Diskuze

Trik u ojetin: rychlý přeprodej s menším počtem kilometrů a vyšší cenou

Bylo to jako vidět dvojmo. Karel Pašek z Prahy nevěřícně zíral na dvě naprosto stejná auta, jenže ve dvou inzerátech. Jeden si právě otevřel v on-line verzi Annonce, druhý na populárním německém webu mobile.de.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J61a93n 65H86a16n98z94l

28. 12. 2012 15:54

Tak finty s predajom v bazare snad pozna uz kazdy. Pozerat sa na najazdene kilometre nema ani vyznam. Opotrebovanie interieru a podobne... No, kazdy schopny predajca to vymeni a vybavene... Idealne je kupit auto nove, alebo auto od niekoho znameho....

1 0
možnosti
Foto

J72a68n 76K36ř63í39ž

26. 12. 2012 8:12

Auta prodávám, ale každej přeci ví, že na origo diadnostice skutečné Km naběhnou. Ubrat skutečné najeté Km dnes umí snad skoro kazdý, je to prasárna.

0 2
možnosti

Y28e28n 84P80e64t47e12r75k94a

24. 12. 2012 7:37

Řízný článek, jde k jádru věci. Jen více takových a Křišťálově čistá lupa vás nemine ani v dalších letech.

0 1
možnosti

Trik to je do té doby, dokud je skutečné vozidlo v Německu a to druhé s nižším nájezdem jen v inzerátu. Jakmile dojde k realizaci dovozu a ke stočení tachometru, pak je to podvod, který by se měl trestat jako každý jiný podvod. Znám mnoho prodejců a bohužel vím, že takto se to dělá. Mám na mysli stáčení tachometrů. Stáčí se dovezená auta a stáčí se i ta původem z ČR. Proč? Jirko, jinak to ani nejde, dostávám odpověď. Auto s 200 tkm není možné prodat mezi ostatními stočenými, která mají 100-120 tkm. Odhaduji, že v českých bazarech je 99% dovezených vozidel se stočeným tachometrem. U českých vozidel to bude tak 50%. Ale dělají si to lidi - kupující sami. Mnohdy jim to vůbec nevadí nebo nepátrají po tom, zda je vozidlo stočené. Přitom je to jednoduché. Auto bez kontroly servisní knížky, kontroly VIN nebo kontroly v servisu kde bylo vozidlo servisované bych nikdy nekupoval. Auto se stočeným tachometrem bych už z principu nekupoval. V Německu jsou mnohem kvalitnější vozy, ale doporučoval bych kupovat jen individuálně nebo s nějakým dovozcem, jako třeba iDovoz.cz. Auto v ČR bych kupoval jen po důkladné kontrole. Než koupíte ojetý automobil, prověřte si o tom voze vše, co je možné. Po koupi už bude pozdě.

2 0
možnosti

J31a52n 41U74l49m

27. 12. 2012 10:27

Pardon, ale ten Váš příspěvek, to je blábol na blábol. "Auto se stočeným tachometrem bych už z principu nekupoval" - a jak to poznáte? :-)

0 0
možnosti

J64a22n 19N78o16v17á54k

22. 12. 2012 20:03

V Německu už dávno není trh s automobily tak easy jak býval, v Německu s auty už dlouho kšeftuji především Turci a jsou snad ještě větší podvodníci než Češi.

5 1
možnosti

No když si jedete koupit auto do Německa k podobným podvodníkům jako jsou tady, tak se pak nedivte.

Myslím, že všichni významní výrobci aut mají na svých stránkách prodej ojetých vozů, kde si můžete vybrat auta, která jsou u jednotlivých dealerů, většinou přijatá na protiúčet, prohlídnutá a někdy i se zárukou. Kupovat u Turků nebo Jugošů ojetiny je úplná kravina.

3 0
možnosti
Foto

Co sleduji ve svém okolí - čím dál více se vyplácí odjet do Německa a koupit vůz přímo tam, byť na blind. Pokud chci rozumné auto do čtvrt milionu, v ČR si jako nové koupím max. očesanou Fábii nebo Thálii, což snad za auto ani nepovažuji. V bazaru seženu stočenou Octavii 3x bouranou, propálenou od cigaret, apod. V Německu za tu cenu seženete vymazlené Bávo, Pašíka, Audinu, atp. Třeba nebude mít 45 tis. najeto, ale Němci dávají svým autům úplně jinou péči, než Češi, kteří jezdí do té doby, než se něco pokaká. Stav německých silnic ani nemusím komentovat. Než se spoléhat na překupníky, je ideální si vzít na týden volno a projet okolí Mnichova. Se základní němčinou si vystačíte a přivezete si pěkné a zachovalé auto..

