Diskuze

Rapid je zatím v Česku propadák, vše rozhodne octavia

Podle zdrojů MF DNES z automobilky nejsou s prodeji rapidu v Mladé Boleslavi spokojeni. Škoda vyrábí nový model od léta. Doposud v Česku dodala lehce přes šest set aut. Zdroj pod podmínkou anonymity připouští, že i automobilka začíná chápat, že u rapidu přestřelila hlavně cenou. Nadšeni nejsou ani dealeři.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ja si nedovedu predstavit ze bych jednou mel tu cest potkat nekoho, kdo je ochoten do rapidu narvat kolem 520tis. hotove... 

boze muj, svet se zblaznil...;-(

3 0
možnosti
KV

Máte pravdu - protože přesně tyhle nehorázné prachy by stálo, aby se z tohoto vozidla stalo AUTO patřící do 21.století...  Ty levné šmejdy, kterýma je vycpáno, to je fakt otřes!!! ;-€ ... A na vychvalované "chytré nápady" se jim každý potenciální zájemce zvysoka vykašle! ;-D

1 0
možnosti
LB

Tak a teď po zveřejnění cen Octavie se jen potvrdí nadpis tohoto článku. Ten cenový rozdíl je zanedbatelný. Rapid můžou přestat vyrábět. To je prostě Škoda!!RvRvRv

1 0
možnosti
JP

J10a62n 61P49e14k71a

8. 1. 2013 11:38

Kdyby škodovka našla koule a zrealizovala koncept Tudor (a pojmenovala ho Rapid 2), mohlo to být mnohem zajímavější... K čemu je takováto "menší Octávka"?

http://img.blesk.cz/img/1/gallery/448736_prototypy-auta-skoda-tatra.jpg

1 0
možnosti
TC

Tak ten Escort byl taková okamžitá alternativa, stál pár tisíc na uježdění,když jsem z týdne na týden potřeboval auto (změna místa zaměstnání, tristní veřejná doprava..). Předtím jsem měl Saab 9-3 a 9-5 Aero..

B-Max je hodně fajn. Oceňuji ho teď při různých výletech a vyjížďkách, motor šlape jak má, jízdní vlastnosti jsou opravdu dobré na to že je to mikro-MPV...sic asi jsem si spíš měl vzít Focuse, na to individuální dopravné :)) (na druhou stranu je to ale investice s očekávanou brzkou rodinou :))

A Rapid byl alternativa ještě když nebylo plně známo že motoricky bude kriplík, natožpak ceník :-) (tj. nechtěl jsem oktávku, protože servis ni fabii protože přeci jen je to nepohodlné a malé auto...Rapid se zdála jako zajímavá alternativa);-D

0 2
možnosti
AJ

Tak Škodovka snad ještě zdražila? Myslím, že nejmíň bylo 280 a 290 TSI a teď je 292 a 302...

0 1
možnosti
PW

Bylo 289 900 a 299 900 , teď mají za 10 100 akční pakety, ceny se zvedly kvůli DPH.

0 0
možnosti

J18a28n50a 91Ž21i46v13n84á

4. 1. 2013 20:29

No ani mne to neprekvapuje, myslim si ze ted Rapida kupuji snad jen uplni magori. Bohuzel doba je takova ze pomalu ale jiste napric vsemi znackami doba pouzitelnosti aut je tak do 10let, do 8let bez problemu.. Proc kupovat predrazeny hybrid a nekoupit si do 300 000 Kc uz stredne velke auto? To si ve skodovce mysli ze jsme stale noumove jako pred 20-ti lety? Rv

5 0
možnosti
OU

ja cekal, ze bude rapid cupe ne takovej paskvil...

5 1
možnosti
JH

přesně, když už museli použít historickej název, tak se mu mohl "nástupce" vzdáleně podobat. tahle kostka ledu bez vzhledu je sama o sobě strašná, jeho cena a vůbec konkurence mu nepomůže.

5 1
možnosti
TC

Já si Rapida přál. Čekal na něj jako na smilování, brečel nad každou korunou investovanou do jinak milovaného Fordu Escortu. A že to bylo auto!

A pak to přišlo. Přiznám se, že mě prvotně zasáhla cena, představoval jsem si jí do max. 400 tis. v mnou požadované výbavě (motor okolo 1,6+, maximum airbagů a bezpečnostních prvků, multifunkční volant, fyzická rezerva, parkovací asistent, tempomat, seznam pokračuje...)...asi tak...cena Rapidu v mnou požadované výbavě cca. 520 000 Kč; cena Fordu B-Max s bonusem předního vyhř. skla, výkonnějšího motoru, vyšší bezpečnosti a ochrany vozu...trochu pod 420 000 vč. prodloužené záruky a bonusu zimní výbavy zdarma (což Rapid prvně má za draho, podruhé nemá)...chm, nebylo o čem přemýšlet, a už si prdýlku v té krásce vozím...

Jen mě štve ten nový "východní" Citroen. Ten se mi secsakramentsky líbí ;-D;-D

4 0
možnosti
JS

J19i74r80i 53S96i27m57a55k

4. 1. 2013 15:35

z Escorta do "krasky" B maxe a Rapid jako alternativa, no nazdar... :-/

1 6
možnosti
MK

Jakoze ta kara sama o sobe se mi libi.. ale ty motory. vzdyt tam neni ani jeden ktery by za neco stal ...

5 0
možnosti
JF

J24a61n 66F78i83k88a22r

3. 1. 2013 22:40

Hlavní problém Škody je, že nezvládli reklamu a uvedení vozu. Zázazníci dva roky čekali že škoda uvede lidové auto za lidové peníze, což je po většinu zájemců tak 200 000kč s dph (v porovníná s tralií a loganem. Jen že když přišli pro lidové auto tak se zjistilo, že s nějakou trochu výbavou to vyjde na nelidových 400000kč. Tak že zákazníci nedostali co čekali a jsou zklamaní.EU

13 0
možnosti