-loby spokojna. Keby to  malo koni menej, bol by to lenivec. Jazdil som so vselijakymi autami a dosiel k zaveru, ze do dnesnej dynamickej premavky je potrebnych 100 koni na tonu, aby to bolo OK. Vsetko ostatne je kompromis, hlavne v pripade atmosferickych motorov. Nenadarmo Fabia 1.2TSI 77kW v sprinte a dynamike na hlavu porazi korejske Rio II, ktore je papierovo silnejsie.

+3/−1
22.2.2013 7:16

K25a18r20e70l 17V43a20c61h91u50t 9153672669323

Jo tak. Jste příznivcem dnešního "dynamického provozu".  Já ne.  Zatěžuje to matičku Zemi, stojí to zbytečně moc peněz a hlavně - STOJÍ to moc lidských životů... :-(

+1/−1
22.2.2013 9:39

L96a62d41i32s48l32a58v 86M62i67k36a 1491759434194

Kde je ta krásná doba, kdy ještě ekopošuci nerozhodovali o tom co se má vyrábět a co ne, krásné 8-12 válce a ne tyhle 1-2 litrové 2.3.4 válce....

+3/−2
22.2.2013 9:47

L18a48d20a 87N78o46v16a77k 4772443797

vždy když si vezmeš do úst slovo eko, běž si nafackovat.. Víš o tom se vší pravděpodobností kulový, ale chytrej jsi jako Petřínská rozhledna...:-/

0/−5
22.2.2013 10:46

M71a24r91e92k 85H87r70u47b39y 6537622411928

Bohuzel ma pravdu: downsizing je vymysl z Brusele, ani ho nevyzaduji zakaznici, ani nema zadny realny prinos, a navic direktivne brani pouzivani normalnich motoru. A k tomu vsudypritomna nalepka EKO :-/Rv

+2/0
22.2.2013 14:42

V85í42t 37N55o51v43á66k 5664765511829

vy jste asi milovník motorů které splňují rovnici čím menší objem, tím větší spotřeba(samozřejmě na silnici, v laborce je to se spotřebou super)?

0/0
22.2.2013 17:24

T12o93m78á87š 85V90e83l62e87m68a60n 4445935687813

nejde ale snad o dynamický provoz, ale o výkonovou rezervu pro případ potřeby. S TSI motorem v oktávce jezdím poměrně ekologicky (město 5.5-6.5L ) a když je třeba, rezerva je vždy po ruce ...

+1/−1
22.2.2013 11:47

D47a78v38i14d 65R55y16c26h11e45t18s59k35ý 9446761220940

Až na ty rozvody.

0/−1
22.2.2013 14:13

T71o19m90á90š 19V82e61l47e68m98a53n 4345355977423

Rozvody už nejsou problém - u starších se to vyměnilo (pokud na to servis nebo majitel dbal..), novější už to měly v pořádku.

+2/0
22.2.2013 14:27

D69a94v87i38d 72R85y37c94h77e76t51s76k40ý 9576281210560

Ano, to je stanovisko VW. :-/

+1/−1
22.2.2013 14:31

T65o71m84á76š 90V38e94l76e65m95a55n 4625905757473

a taky zkušenost kolegy se oktávkou 2010 a moje s oktávkou 2012...

+2/0
22.2.2013 15:02

M75a72r65t48i87n 83S31v85ě81t95l22í41k 7411830167202

to jsem netušil, že se fabie chce srovnavat s riem ;-D;-D

0/0
22.2.2013 10:57

M79a41r77e68k 36H57r19u78b65y 6927612161898

proc ne?

0/0
22.2.2013 14:43

V80í41t 85N10o13v11á66k 5914785321719

ta vůle ke srovnávání přišla z druhé strany

0/0
22.2.2013 17:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.