10 6
možnosti

Dal bych Ti bod nebýt keců, že Fábie nebo Thálie nejsou auto. Můžeš říkat, že to jsou auta levná, nebo nekvalitní, ale auta to zcela nepochybně jsou.

4 9
možnosti

E44d47a 57H27a41n60s

22. 12. 2012 17:20

Uzákonění přetočení tachometru jako tresného činu podle např. Německa u nás nikdy neprojde. Už je to politicky neprůchodný. Ti kluci z AAA financujou přes tu jejich dopravní nadaci fůru ofiko i neofiko projektů, nakontaktovali do toho např. Topolánka a další členy z mocenských elit, zákony tak budou přijaty nebo odmítnuty s přihlédnutím k přání téhle podnikatelské skupiny. Sami v tom businessu točej slušný miliardy, Ten Toník z áček co se vydává za australana, ale je narozen v Čssr a jen se nechal z neznámých důvodů přejmenovat aby z nějakýho důvodu možná zakryl minulost sám ojetinám moc nefandí. Tehdy když jako první kupoval novej rolls tak se proslýchá, že to mělo při přebírání trochu škráblej blatník a hodil ho fabrice na hlavu.

4 2
možnosti

R88o63b85i95n 65Ž94i22ž67k12a

23. 12. 2012 14:06

Český zákon dávno zná trestný čin podvodu. Je zbytečné to specifikovat na stočení tachometru.

0 0
možnosti

Taky se ptáte, proč stát, který do všeho strká svůj nos a vše chce regulovat, nechávájí dlouhodobě tyto podvody klidným ? No přece nižší cena = nižší DPH. V nastavení férových opatření by byl sám proti sobě a svým zájmům.

A že na to doplatí obyčejný občan? Ten je mu přece naprosto ukradený !!!  Rv[>-]

4 1
možnosti

M18a71r17e16k 58H74r70u85b19y

22. 12. 2012 20:17

Je to normalni podvod, takze to trestne je. Ale samozrejme vysetrit to da trochu prace, takze je snazsi hodit vinu na neexistenci specialniho zakona :-/Rv

0 3
možnosti

I pro mne jako duchodce je ponizujici kupovat proprdenou ojetinu v niz si vozil zadek prede mnou nekdo jiny.

Jeste loni jako pracujici jsem neakceptoval koupi ojetiny v zadnem pripade a dnes jako duchodce se nic nemeni. Moje zena si koupila na jare 2012 Chevy Camaro , a ja kupuji ted mezi svatky take nove auto, pravda ne sportovni. Nemam je rad. V zivote jsem vsak ojetiny mel. Prvnich par mesicu po pristehovani do USA jsem koupil Ford Pinto, pak Escort a po te Bronco II. Pak uz jen nova kazdych 5 let.

3 12
možnosti

Někomu zas připadne ponižující koupě nového auta, které po vyjetí z obchodu okamžitě ztratí 30% hodnoty ;-)

10 2
možnosti

Zakladni problem je na strane poptavky, protoze prece skoro kazdy chce auto par let stare s 80-120tkm na tacho. Tak se tomu prizpusobi I nabidka. Co na tom, ze ty auta maji bezne 200-400tkm.

A zkuste prodat auto, kde priznate skutecne kilometry, nebo dokonce nejakou bouracku. Osobne jsem takto prodaval Oktu, kde po 8 letech pripadalo vsem zajemcum 180tkm hodne, a jeste k tomu tukla. Jste se zblaznil, vzdyt jsou auta s najezdem polovicnim a navic nebourane. Nakonec si ho vzal kamos a jezdi s nim bez problemu uz dalsi 4 roky.

5 2
možnosti

svádět na poptávku je naprostý úlet. Když to přirovnám k potravinám: Pokud budou lidi ochotni platit za salám 100 Kč/kg, způsobí trh, že budou pouze kvalitní výrobky ? Nezpůsobí. Kvalita bude stejná jako nyní, akorát budou vyšší marže.

Základem problému jsou nepatrné sankce za stáčení.

1 2
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...