- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hybrid? Nenechte se vysmát. Za příplatek 90tKč auto, které na elektriku ujede celé 2 km. A spotřeba 3,8l, která je za měřená v nesmyslně nadefinovaném "kombi" cyklu, trvajícím pár minut (za které se samozřejmě baterky totálně vybijí a dál jedete jen na benzín/naftu), ale výsledkem je papírově nádherná spotřeba. Reál bude okolo 5 při normálním ježdění.
Obdobně výkonná auta srovnatelné velikosti na benzín dnes mají v turbu objem +/- 1,4 litru a reálnou spotřebu okolo 6 - 6,5l. Tzn. že příplatek za hybrid se "zaplatí" po najetí tak 250tkm. Kolik ale za tu dobu vrazím do výměny baterií?
Hybrid o 160 tisíc dražšší, nikdo vám nesdělí, jak dlouho vydrží baterky a kolik stojí výměna. Natož aby to dal písemně se zárukou. Spotřeba, dle testů v Anglii srovnatelná s nehybridem, dokonce měl hybrid spotřebu o deci větší. Tak proč to kupovat? Dražší, těžší a nákladnější.
Do soucasneho Aurise stoji cca 35k, v prvnich (>13r) Prisusech jsou stale puvodni. 100kW Auris je o 100kg lehci nez obdobne vykonny 2l diesel. Provozni naklady jsou u stejne vykonneho auta o ~1/3 nizsi. A to pisi na zakladne vlastni zkusenosti, jelikoz Aurise HSD mame. Praha <5l/100km, okrsky ~4.5l/100km, D1 Pha-Ova 5.5l/100km pri tachometrove 140km/h. Hybrid neni o spotrebe, ale o pohode v cestovani. Jde o idealni auto pro nekoho, kdo se nechce prilis zalamovat na jaky rychl. stupen ma jet, jak se rozjizdet do kopce apd. - viz ma zena.
Já bych spíš uvítal auta, kdy spalovací motor bude sloužit jen jako generátor.
Zase jedna napodobenina hybridu!!!! Kdyby alespoň dali 10-20kWh baterii tak by to snad mohli nazývat hybridem? Ale takhle?
A to ani nemluvím o tom, co kdyby hybrid měl naftový motor - to by šla spotřeba teprve dolů!!!
Nešla viz. srovnávací test Peugeotu 3008 dieslel-hybrid a Toyoty Prius+ benzin-hybrid ve Světě motorů. Peugeot to projel na celé čáře, Toyota vyšla v běžném provozu jako úspornější a uživatelsky příjemnější auto, Toyota si vzala nějakých 5,2 l/100 km, Peugeot okolo 6.
Dobrá cena???. Za ty peníze se dají koupit pěknější a hlavně lepší auta.Není to reklama od zástupce fy. Toyota?
Je fakt ze Toyota je v Evrope predrazena o 30% nez ve zbytku sveta, ale ohledne kvality vyrazne vycniva nad svou konkurenci.
Hybrid ===> zbytečně složité. BTW skutečný řidič pro rozjezd do kopce nepotřebuje nějakého asistenta
El. brzda, tempomat, autom. prevodovka, parkovaci senzory, autom. klimatizace, el. stahovani oken jsou veci, ktere zjednodusuji rizeni a usnadnuji zivot. Zit se bez toho da, ale pokud casto jezdis tak jses za tyto hracky rad.
Je to pěkné, i když zadek mi připomíná nějakého Hyundaie. V Toyotě jsem pár let jezdil a nedám na ní dopustit. Kvalitní, spolehlivé auto. Bohužel jim (konkrétně u tohoto modelu) asi nikdy neodpustím, že se vzdali tradičního pojmenování Corolla.
corolla se jeste vyrabi, jako sedan. ale taky bych ten nazev radeji videl na Aurisu, jenze zatim ma jen kratke verze. uz se tesim na tu dlouhou pristi rok.
Bohužel nic pro mně. Při mych 1,9 metru nemám rád hlavu zaraženou do stropu.
Celkem problem vsech aut nizsi stredni tridy z Japonska ci Koree. Aurise jsem mel 2,5 roku (sluzebni) vyhled z nej byl velmi spatny, hlavne ve meste. Pred semaforem jsem musel stat 5 metru. Kia Ceed je na tom jeste hure.
dynamický design? a čo vy si představujete pod takýmto slovom?
Podle evropské legislativy žádný "full-hybrid" neexistuje ;)