Diskuze
Trik u ojetin: rychlý přeprodej s menším počtem kilometrů a vyšší cenou
Děkujeme za pochopení.
J61a93n 65H86a16n98z94l
Tak finty s predajom v bazare snad pozna uz kazdy. Pozerat sa na najazdene kilometre nema ani vyznam. Opotrebovanie interieru a podobne... No, kazdy schopny predajca to vymeni a vybavene... Idealne je kupit auto nove, alebo auto od niekoho znameho....
J72a68n 76K36ř63í39ž
Auta prodávám, ale každej přeci ví, že na origo diadnostice skutečné Km naběhnou. Ubrat skutečné najeté Km dnes umí snad skoro kazdý, je to prasárna.
Y28e28n 84P80e64t47e12r75k94a
Řízný článek, jde k jádru věci. Jen více takových a Křišťálově čistá lupa vás nemine ani v dalších letech.
J58i55ř41í 63Ř55i87k79o65v39s96k90ý
Trik to je do té doby, dokud je skutečné vozidlo v Německu a to druhé s nižším nájezdem jen v inzerátu. Jakmile dojde k realizaci dovozu a ke stočení tachometru, pak je to podvod, který by se měl trestat jako každý jiný podvod. Znám mnoho prodejců a bohužel vím, že takto se to dělá. Mám na mysli stáčení tachometrů. Stáčí se dovezená auta a stáčí se i ta původem z ČR. Proč? Jirko, jinak to ani nejde, dostávám odpověď. Auto s 200 tkm není možné prodat mezi ostatními stočenými, která mají 100-120 tkm. Odhaduji, že v českých bazarech je 99% dovezených vozidel se stočeným tachometrem. U českých vozidel to bude tak 50%. Ale dělají si to lidi - kupující sami. Mnohdy jim to vůbec nevadí nebo nepátrají po tom, zda je vozidlo stočené. Přitom je to jednoduché. Auto bez kontroly servisní knížky, kontroly VIN nebo kontroly v servisu kde bylo vozidlo servisované bych nikdy nekupoval. Auto se stočeným tachometrem bych už z principu nekupoval. V Německu jsou mnohem kvalitnější vozy, ale doporučoval bych kupovat jen individuálně nebo s nějakým dovozcem, jako třeba iDovoz.cz. Auto v ČR bych kupoval jen po důkladné kontrole. Než koupíte ojetý automobil, prověřte si o tom voze vše, co je možné. Po koupi už bude pozdě.
J31a52n 41U74l49m
Pardon, ale ten Váš příspěvek, to je blábol na blábol. "Auto se stočeným tachometrem bych už z principu nekupoval" - a jak to poznáte? :-)
J64a22n 19N78o16v17á54k
V Německu už dávno není trh s automobily tak easy jak býval, v Německu s auty už dlouho kšeftuji především Turci a jsou snad ještě větší podvodníci než Češi.
V58l29a17s40t61i33m77i76l 11Č66e66r45n19ý
No když si jedete koupit auto do Německa k podobným podvodníkům jako jsou tady, tak se pak nedivte.
Myslím, že všichni významní výrobci aut mají na svých stránkách prodej ojetých vozů, kde si můžete vybrat auta, která jsou u jednotlivých dealerů, většinou přijatá na protiúčet, prohlídnutá a někdy i se zárukou. Kupovat u Turků nebo Jugošů ojetiny je úplná kravina.
T54o51m53á17š 92H12o46c39h72m18u74t85h
Co sleduji ve svém okolí - čím dál více se vyplácí odjet do Německa a koupit vůz přímo tam, byť na blind. Pokud chci rozumné auto do čtvrt milionu, v ČR si jako nové koupím max. očesanou Fábii nebo Thálii, což snad za auto ani nepovažuji. V bazaru seženu stočenou Octavii 3x bouranou, propálenou od cigaret, apod. V Německu za tu cenu seženete vymazlené Bávo, Pašíka, Audinu, atp. Třeba nebude mít 45 tis. najeto, ale Němci dávají svým autům úplně jinou péči, než Češi, kteří jezdí do té doby, než se něco pokaká. Stav německých silnic ani nemusím komentovat. Než se spoléhat na překupníky, je ideální si vzít na týden volno a projet okolí Mnichova. Se základní němčinou si vystačíte a přivezete si pěkné a zachovalé auto..
Ř19e41h10o35ř 91V95l87a50s11á82k
Dal bych Ti bod nebýt keců, že Fábie nebo Thálie nejsou auto. Můžeš říkat, že to jsou auta levná, nebo nekvalitní, ale auta to zcela nepochybně jsou.
E44d47a 57H27a41n60s
Uzákonění přetočení tachometru jako tresného činu podle např. Německa u nás nikdy neprojde. Už je to politicky neprůchodný. Ti kluci z AAA financujou přes tu jejich dopravní nadaci fůru ofiko i neofiko projektů, nakontaktovali do toho např. Topolánka a další členy z mocenských elit, zákony tak budou přijaty nebo odmítnuty s přihlédnutím k přání téhle podnikatelské skupiny. Sami v tom businessu točej slušný miliardy, Ten Toník z áček co se vydává za australana, ale je narozen v Čssr a jen se nechal z neznámých důvodů přejmenovat aby z nějakýho důvodu možná zakryl minulost sám ojetinám moc nefandí. Tehdy když jako první kupoval novej rolls tak se proslýchá, že to mělo při přebírání trochu škráblej blatník a hodil ho fabrice na hlavu.
R88o63b85i95n 65Ž94i22ž67k12a
Český zákon dávno zná trestný čin podvodu. Je zbytečné to specifikovat na stočení tachometru.
P85e20t41r 53V52r91c77h51o18v70s77k94ý
Taky se ptáte, proč stát, který do všeho strká svůj nos a vše chce regulovat, nechávájí dlouhodobě tyto podvody klidným ? No přece nižší cena = nižší DPH. V nastavení férových opatření by byl sám proti sobě a svým zájmům.
A že na to doplatí obyčejný občan? Ten je mu přece naprosto ukradený !!!
M18a71r17e16k 58H74r70u85b19y
Je to normalni podvod, takze to trestne je. Ale samozrejme vysetrit to da trochu prace, takze je snazsi hodit vinu na neexistenci specialniho zakona
V82á53c88l89a53v 46V86á66v89r20a
I pro mne jako duchodce je ponizujici kupovat proprdenou ojetinu v niz si vozil zadek prede mnou nekdo jiny.
Jeste loni jako pracujici jsem neakceptoval koupi ojetiny v zadnem pripade a dnes jako duchodce se nic nemeni. Moje zena si koupila na jare 2012 Chevy Camaro , a ja kupuji ted mezi svatky take nove auto, pravda ne sportovni. Nemam je rad. V zivote jsem vsak ojetiny mel. Prvnich par mesicu po pristehovani do USA jsem koupil Ford Pinto, pak Escort a po te Bronco II. Pak uz jen nova kazdych 5 let.
P83a79v84e95l 33M15a14l74i48n81a
Někomu zas připadne ponižující koupě nového auta, které po vyjetí z obchodu okamžitě ztratí 30% hodnoty
V77í80ť92a 17K10r56u32t15i61š
Zakladni problem je na strane poptavky, protoze prece skoro kazdy chce auto par let stare s 80-120tkm na tacho. Tak se tomu prizpusobi I nabidka. Co na tom, ze ty auta maji bezne 200-400tkm.
A zkuste prodat auto, kde priznate skutecne kilometry, nebo dokonce nejakou bouracku. Osobne jsem takto prodaval Oktu, kde po 8 letech pripadalo vsem zajemcum 180tkm hodne, a jeste k tomu tukla. Jste se zblaznil, vzdyt jsou auta s najezdem polovicnim a navic nebourane. Nakonec si ho vzal kamos a jezdi s nim bez problemu uz dalsi 4 roky.
J52i20n42d83ř16i12c65h 52Š62k97o55p90e84k
svádět na poptávku je naprostý úlet. Když to přirovnám k potravinám: Pokud budou lidi ochotni platit za salám 100 Kč/kg, způsobí trh, že budou pouze kvalitní výrobky ? Nezpůsobí. Kvalita bude stejná jako nyní, akorát budou vyšší marže.
Základem problému jsou nepatrné sankce za stáčení.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...